Χαιρετισμός του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην τελετή θεμελίωσης του αερολιμένα Καστελίου

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον χαιρετισμό που απηύθυνε τελετή θεμελίωσης του αερολιμένα Καστελίου αναφέρθηκε στα προβλήματα του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης», όχι μόνο μέσα στο αεροδρόμιο αλλά και αυτά που προκαλούνται από την ύπαρξη του αεροδρομίου στην τοποθεσία που βρίσκεται. Δήλωσε

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον χαιρετισμό που απηύθυνε τελετή θεμελίωσης του αερολιμένα Καστελίου αναφέρθηκε στα προβλήματα του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης», όχι μόνο μέσα στο αεροδρόμιο αλλά και αυτά που προκαλούνται από την ύπαρξη του αεροδρομίου στην τοποθεσία που βρίσκεται. Δήλωσε ότι η αναβάθμιση του τωρινού αεροδρομίου δεν είναι λύση, χρειάζεται ένα καινούριο αεροδρόμιο. Στη συνέχεια ο πρωθυπουργός έδωσε έμφαση στα προτερήματα αυτού του νέου αεροδρομίου, στις προδιαγραφές του και συμπλήρωσε ότι θα ακολουθήσουν στην συνέχεια και άλλα αεροδρόμια προς αναβάθμιση. Δείτε παρακάτω αποσπάσματα από τον χαιρετισμό του:

Το υπερσύγχρονο αεροδρόμιο στο Καστέλι, το οποίο θα πάρει τη θέση του, θα είναι ένα αεροδρόμιο φιλικό προς το περιβάλλον. Το αεροδρόμιο αυτό θα είναι το καλύτερο αεροδρόμιο στη χώρα. Τελεία και παύλα. Το πιο σύγχρονο, το πιο φιλικό προς το περιβάλλον, αυτό που θα ενσωματώνει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες.

Όμως, όπως είπε και ο Υπουργός -και θέλω να το τονίσω αυτό γιατί το θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό- είναι ένα αεροδρόμιο το οποίο βρίσκεται στην καρδιά της Ανατολικής Μεσογείου, σε απόσταση λιγότερη από 4 ώρες από τις πρωτεύουσες της Δυτικής Ευρώπης και από τις μεγάλες πόλεις της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής.

Μία μεγάλη, σημαντική, ελληνική κατασκευαστική εταιρεία και ένας παγκόσμιος γίγαντας, η ινδική κατασκευαστική εταιρεία GMR, που ειδικεύεται στη διαχείριση αεροδρομίων. Σήμερα είναι operator τριών διεθνών αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων και του Δελχί. Κατασκευάζει δύο ακόμη και έχει την ευθύνη για τη διακίνηση 100 εκατομμυρίων επιβατών το χρόνο.

Είναι ένα έργο που έρχεται σε συνέχεια της συνεργασίας μας με την Fraport, η οποία αναβάθμισε -όλα τα έργα θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του επόμενου χρόνου- 14 αεροδρόμια της ελληνικής περιφέρειας.

Όμως, δεν σταματάμε εδώ. Σειρά θα πάρουν ακόμα 23 αεροδρόμια συνολικά, για τα οποία σύντομα θα υπάρξουν σύντομα ανακοινώσεις με βάση τον κυβερνητικό σχεδιασμό.

Οι προδιαγραφές του αεροδρομίου Ηρακλείου εγγυώνται την επάρκειά του, όχι μόνο για τις σημερινές αλλά κυρίως για τις μελλοντικές ανάγκες: Ο νέος διάδρομος προσγείωσης μήκους 3,2 χιλιομέτρων και οι 27 θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών θα αυξήσουν κατακόρυφα τη δυναμικότητα του αερολιμένα.

Θα δημιουργηθούν, όπως είπε και ο Υπουργός, 7.000 θέσεις εργασίας. Στο ίδιο το αεροδρόμιο, στις αεροπορικές εταιρείες που θα εξυπηρετεί, καθώς και στις πολλες επιχειρήσεις που θα παρέχουν υπηρεσίες και αγαθά στους εργαζόμενούς του και κυρίως στους επισκέπτες του.

Στο τέλος των 35 ετών της παραχώρησης, η αξία του αεροδρομίου -με μοναδικό, πλέον, ιδιοκτήτη το ελληνικό Δημόσιο- εκτιμούμε ότι θα ξεπερνά τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ.

 

 

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον χαιρετισμό που απηύθυνε τελετή θεμελίωσης του αερολιμένα Καστελίου αναφέρθηκε στα προβλήματα του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης», όχι μόνο μέσα στο αεροδρόμιο αλλά και αυτά που προκαλούνται από την ύπαρξη του αεροδρομίου στην τοποθεσία που βρίσκεται. Δήλωσε ότι η αναβάθμιση του τωρινού αεροδρομίου δεν είναι λύση, χρειάζεται ένα καινούριο αεροδρόμιο. Στη συνέχεια ο πρωθυπουργός έδωσε έμφαση στα προτερήματα αυτού του νέου αεροδρομίου, στις προδιαγραφές του και συμπλήρωσε ότι θα ακολουθήσουν στην συνέχεια και άλλα αεροδρόμια προς αναβάθμιση. Δείτε παρακάτω αποσπάσματα από τον χαιρετισμό του:

Το υπερσύγχρονο αεροδρόμιο στο Καστέλι, το οποίο θα πάρει τη θέση του, θα είναι ένα αεροδρόμιο φιλικό προς το περιβάλλον. Το αεροδρόμιο αυτό θα είναι το καλύτερο αεροδρόμιο στη χώρα. Τελεία και παύλα. Το πιο σύγχρονο, το πιο φιλικό προς το περιβάλλον, αυτό που θα ενσωματώνει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες.

Όμως, όπως είπε και ο Υπουργός -και θέλω να το τονίσω αυτό γιατί το θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό- είναι ένα αεροδρόμιο το οποίο βρίσκεται στην καρδιά της Ανατολικής Μεσογείου, σε απόσταση λιγότερη από 4 ώρες από τις πρωτεύουσες της Δυτικής Ευρώπης και από τις μεγάλες πόλεις της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής.

Μία μεγάλη, σημαντική, ελληνική κατασκευαστική εταιρεία και ένας παγκόσμιος γίγαντας, η ινδική κατασκευαστική εταιρεία GMR, που ειδικεύεται στη διαχείριση αεροδρομίων. Σήμερα είναι operator τριών διεθνών αεροδρομίων, μεταξύ των οποίων και του Δελχί. Κατασκευάζει δύο ακόμη και έχει την ευθύνη για τη διακίνηση 100 εκατομμυρίων επιβατών το χρόνο.

Είναι ένα έργο που έρχεται σε συνέχεια της συνεργασίας μας με την Fraport, η οποία αναβάθμισε -όλα τα έργα θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του επόμενου χρόνου- 14 αεροδρόμια της ελληνικής περιφέρειας.

Όμως, δεν σταματάμε εδώ. Σειρά θα πάρουν ακόμα 23 αεροδρόμια συνολικά, για τα οποία σύντομα θα υπάρξουν σύντομα ανακοινώσεις με βάση τον κυβερνητικό σχεδιασμό.

Οι προδιαγραφές του αεροδρομίου Ηρακλείου εγγυώνται την επάρκειά του, όχι μόνο για τις σημερινές αλλά κυρίως για τις μελλοντικές ανάγκες: Ο νέος διάδρομος προσγείωσης μήκους 3,2 χιλιομέτρων και οι 27 θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών θα αυξήσουν κατακόρυφα τη δυναμικότητα του αερολιμένα.

Θα δημιουργηθούν, όπως είπε και ο Υπουργός, 7.000 θέσεις εργασίας. Στο ίδιο το αεροδρόμιο, στις αεροπορικές εταιρείες που θα εξυπηρετεί, καθώς και στις πολλες επιχειρήσεις που θα παρέχουν υπηρεσίες και αγαθά στους εργαζόμενούς του και κυρίως στους επισκέπτες του.

Στο τέλος των 35 ετών της παραχώρησης, η αξία του αεροδρομίου -με μοναδικό, πλέον, ιδιοκτήτη το ελληνικό Δημόσιο- εκτιμούμε ότι θα ξεπερνά τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ.

 

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *