28 Φεβρουαρίου 2021 05:21

Ποιοι Δήμοι της Στερεάς θα εφαρμόσουν 2χρονη προσχολική εκπαίδευση

Στην καθιέρωση δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης, από την ηλικία των 4 ετών, προχωρά η νέα υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως,  “Δεδομένου ότι η ένταξη όλων των Δήμων της χώρας στην υποχρεωτική δίχρονη προσχολική εκπαίδευση μετατέθηκε το διδακτικό έτος 2020-2021, έχει

Στην καθιέρωση δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης, από την ηλικία των 4 ετών, προχωρά η νέα υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, 

“Δεδομένου ότι η ένταξη όλων των Δήμων της χώρας στην υποχρεωτική δίχρονη προσχολική εκπαίδευση μετατέθηκε το διδακτικό έτος 2020-2021, έχει ήδη ληφθεί μέριμνα, σε συνεργασία με τα Υπουργεία Εσωτερικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων προκειμένου τα παιδιά 103 Δήμων που είναι σε ετοιμότητα να ενταχθούν το φετινό διδακτικό έτος, κατά το δυνατόν, σε δομές προσχολικής αγωγής με την έναρξη της σχολικής χρονιάς ».

Από τους 52 δήμους που αρχικά εκδήλωσαν αδυναμία εφαρμογής του μέτρου, σήμερα είμαστε στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι μόνο 13 δήμοι εκφράζουν πλέον, μερικώς ή ολικώς, την αδυναμία αυτή”, δήλωσε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως και η Υφυπουργός Σοφία Ζαχαράκη.

 

Σε επίπεδο Περιφέρειας Στερεάς μόνον έξι Δήμοι Εύβοιας και Βοιωτίας, από τους 25 συνολικά, θα καταφέρουν να εφαρμόσουν από τη νέα ακαδημαϊκή περίοδο τη 2χρονη προσχολική εκπαίδευση.

 

Σχετικά με τη δίχρονη προσχολική εκπαίδευση, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έκανε την ακόλουθη δήλωση:

“Στόχος μας από τη στιγμή που αναλάβαμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ήταν να επιλύσουμε σημαντικές πρακτικές δυσκολίες σχετικά με την υλοποίηση του μέτρου και την κατά το δυνατόν συντομότερη καθολική εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης σε όλη την Επικράτεια.

Με την ανάληψη της ηγεσίας του Υπουργείου, η αρμόδια Υπηρεσία μας ενημέρωσε ότι 52 από τους 116 δήμους, οι οποίοι θα εφάρμοζαν το πρόγραμμα της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης για πρώτη φορά κατά το σχολικό έτος 2019-20, εξέφραζαν αδυναμία εφαρμογής του μέτρου λόγω έλλειψης υποδομών.

Στη συνέχεια, με την έντονη προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και την πολύτιμη συνδρομή των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Ενώσεων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κατορθώσαμε να μειώσουμε σταδιακά τις ελλείψεις που καθιστούσαν ανεφάρμοστο το συγκεκριμένο εγχείρημα.”

Στην καθιέρωση δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης, από την ηλικία των 4 ετών, προχωρά η νέα υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, 

“Δεδομένου ότι η ένταξη όλων των Δήμων της χώρας στην υποχρεωτική δίχρονη προσχολική εκπαίδευση μετατέθηκε το διδακτικό έτος 2020-2021, έχει ήδη ληφθεί μέριμνα, σε συνεργασία με τα Υπουργεία Εσωτερικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων προκειμένου τα παιδιά 103 Δήμων που είναι σε ετοιμότητα να ενταχθούν το φετινό διδακτικό έτος, κατά το δυνατόν, σε δομές προσχολικής αγωγής με την έναρξη της σχολικής χρονιάς ».

Από τους 52 δήμους που αρχικά εκδήλωσαν αδυναμία εφαρμογής του μέτρου, σήμερα είμαστε στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι μόνο 13 δήμοι εκφράζουν πλέον, μερικώς ή ολικώς, την αδυναμία αυτή”, δήλωσε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως και η Υφυπουργός Σοφία Ζαχαράκη.

 

Σε επίπεδο Περιφέρειας Στερεάς μόνον έξι Δήμοι Εύβοιας και Βοιωτίας, από τους 25 συνολικά, θα καταφέρουν να εφαρμόσουν από τη νέα ακαδημαϊκή περίοδο τη 2χρονη προσχολική εκπαίδευση.

 

Σχετικά με τη δίχρονη προσχολική εκπαίδευση, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έκανε την ακόλουθη δήλωση:

“Στόχος μας από τη στιγμή που αναλάβαμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ήταν να επιλύσουμε σημαντικές πρακτικές δυσκολίες σχετικά με την υλοποίηση του μέτρου και την κατά το δυνατόν συντομότερη καθολική εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης σε όλη την Επικράτεια.

Με την ανάληψη της ηγεσίας του Υπουργείου, η αρμόδια Υπηρεσία μας ενημέρωσε ότι 52 από τους 116 δήμους, οι οποίοι θα εφάρμοζαν το πρόγραμμα της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης για πρώτη φορά κατά το σχολικό έτος 2019-20, εξέφραζαν αδυναμία εφαρμογής του μέτρου λόγω έλλειψης υποδομών.

Στη συνέχεια, με την έντονη προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και την πολύτιμη συνδρομή των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Ενώσεων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κατορθώσαμε να μειώσουμε σταδιακά τις ελλείψεις που καθιστούσαν ανεφάρμοστο το συγκεκριμένο εγχείρημα.”

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *