Χρήση νέων τεχνολογιών από τον Δήμο Σκύρου

Μια νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων της καθημερινότητας, θέτει στην διάθεση των δημοτών ο Δήμος Σκύρου, στα πλαίσια ενίσχυσης της χρήσης νέων τεχνολογιών, στις διοικητικές του δομές. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου, τόσο ο δημότης όσο και ο επισκέπτης, θα έχει την δυνατότητα μέσω της πλατφόρμας «Νovoville», να χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο για να […]

15 Ιανουαρίου 2019

του/της Newsroom

Μια νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων της καθημερινότητας, θέτει στην διάθεση των δημοτών ο Δήμος Σκύρου, στα πλαίσια ενίσχυσης της χρήσης νέων τεχνολογιών, στις διοικητικές του δομές.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου, τόσο ο δημότης όσο και ο επισκέπτης, θα έχει την δυνατότητα μέσω της πλατφόρμας «Νovoville», να χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο για να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, δηλώνοντας τοποθεσία και τύπο του προβλήματος και επισυνάπτοντας μία φωτογραφία. Στη συνέχεια, μπορεί να στέλνει στις υπηρεσίες του Δήμου, άμεσα και χωρίς κόστος ή γραφειοκρατικές διαδικασίες, όλα τα ζητήματα που τον αφορούν.

Παράλληλα, ο Δήμος θα μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή μικρών δημοσκοπήσεων.

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Σκύρου, Μιλτιάδης Χατζηγιαννάκης, σχετικά με τη χρήση του Νovoville από το Δήμο: “Ο Δήμος μας συνεχίζει να πρωτοπορεί. Οι νέες τεχνολογίες είναι πλέον το όχημα μας για μια νέα αντίληψη διοίκησης των δημοτικών πραγμάτων και εξυπηρέτησης του πολίτη κάνοντας ακόμα ένα βήμα στην συμμετοχική διαχείριση του κοινού μας χώρου, του Δήμου μας”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

28 Μαρτίου 2024