Η σχέση μεταξύ Ξενοδοχείων και Τουρισμού

Συνέντευξη σε Σταματία Παπαμάρκου Άλλο ένα κομμάτι της χώρας μας που φυσικά, δεν θα μπορούσε να μείνει ίδιο, μετά την πανδημία, είναι αυτό του τουρισμού… Στο τουρισμό τα πρώτα θετικά μηνύματα από το εξωτερικό δείχνουν ότι μπορεί να μην

Συνέντευξη σε Σταματία Παπαμάρκου

Άλλο ένα κομμάτι της χώρας μας που φυσικά, δεν θα μπορούσε να μείνει ίδιο, μετά την πανδημία, είναι αυτό του τουρισμού… Στο τουρισμό τα πρώτα θετικά μηνύματα από το εξωτερικό δείχνουν ότι μπορεί να μην έχουμε μια περίοδο σαν αυτή του 2019, αλλά μπορούμε να κερδίσουμε κάποιες «μάχες», με μια περίοδο τριών μηνών.

Ωστόσο, οι ξενοδοχειακές μονάδες ετοιμάζονται για την επαναλειτουργία, όσες από αυτές θα καταφέρουν να ανοίξουν φέτος.

Το άνοιγμα των μονάδων θα γίνει σταδιακά ανάλογα με τις κρατήσεις και τις πληρότητες, ενώ και για λόγους ασφαλείας εξετάζεται η λειτουργία μερικών μόνο ορόφων.

Τα ΣΤΕΡΕΑ ΝΕΑ, συνάντησαν τον κ. Αθανάσιο Ζαφείρη, Διευθυντή του ξενοδοχείου «Marmari Bay», όπου βρίσκεται στη Νότια Εύβοια, στο Δήμο Καρύστου και οι απαντήσεις του, σε προδιαθέτουν να θες να ταξιδέψεις, οικονομικά και με ασφάλεια! Ας διαβάσουμε πώς κερδίζετε αυτό το δύσκολο για την εποχή «στοίχημα»…

Έχετε ενημερωθεί για την ημερομηνία επανέναρξης των ξενοδοχείων;

Θεωρώ πως κάθε επιχειρηματίας του τουρισμού ή μη, μικρός ή μεγάλος, θα πρέπει

καθημερινά να αγωνιά για την επιχείρηση του και την πορεία της, ιδιαίτερα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς της πανδημίας.

Να ενημερώνεται για ότι συμβαίνει τριγύρω, σχετικά με την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία έναντι των πελατών και του προσωπικού της.

Να παρεμβαίνει αποτελεσματικά προσδιορίζοντας με σαφήνεια τις νέες καταναλωτικές συμπεριφορές, τα μέσα επικοινωνίας, αλλά και τα μηνύματα που θα πρέπει να σχεδιάσει από εδώ και πέρα στην προσέγγιση του με την αγορά και τους πελάτες. Σύμφωνα με τις τελευταίες κυβερνητικές οδηγίες, τα εποχιακά ξενοδοχεία, στην κατηγορία που υπάγεται και η δική μας επιχείρηση, θα ανοίξει τις πόρτες της στις 15 Ιουνίου 2020.

Η μετά κορωνοϊού εποχή, φαίνεται να είναι μια νέα πρόκληση που καλούμαστε όλοι να αντιμετωπίσουμε, μιας και η οικονομία πλήττεται! Εσείς πώς σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε τα νέα δεδομένα;

Προσπαθώντας να κατανοήσουμε τις επιπτώσεις από το σοκ που έχει υποστεί η παγκόσμια κοινότητα από την πανδημία του κορωνοϊού, το συμπέρασμα εν πρώτης μοιάζει αβίαστα ότι τίποτα δεν θα είναι όπως πριν, η νέα πραγματικότητα θα είναι πολύ διαφορετική και θα μας βρει με νικητές και χαμένους.  Η πρωτοφανής κρίση της πανδημίας του κορωνοϊού που ταλανίζει ολόκληρο τον κόσμο είναι σίγουρο ότι θα προσθέσει και μία νέα τάξη πραγμάτων, στην παγκόσμια πραγματικότητα. Ίσως να είμαστε αντιμέτωποι με την τη μεγαλύτερη κρίση της γενιάς μας. Η σημερινή υγειονομική και συνάμα οικονομική κρίση, θα διαμορφώσει έναν διαφορετικό κόσμο στα επόμενα χρόνια. Η νέα πραγματικότητα, ίσως να μας είναι ακόμα άγνωστη, πρόκειται για μία κατάσταση όπου, δεν μπορούμε να κάνουμε ασφαλείς προβλέψεις μιας και βρισκόμαστε μέσα σε αχαρτογράφητα και πάνω από όλα σε «θολά» νερά. Το κόστος προμηνύεται ανυπολόγιστο. Η παγκόσμια κοινότητα και μαζί και η δική μας, έχει μπροστά της έναν αόρατο εχθρό που έχει επιφέρει μια τεράστια αλλαγή στις γεωπολιτικές ισορροπίες, έκλεισε τον κόσμο μέσα στο σπίτι για περίπου τρεις μήνες, αποσάθρωσε όλες τις παραγωγικές διαδικασίες, και καταβαράθρωσε όλες τις οικονομίες του πλανήτη.

Το μήνυμα που θα πρέπει να λάβουμε όλοι είναι ότι η σημερινή κατάσταση θα επιφέρει αλλαγές και πρέπει να είμαστε έτοιμοι να τις αντιμετωπίσουμε με ευελιξία και διάθεση προσαρμογής. Οι επιχειρήσεις τουρισμού και φιλοξενίας μετράνε έως τώρα απώλειες εκατοντάδων δισεκατομμυρίων. Προτεραιότητα λοιπόν σήμερα  είναι πόσο ισχυροί και αλώβητοι θα είμαστε στο διαμορφωμένο νέο περιβάλλον.

Για να μπορέσει λοιπόν ο τουρισμός στο δικό μας μέγεθος , στην μικρή μας γεωγραφική ενότητα να εκπληρώσει τις δυνατότητές του, να βοηθήσει τις τοπικές μας κοινωνίες να ανακάμψουν από αυτήν την κρίση, η ανταπόκρισή μας πρέπει να είναι γρήγορη, συνεπής, ενωμένη και φιλόδοξη.

Θεωρώ ότι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε αυτή την δύσκολη κατάσταση.

Ότι μπορούμε να δράσουμε καινοτόμα σε μια περίοδο που όλα δείχνουν να καταρρέουν, πάντα με την προϋπόθεση συστράτευσης δυνάμεων, ειλικρινούς συνεργασίας, στρατηγικής στόχευσης και αντιμετώπισης της κρίσης, πάνω σε ένα σημαντικό Project με τους φορείς δίπλα μας (Περιφέρεια, Δήμοι, Επιμελητήρια κόσμος και φορείς του τουρισμού).

Κατανοώ απόλυτα τους συναδέλφους ξενοδόχους για το πως βλέπουν την  οικονομική καταστροφή, που πλησιάζει. Και βέβαια όλο το προσωπικό και τους προμηθευτές και συνεργάτες που θα βιώσουν τα αποτελέσματα αυτής τις καταστροφής.

Θα πρέπει γρήγορα και συνετά να επανακαθορίσουμε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών μας, ώστε να συμβαδίζουν με τις νέες συνθήκες και τις εξελίξεις κι αυτό απαιτεί εσωτερική αναδιοργάνωση των επιχειρήσεων μας.

Πρέπει να προσφέρουμε αυτό που οι πελάτες μας αναζητούν, κάνοντας τις απαραίτητες αλλαγές προσαρμογής στο τώρα. Να δούμε δηλαδή τι είναι εφικτό και κερδοφόρο τώρα. Να δούμε πώς μπορούμε να σκεφτούμε έξω από τα φυσικά όρια της εμπειρίας που συνήθως προσφέρουμε στους πελάτες μας και στο  οικοσύστημα μας, να επανασχεδιάσουμε τον τρόπο που προσφέρονται οι υπηρεσίες μας, τη γεωγραφική κάλυψη και τα κανάλια διανομής.

Κυρίαρχη ανάγκη αναδεικνύεται πρώτα η επιβίωσης των επιχειρήσεων μας  και αφορά την χρηματοδότηση και τη ρευστότητα με κεφάλαια κίνησης για την γρήγορη επανεκκίνηση.

Και κατά δεύτερο λόγο θέματα ανταγωνιστικότητας, που μας υποδεικνύουν πώς και με πιο τρόπο μπορούμε να ανακτήσουμε  πελατεία και αγορές.

Αυτά αφορούν στη μείωση των συντελεστών ΦΠΑ, σε διαμονή, εστίαση, τουριστικό πακέτο και γενικότερα τις μεταφορές, και βέβαια ένα στοχευόμενο πρόγραμμα προβολής, το οποίο θα εστιάσει εκεί που δυνητικά θα μπορούσε να κερδηθεί πελατεία τη χρονιά που τρέχει. Στην τρέχουσα χρονιά που διανύουμε  είναι σίγουρο ότι θα είμαστε τραυματισμένοι τουριστικά, οικονομικά και κοινωνικά. Όμως όταν έχουμε φτιάξει δομές ισχυρές όταν έχουμε τα κατάλληλα εργαλεία, όταν έχουμε τις ιδέες, το προϊόν και το brand εκείνο που χρειάζεται, σίγουρα θα  επανέλθουμε πάρα πολύ σύντομα.

Η υποδοχή ξένων επισκεπτών, φέτος καθίσταται περίπλοκη… Υπάρχουν πακέτα φιλοξενίας, ιδιαίτερα ελκυστικά για τον εγχώριο τουρισμό;

Όπως γνωρίζετε σίγουρα οι περισσότεροι, η Ελλάδα υπήρξε μία από τις χώρες που αντιμετώπισε την πανδημική κρίση με πραγματικά προληπτικό τρόπο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα έναν πολύ χαμηλό αριθμό επιβεβαιωμένων κρουσμάτων COVID-19 σε ολόκληρη τη χώρα και κατά συνέπεια πολύ χαμηλό αριθμό θανάτων.

Ωστόσο, μετά από πολλές σκληρές προσπάθειες, τόσο από τις επιχειρήσεις όσο και από τις κυβερνήσεις, φτάσαμε σε ένα σημείο όπου μπορούμε να δούμε τώρα την καμπύλη να ισιώνει και οι χώρες να ανοίγουν ξανά για τον τουρισμό.

Άρα η Ελλάδα έχει κεφαλαιοποιήσει το brand της υγειονομικά ασφαλούς χώρας, το οποίο κατάφερε να κατοχυρώσει διεθνώς, μετά από μεγάλη προσπάθεια, αυστηρά μέτρα περιορισμού και σημαντική ζημιά στην οικονομία της.

Η προνομιακή θέση της χώρας μας κατά τη προσεχή τουριστική περίοδο, σε συνδυασμό με την ανάγκη των μεγάλων tour operators για άμεσες χρηματικές εισροές, ενισχύουν τη διαπραγματευτική θέση των Ελλήνων επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου.

Το προσδοκώμενο αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι η ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού αναψυχής και επαφής με τη φύση στην ενδοχώρα. Φέτος λοιπόν, προδιαγράφεται μια δύσκολη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό και ο Έλληνας τουρίστας καλείται  και πάλι να σώσει σε μεγάλο βαθμό την προσεχή τουριστική περίοδο. Για το λόγο αυτό, τα αρμόδια Υπουργεία, θα πρέπει να σχεδιάσουν ένα γενναιότερο ειδικό πρόγραμμα επιδοτούμενων διακοπών (από αυτό που έχουν ήδη αναγγείλει) για τους Έλληνες πολίτες, αντίστοιχο με αυτό του κοινωνικού τουρισμού, μέσω της διανομής σχετικών τουριστικών «vouchers». Με τον τρόπο αυτό ενισχύονται , τόσο οι επαγγελματίες του τουρισμού που επλήγησαν, όσο και οι δικαιούχοι που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα.

Επίσης, και οι ίδιοι οι επαγγελματίες του τουρισμού θα πρέπει να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν ένα σημαντικό  πρόγραμμα προσφορών προς τους Έλληνες

τουρίστες, για την τρέχουσα καλοκαιρινή περίοδο, προσφέροντας πραγματικά χαμηλές και προσιτές τιμές, ούτως ώστε να καταφέρουν να προσελκύσουν το μεγαλύτερο δυνατό αριθμό Ελλήνων – τουριστών.

Το ξενοδοχείο σας έχει εναρμονιστεί πλήρως, στους νέους κανόνες υγιεινής;

Στη Νότια Εύβοια και στο Δήμο Καρύστου (όπου βρίσκεται το Μαρμάρι) καταφέραμε να έχουμε μηδενικά κρούσματα θετικότητας στον ιό και αυτό από μόνο του δημιουργεί κάποιες συνθήκες ασφάλειας του τουρίστα.

 Το Marmari Bay Hotel θα ανοίξει στις 15 Ιουνίου. Οι δραστηριότητές μας θα συμμορφώνονται πλήρως με τις κυβερνήσεις και τις οδηγίες του ΠΟΥ σχετικά με τα μέτρα περιορισμού του COVID-19.
Όλο το προσωπικό μας θα εκπαιδευτεί στις νέες διαδικασίες αναλόγως και οι κοινόχρηστοι χώροι μας θα δημιουργηθούν σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνονται.

Καλό και ασφαλές καλοκαίρι σε όλους!

Συνέντευξη σε Σταματία Παπαμάρκου

Άλλο ένα κομμάτι της χώρας μας που φυσικά, δεν θα μπορούσε να μείνει ίδιο, μετά την πανδημία, είναι αυτό του τουρισμού… Στο τουρισμό τα πρώτα θετικά μηνύματα από το εξωτερικό δείχνουν ότι μπορεί να μην έχουμε μια περίοδο σαν αυτή του 2019, αλλά μπορούμε να κερδίσουμε κάποιες «μάχες», με μια περίοδο τριών μηνών.

Ωστόσο, οι ξενοδοχειακές μονάδες ετοιμάζονται για την επαναλειτουργία, όσες από αυτές θα καταφέρουν να ανοίξουν φέτος.

Το άνοιγμα των μονάδων θα γίνει σταδιακά ανάλογα με τις κρατήσεις και τις πληρότητες, ενώ και για λόγους ασφαλείας εξετάζεται η λειτουργία μερικών μόνο ορόφων.

Τα ΣΤΕΡΕΑ ΝΕΑ, συνάντησαν τον κ. Αθανάσιο Ζαφείρη, Διευθυντή του ξενοδοχείου «Marmari Bay», όπου βρίσκεται στη Νότια Εύβοια, στο Δήμο Καρύστου και οι απαντήσεις του, σε προδιαθέτουν να θες να ταξιδέψεις, οικονομικά και με ασφάλεια! Ας διαβάσουμε πώς κερδίζετε αυτό το δύσκολο για την εποχή «στοίχημα»…

Έχετε ενημερωθεί για την ημερομηνία επανέναρξης των ξενοδοχείων;

Θεωρώ πως κάθε επιχειρηματίας του τουρισμού ή μη, μικρός ή μεγάλος, θα πρέπει

καθημερινά να αγωνιά για την επιχείρηση του και την πορεία της, ιδιαίτερα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς της πανδημίας.

Να ενημερώνεται για ότι συμβαίνει τριγύρω, σχετικά με την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία έναντι των πελατών και του προσωπικού της.

Να παρεμβαίνει αποτελεσματικά προσδιορίζοντας με σαφήνεια τις νέες καταναλωτικές συμπεριφορές, τα μέσα επικοινωνίας, αλλά και τα μηνύματα που θα πρέπει να σχεδιάσει από εδώ και πέρα στην προσέγγιση του με την αγορά και τους πελάτες. Σύμφωνα με τις τελευταίες κυβερνητικές οδηγίες, τα εποχιακά ξενοδοχεία, στην κατηγορία που υπάγεται και η δική μας επιχείρηση, θα ανοίξει τις πόρτες της στις 15 Ιουνίου 2020.

Η μετά κορωνοϊού εποχή, φαίνεται να είναι μια νέα πρόκληση που καλούμαστε όλοι να αντιμετωπίσουμε, μιας και η οικονομία πλήττεται! Εσείς πώς σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε τα νέα δεδομένα;

Προσπαθώντας να κατανοήσουμε τις επιπτώσεις από το σοκ που έχει υποστεί η παγκόσμια κοινότητα από την πανδημία του κορωνοϊού, το συμπέρασμα εν πρώτης μοιάζει αβίαστα ότι τίποτα δεν θα είναι όπως πριν, η νέα πραγματικότητα θα είναι πολύ διαφορετική και θα μας βρει με νικητές και χαμένους.  Η πρωτοφανής κρίση της πανδημίας του κορωνοϊού που ταλανίζει ολόκληρο τον κόσμο είναι σίγουρο ότι θα προσθέσει και μία νέα τάξη πραγμάτων, στην παγκόσμια πραγματικότητα. Ίσως να είμαστε αντιμέτωποι με την τη μεγαλύτερη κρίση της γενιάς μας. Η σημερινή υγειονομική και συνάμα οικονομική κρίση, θα διαμορφώσει έναν διαφορετικό κόσμο στα επόμενα χρόνια. Η νέα πραγματικότητα, ίσως να μας είναι ακόμα άγνωστη, πρόκειται για μία κατάσταση όπου, δεν μπορούμε να κάνουμε ασφαλείς προβλέψεις μιας και βρισκόμαστε μέσα σε αχαρτογράφητα και πάνω από όλα σε «θολά» νερά. Το κόστος προμηνύεται ανυπολόγιστο. Η παγκόσμια κοινότητα και μαζί και η δική μας, έχει μπροστά της έναν αόρατο εχθρό που έχει επιφέρει μια τεράστια αλλαγή στις γεωπολιτικές ισορροπίες, έκλεισε τον κόσμο μέσα στο σπίτι για περίπου τρεις μήνες, αποσάθρωσε όλες τις παραγωγικές διαδικασίες, και καταβαράθρωσε όλες τις οικονομίες του πλανήτη.

Το μήνυμα που θα πρέπει να λάβουμε όλοι είναι ότι η σημερινή κατάσταση θα επιφέρει αλλαγές και πρέπει να είμαστε έτοιμοι να τις αντιμετωπίσουμε με ευελιξία και διάθεση προσαρμογής. Οι επιχειρήσεις τουρισμού και φιλοξενίας μετράνε έως τώρα απώλειες εκατοντάδων δισεκατομμυρίων. Προτεραιότητα λοιπόν σήμερα  είναι πόσο ισχυροί και αλώβητοι θα είμαστε στο διαμορφωμένο νέο περιβάλλον.

Για να μπορέσει λοιπόν ο τουρισμός στο δικό μας μέγεθος , στην μικρή μας γεωγραφική ενότητα να εκπληρώσει τις δυνατότητές του, να βοηθήσει τις τοπικές μας κοινωνίες να ανακάμψουν από αυτήν την κρίση, η ανταπόκρισή μας πρέπει να είναι γρήγορη, συνεπής, ενωμένη και φιλόδοξη.

Θεωρώ ότι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε αυτή την δύσκολη κατάσταση.

Ότι μπορούμε να δράσουμε καινοτόμα σε μια περίοδο που όλα δείχνουν να καταρρέουν, πάντα με την προϋπόθεση συστράτευσης δυνάμεων, ειλικρινούς συνεργασίας, στρατηγικής στόχευσης και αντιμετώπισης της κρίσης, πάνω σε ένα σημαντικό Project με τους φορείς δίπλα μας (Περιφέρεια, Δήμοι, Επιμελητήρια κόσμος και φορείς του τουρισμού).

Κατανοώ απόλυτα τους συναδέλφους ξενοδόχους για το πως βλέπουν την  οικονομική καταστροφή, που πλησιάζει. Και βέβαια όλο το προσωπικό και τους προμηθευτές και συνεργάτες που θα βιώσουν τα αποτελέσματα αυτής τις καταστροφής.

Θα πρέπει γρήγορα και συνετά να επανακαθορίσουμε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών μας, ώστε να συμβαδίζουν με τις νέες συνθήκες και τις εξελίξεις κι αυτό απαιτεί εσωτερική αναδιοργάνωση των επιχειρήσεων μας.

Πρέπει να προσφέρουμε αυτό που οι πελάτες μας αναζητούν, κάνοντας τις απαραίτητες αλλαγές προσαρμογής στο τώρα. Να δούμε δηλαδή τι είναι εφικτό και κερδοφόρο τώρα. Να δούμε πώς μπορούμε να σκεφτούμε έξω από τα φυσικά όρια της εμπειρίας που συνήθως προσφέρουμε στους πελάτες μας και στο  οικοσύστημα μας, να επανασχεδιάσουμε τον τρόπο που προσφέρονται οι υπηρεσίες μας, τη γεωγραφική κάλυψη και τα κανάλια διανομής.

Κυρίαρχη ανάγκη αναδεικνύεται πρώτα η επιβίωσης των επιχειρήσεων μας  και αφορά την χρηματοδότηση και τη ρευστότητα με κεφάλαια κίνησης για την γρήγορη επανεκκίνηση.

Και κατά δεύτερο λόγο θέματα ανταγωνιστικότητας, που μας υποδεικνύουν πώς και με πιο τρόπο μπορούμε να ανακτήσουμε  πελατεία και αγορές.

Αυτά αφορούν στη μείωση των συντελεστών ΦΠΑ, σε διαμονή, εστίαση, τουριστικό πακέτο και γενικότερα τις μεταφορές, και βέβαια ένα στοχευόμενο πρόγραμμα προβολής, το οποίο θα εστιάσει εκεί που δυνητικά θα μπορούσε να κερδηθεί πελατεία τη χρονιά που τρέχει. Στην τρέχουσα χρονιά που διανύουμε  είναι σίγουρο ότι θα είμαστε τραυματισμένοι τουριστικά, οικονομικά και κοινωνικά. Όμως όταν έχουμε φτιάξει δομές ισχυρές όταν έχουμε τα κατάλληλα εργαλεία, όταν έχουμε τις ιδέες, το προϊόν και το brand εκείνο που χρειάζεται, σίγουρα θα  επανέλθουμε πάρα πολύ σύντομα.

Η υποδοχή ξένων επισκεπτών, φέτος καθίσταται περίπλοκη… Υπάρχουν πακέτα φιλοξενίας, ιδιαίτερα ελκυστικά για τον εγχώριο τουρισμό;

Όπως γνωρίζετε σίγουρα οι περισσότεροι, η Ελλάδα υπήρξε μία από τις χώρες που αντιμετώπισε την πανδημική κρίση με πραγματικά προληπτικό τρόπο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα έναν πολύ χαμηλό αριθμό επιβεβαιωμένων κρουσμάτων COVID-19 σε ολόκληρη τη χώρα και κατά συνέπεια πολύ χαμηλό αριθμό θανάτων.

Ωστόσο, μετά από πολλές σκληρές προσπάθειες, τόσο από τις επιχειρήσεις όσο και από τις κυβερνήσεις, φτάσαμε σε ένα σημείο όπου μπορούμε να δούμε τώρα την καμπύλη να ισιώνει και οι χώρες να ανοίγουν ξανά για τον τουρισμό.

Άρα η Ελλάδα έχει κεφαλαιοποιήσει το brand της υγειονομικά ασφαλούς χώρας, το οποίο κατάφερε να κατοχυρώσει διεθνώς, μετά από μεγάλη προσπάθεια, αυστηρά μέτρα περιορισμού και σημαντική ζημιά στην οικονομία της.

Η προνομιακή θέση της χώρας μας κατά τη προσεχή τουριστική περίοδο, σε συνδυασμό με την ανάγκη των μεγάλων tour operators για άμεσες χρηματικές εισροές, ενισχύουν τη διαπραγματευτική θέση των Ελλήνων επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου.

Το προσδοκώμενο αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι η ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού αναψυχής και επαφής με τη φύση στην ενδοχώρα. Φέτος λοιπόν, προδιαγράφεται μια δύσκολη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό και ο Έλληνας τουρίστας καλείται  και πάλι να σώσει σε μεγάλο βαθμό την προσεχή τουριστική περίοδο. Για το λόγο αυτό, τα αρμόδια Υπουργεία, θα πρέπει να σχεδιάσουν ένα γενναιότερο ειδικό πρόγραμμα επιδοτούμενων διακοπών (από αυτό που έχουν ήδη αναγγείλει) για τους Έλληνες πολίτες, αντίστοιχο με αυτό του κοινωνικού τουρισμού, μέσω της διανομής σχετικών τουριστικών «vouchers». Με τον τρόπο αυτό ενισχύονται , τόσο οι επαγγελματίες του τουρισμού που επλήγησαν, όσο και οι δικαιούχοι που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα.

Επίσης, και οι ίδιοι οι επαγγελματίες του τουρισμού θα πρέπει να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν ένα σημαντικό  πρόγραμμα προσφορών προς τους Έλληνες

τουρίστες, για την τρέχουσα καλοκαιρινή περίοδο, προσφέροντας πραγματικά χαμηλές και προσιτές τιμές, ούτως ώστε να καταφέρουν να προσελκύσουν το μεγαλύτερο δυνατό αριθμό Ελλήνων – τουριστών.

Το ξενοδοχείο σας έχει εναρμονιστεί πλήρως, στους νέους κανόνες υγιεινής;

Στη Νότια Εύβοια και στο Δήμο Καρύστου (όπου βρίσκεται το Μαρμάρι) καταφέραμε να έχουμε μηδενικά κρούσματα θετικότητας στον ιό και αυτό από μόνο του δημιουργεί κάποιες συνθήκες ασφάλειας του τουρίστα.

 Το Marmari Bay Hotel θα ανοίξει στις 15 Ιουνίου. Οι δραστηριότητές μας θα συμμορφώνονται πλήρως με τις κυβερνήσεις και τις οδηγίες του ΠΟΥ σχετικά με τα μέτρα περιορισμού του COVID-19.
Όλο το προσωπικό μας θα εκπαιδευτεί στις νέες διαδικασίες αναλόγως και οι κοινόχρηστοι χώροι μας θα δημιουργηθούν σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνονται.

Καλό και ασφαλές καλοκαίρι σε όλους!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *