Σωστή διατροφή μετά τις γιορτές! Όχι δίαιτα!

Οργάνωσε τη διατροφή σου και βελτίωσε το σώμα σου! Οι αλλεπάλληλες γιορτές και τα διαρκή τραπεζώματα οδηγούν σε υπερκατανάλωση γλυκών και λιπαρών. Η κατάχρηση του αλκοόλ βοηθά επίσης στην κατεύθυνση της πρόσληψης βάρους, ενώ η παντελής έλλειψη φυσικής δραστηριότητας

Οργάνωσε τη διατροφή σου και βελτίωσε το σώμα σου!

Οι αλλεπάλληλες γιορτές και τα διαρκή τραπεζώματα οδηγούν σε υπερκατανάλωση γλυκών και λιπαρών. Η κατάχρηση του αλκοόλ βοηθά επίσης στην κατεύθυνση της πρόσληψης βάρους, ενώ η παντελής έλλειψη φυσικής δραστηριότητας κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών είναι κάτι το συνηθισμένο. Κατά μέσο όρο ένας ενήλικας τείνει να προσλαμβάνει 2-3 κιλά κατά τη διάρκεια των εορτών. Δεν μας ενδιαφέρει κάποια εξαντλητική δίαιτα αλλά το πως θα υιοθετήσουμε υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Για αυτό το λόγο επισκεφθήκαμε την Νέλη Μυλωνά Διαιτολόγο- Διατροφολόγο Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, MSc και ζητήσαμε την βοήθειά της.

Η περίοδος μετά τις γιορτές είναι για πολλούς ανθρώπους η εποχή που επιλέγουν να κάνουν αλλαγές στη διατροφή τους για να αποκτήσουν μια καλύτερη εικόνα και να νιώσουν καλύτερα με το σώμα τους, άρα και με τον εαυτό τους!!!” μας είπε η διακεκριμένη διαιτολόγος της Λαμίας.

 

Μετά από μία μακροσκελή συζήτηση με την ειδικό καταλήξαμε στους πέντε χρυσούς κανόνες για να ξεκινήσεις και να αποκτήσεις το σώμα που επιθυμείς το συντομότερο δυνατό!

 

  1. Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται!!!!

Μελέτες δείχνουν ότι τα άτομα που τρώνε πρωινό διαχειρίζονται καλύτερα την όρεξη και την πείνα τους μέσα στην υπόλοιπη ημέρα καθώς κ ότι έχουν χαμηλότερο βάρος συγκριτικά με από αυτούς που δεν καταναλώνουν πρωινό. Μπορείς να συνδυάσεις 1 κούπα γάλα ή κάποιο άλλο γαλακτοκομικό (ξινόγαλο, κεφίρ, αριάνη, γιαούρτι) μαζί με βρώμη και δημητριακά ή ψωμί ή κέικ και επιπλέον κάποιο φρούτο για να έχεις ένα πολύ χορταστικό πρωινό! Και να θυμάσαι τη φράση “Το πρωί να τρως σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν άρχοντας και το βράδυ σαν ζητιάνος“… πραγματικά έχει πολύ σοφία και περιγράφει πολύ καλά τις πραγματικές ανάγκες του ανθρώπινου σώματος!

  1. Οργανώσου!!!

Η οργάνωση αποτελεί βασική προϋπόθεση για μια καλή και ισορροπημένη διατροφή. Οργάνωσε τα γεύματα σου και φρόντισε να μην μένεις νηστικός πάνω από 3-4 ώρες. Επίσης, οργάνωσε τα ψώνια σου για να έχεις υγιεινές λύσεις για κάθε στιγμή! Φρόντισε να υπάρχουν πάντα φρούτα, σαλατικά, γαλακτοκομικά, ξηροί καρποί και  σνακ που μπορείς να έχεις στην τσάντα και το γραφείο.

  1. Ξεκίνησε το κύριο γεύμα σου πάντα από τη σαλάτα!

Οι περισσότεροι από μας καθόμαστε να φάμε το μεσημέρι αρκετά πεινασμένοι, με αποτέλεσμα να πέφτουμε με τα μούτρα και να μην έχουμε καλό αυτοέλεγχο. Γι’ αυτό σας προκαλώ να δοκιμάσετε να ξεκινήσετε το γεύμα σας από τη σαλάτα, εννοώντας ως σαλάτα οτιδήποτε σε ωμά, βραστά ή ψητά λαχανικά, σε απεριόριστη ποσότητα!!! Όταν νιώσετε ότι ηρεμεί η μεγάλη πείνα είναι η κατάλληλη στιγμή να σερβίρετε το φαγητό σας! Σίγουρα θα βάλετε μικρότερη μερίδα..!

  1. Πιες οπωσδήποτε πολλά υγρά!!!

Καταναλώσετε αρκετά υγρά καθ’ όλη τη διάρκεια τις μέρας, τουλάχιστον δύο λίτρα συνολικά. Στα υγρά περιλαμβάνονται, εκτός του νερού, και οι καφέδες, το γάλα, οι χυμοί, το τσάι, τα αφεψήματα από βότανα. Όταν νιώσετε ότι κάτι θέλετε να φάτε δοκιμάστε να πιείτε ένα ποτήρι νερό, η αφυδάτωση μοιάζει με την πείνα οπότε σιγουρέψτε ότι δεν χρειάζεστε να πείτε απλώς κάτι!

  1. Μην κάνεις εκπτώσεις στη γεύση! Φάε νόστιμα και απόλαυσε το!

Υπάρχουν πολλές υγιεινές και γευστικές λύσεις, μην το ξεχνάς ποτέ αυτό! Η Μεσογειακή Διατροφή άλλωστε δεν φημίζεται μόνο για τα πολλαπλά οφέλη της στο βάρος και την υγεία μας αλλά είναι και εξαιρετικά νόστιμη! Θυμήσου ότι αν δεν φας κάτι ώστε να σε ικανοποιήσει το πιθανότερο είναι μετά να ψάχνεις κάτι ακόμη να φας για να καλύψεις και το κομμάτι της γευστικής απόλαυσης! Με τη βοήθεια του διαδικτύου μπορούμε να βρούμε πάρα πολλές ιδέες για νόστιμα φαγητά και να εκμεταλλευτούμε τους πολλούς σεφ που έχουμε “γνωρίσει” τα τελευταία χρόνια!!!

“Ξεκίνα σήμερα και θα δεις πόσο γρήγορα το σώμα σου θα σε ανταμείψει!!!” Αυτή ήταν η τελευταία της συμβουλή πριν μας αποχαιρετήσει στο ιατρείο της κυρίας Μυλωνά. “Από Δευτέρα…” λένε! Δευτέρα είναι σήμερα, οπότε και εσείς ξεκινήστε να εφαρμόζετε τα παραπάνω από σήμερα!

 

 

 

Οργάνωσε τη διατροφή σου και βελτίωσε το σώμα σου!

Οι αλλεπάλληλες γιορτές και τα διαρκή τραπεζώματα οδηγούν σε υπερκατανάλωση γλυκών και λιπαρών. Η κατάχρηση του αλκοόλ βοηθά επίσης στην κατεύθυνση της πρόσληψης βάρους, ενώ η παντελής έλλειψη φυσικής δραστηριότητας κατά τη διάρκεια αυτών των ημερών είναι κάτι το συνηθισμένο. Κατά μέσο όρο ένας ενήλικας τείνει να προσλαμβάνει 2-3 κιλά κατά τη διάρκεια των εορτών. Δεν μας ενδιαφέρει κάποια εξαντλητική δίαιτα αλλά το πως θα υιοθετήσουμε υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Για αυτό το λόγο επισκεφθήκαμε την Νέλη Μυλωνά Διαιτολόγο- Διατροφολόγο Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, MSc και ζητήσαμε την βοήθειά της.

Η περίοδος μετά τις γιορτές είναι για πολλούς ανθρώπους η εποχή που επιλέγουν να κάνουν αλλαγές στη διατροφή τους για να αποκτήσουν μια καλύτερη εικόνα και να νιώσουν καλύτερα με το σώμα τους, άρα και με τον εαυτό τους!!!” μας είπε η διακεκριμένη διαιτολόγος της Λαμίας.

 

Μετά από μία μακροσκελή συζήτηση με την ειδικό καταλήξαμε στους πέντε χρυσούς κανόνες για να ξεκινήσεις και να αποκτήσεις το σώμα που επιθυμείς το συντομότερο δυνατό!

 

  1. Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται!!!!

Μελέτες δείχνουν ότι τα άτομα που τρώνε πρωινό διαχειρίζονται καλύτερα την όρεξη και την πείνα τους μέσα στην υπόλοιπη ημέρα καθώς κ ότι έχουν χαμηλότερο βάρος συγκριτικά με από αυτούς που δεν καταναλώνουν πρωινό. Μπορείς να συνδυάσεις 1 κούπα γάλα ή κάποιο άλλο γαλακτοκομικό (ξινόγαλο, κεφίρ, αριάνη, γιαούρτι) μαζί με βρώμη και δημητριακά ή ψωμί ή κέικ και επιπλέον κάποιο φρούτο για να έχεις ένα πολύ χορταστικό πρωινό! Και να θυμάσαι τη φράση “Το πρωί να τρως σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν άρχοντας και το βράδυ σαν ζητιάνος“… πραγματικά έχει πολύ σοφία και περιγράφει πολύ καλά τις πραγματικές ανάγκες του ανθρώπινου σώματος!

  1. Οργανώσου!!!

Η οργάνωση αποτελεί βασική προϋπόθεση για μια καλή και ισορροπημένη διατροφή. Οργάνωσε τα γεύματα σου και φρόντισε να μην μένεις νηστικός πάνω από 3-4 ώρες. Επίσης, οργάνωσε τα ψώνια σου για να έχεις υγιεινές λύσεις για κάθε στιγμή! Φρόντισε να υπάρχουν πάντα φρούτα, σαλατικά, γαλακτοκομικά, ξηροί καρποί και  σνακ που μπορείς να έχεις στην τσάντα και το γραφείο.

  1. Ξεκίνησε το κύριο γεύμα σου πάντα από τη σαλάτα!

Οι περισσότεροι από μας καθόμαστε να φάμε το μεσημέρι αρκετά πεινασμένοι, με αποτέλεσμα να πέφτουμε με τα μούτρα και να μην έχουμε καλό αυτοέλεγχο. Γι’ αυτό σας προκαλώ να δοκιμάσετε να ξεκινήσετε το γεύμα σας από τη σαλάτα, εννοώντας ως σαλάτα οτιδήποτε σε ωμά, βραστά ή ψητά λαχανικά, σε απεριόριστη ποσότητα!!! Όταν νιώσετε ότι ηρεμεί η μεγάλη πείνα είναι η κατάλληλη στιγμή να σερβίρετε το φαγητό σας! Σίγουρα θα βάλετε μικρότερη μερίδα..!

  1. Πιες οπωσδήποτε πολλά υγρά!!!

Καταναλώσετε αρκετά υγρά καθ’ όλη τη διάρκεια τις μέρας, τουλάχιστον δύο λίτρα συνολικά. Στα υγρά περιλαμβάνονται, εκτός του νερού, και οι καφέδες, το γάλα, οι χυμοί, το τσάι, τα αφεψήματα από βότανα. Όταν νιώσετε ότι κάτι θέλετε να φάτε δοκιμάστε να πιείτε ένα ποτήρι νερό, η αφυδάτωση μοιάζει με την πείνα οπότε σιγουρέψτε ότι δεν χρειάζεστε να πείτε απλώς κάτι!

  1. Μην κάνεις εκπτώσεις στη γεύση! Φάε νόστιμα και απόλαυσε το!

Υπάρχουν πολλές υγιεινές και γευστικές λύσεις, μην το ξεχνάς ποτέ αυτό! Η Μεσογειακή Διατροφή άλλωστε δεν φημίζεται μόνο για τα πολλαπλά οφέλη της στο βάρος και την υγεία μας αλλά είναι και εξαιρετικά νόστιμη! Θυμήσου ότι αν δεν φας κάτι ώστε να σε ικανοποιήσει το πιθανότερο είναι μετά να ψάχνεις κάτι ακόμη να φας για να καλύψεις και το κομμάτι της γευστικής απόλαυσης! Με τη βοήθεια του διαδικτύου μπορούμε να βρούμε πάρα πολλές ιδέες για νόστιμα φαγητά και να εκμεταλλευτούμε τους πολλούς σεφ που έχουμε “γνωρίσει” τα τελευταία χρόνια!!!

“Ξεκίνα σήμερα και θα δεις πόσο γρήγορα το σώμα σου θα σε ανταμείψει!!!” Αυτή ήταν η τελευταία της συμβουλή πριν μας αποχαιρετήσει στο ιατρείο της κυρίας Μυλωνά. “Από Δευτέρα…” λένε! Δευτέρα είναι σήμερα, οπότε και εσείς ξεκινήστε να εφαρμόζετε τα παραπάνω από σήμερα!

 

 

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *