Ρεκόρ βραβείων σε μία σχολική χρονιά για το Νηπιαγωγείο Λίμνης

Ρεπορτάζ: Γιάννης Ανυφαντής Πλώρη προς την κορυφή φαίνεται πως έχει χαράξει φέτος το Νηπιαγωγείο Λίμνης, μετά την τρίτη κατά σειρά βράβευση σε μαθητικό διαγωνισμό. Ύστερα από το 1ο βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό του Υπουργείου Παιδείας για την «Παγκόσμια Ημέρα

Ρεπορτάζ: Γιάννης Ανυφαντής

Πλώρη προς την κορυφή φαίνεται πως έχει χαράξει φέτος το Νηπιαγωγείο Λίμνης, μετά την
τρίτη κατά σειρά βράβευση σε μαθητικό διαγωνισμό. Ύστερα από το 1ο βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό του Υπουργείου Παιδείας για την «Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2020» με το τραγούδι «Ο Π@πάκης» και το χρυσό βραβείο στα “EDUCATION LEADERS AWARDS 2020” στην κατηγορία «Καινοτομία στη διδασκαλία» με το συνεργατικό έργο eTwinning «Η Τέχνη οδηγός μου στις μέρες του κόσμου-Art project Day», ήρθε η νικητήρια θέση στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής Ανοιχτών Τεχνολογιών με την ομάδα “Happy Bots”.

Με κεντρικό σύνθημα τη φράση «Για να σωθεί η Γη ανακυκλώνουμε σωστά όλοι μαζί», το
σχολείο συμμετείχε στο διαγωνισμό με το έργο “Παιχνίδι ανακύκλωσης με QR codes”.
Πρόκειται για ένα παιχνίδι μέσω του οποίου οι μικροί μαθητές προσπαθούν να δείξουν
στην τοπική κοινωνία πώς γίνεται η ορθή κατανομή των απορριμμάτων με τη χρήση του
robot Edisson.

Με γνώμονα το γεγονός ότι οι κάτοικοι της Λίμνης δεν κάνουν σωστή κατανομή των
απορριμμάτων τους με αποτέλεσμα κάδοι ανακύκλωσης να μετατρέπονται σε κάδους
σκουπιδιών, οι μαθητές έφτιαξαν μία μακέτα της κωμόπολής τους, όπου ακολουθώντας
κάθε φορά διαφορετική διαδρομή και με τη χρήση μιας ηλεκτρονικής εφαρμογής για
smartphone και tablet οι «παίκτες» ενημερώνονται για τον τύπο των αντικειμένων που
μπορούν να αποθέσουν σε κάθε κάδο.

 

 

Ιδιαίτερα εύσημα αξίζουν στις τρεις νηπιαγωγούς -Παρασκευή Μιλούλη, Αυγή Τουλκιαρίδου και Ιωάννα Αγιασοφίτη – που συντόνισαν την παραπάνω προσπάθεια των μαθητών. Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, που επικεντρώθηκε κατά το σχολικό έτος 2019-20 στην Κλιματική Αλλαγή, προσέγγισε σε συμμετοχή τους 2000 μαθητές, ενώ 260 εκπαιδευτικοί με 243 ομάδες από όλες τις περιφέρειες της χώρας υπέβαλαν προτάσεις έργων ανοιχτών τεχνολογιών που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης. Από αυτές, συνολικά 205 προκρίθηκαν στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού και τους χορηγήθηκε ο εξοπλισμός για να υλοποιήσουν το έργο τους.

Μιλώντας στα «ΣΤΕΡΕΑ ΝΕΑ» η προϊσταμένη του σχολείου, Παρασκευή Μιλούλη, δήλωσε:
«Χρειάστηκε να αφιερώσουμε πολλές ώρες αυτομόρφωσης, μελέτης και εθελοντικής
επιμόρφωσης προκειμένου να αποκτήσουμε τις γνώσεις και την κατάρτιση και να
πορευτούμε με τους μαθητές μας στα ελκυστικά μονοπάτια της Ρομποτικής. Τα παιδιά
έδειξαν ιδιαίτερο ενθουσιασμό και αφοσίωση, απέκτησαν δεξιότητες αλγοριθμικής
σκέψης, ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων, κωδικοποίησης και προγραμματισμού.
Επιπλέον γνώρισαν και ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα περιβαλλοντικά και ιδιαίτερα της σωστής διαχείρισης απορριμμάτων, ως μελλοντικοί ενεργοί πολίτες, προστάτες του
περιβάλλοντος. Όλα αυτά δουλεύοντας ομαδοσυνεργατικά, «μαθαίνοντας πώς να
μαθαίνουν» μέσα από τη διερευνητική μάθηση και το παιχνίδι. Πλέον η ρομποτική είναι
κομμάτι της μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο μας και εμπεριέχεται σε όλες τις
θεματικές».

Η πρόταση του Νηπιαγωγείου Λίμνης για το 2ο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Ανοιχτών Τεχνολογιών είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο του σχολείου καθώς και στην
επίσημη σελίδα του διαγωνισμού.

Ρεπορτάζ: Γιάννης Ανυφαντής

Πλώρη προς την κορυφή φαίνεται πως έχει χαράξει φέτος το Νηπιαγωγείο Λίμνης, μετά την
τρίτη κατά σειρά βράβευση σε μαθητικό διαγωνισμό. Ύστερα από το 1ο βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό του Υπουργείου Παιδείας για την «Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2020» με το τραγούδι «Ο Π@πάκης» και το χρυσό βραβείο στα “EDUCATION LEADERS AWARDS 2020” στην κατηγορία «Καινοτομία στη διδασκαλία» με το συνεργατικό έργο eTwinning «Η Τέχνη οδηγός μου στις μέρες του κόσμου-Art project Day», ήρθε η νικητήρια θέση στον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικής Ανοιχτών Τεχνολογιών με την ομάδα “Happy Bots”.

Με κεντρικό σύνθημα τη φράση «Για να σωθεί η Γη ανακυκλώνουμε σωστά όλοι μαζί», το
σχολείο συμμετείχε στο διαγωνισμό με το έργο “Παιχνίδι ανακύκλωσης με QR codes”.
Πρόκειται για ένα παιχνίδι μέσω του οποίου οι μικροί μαθητές προσπαθούν να δείξουν
στην τοπική κοινωνία πώς γίνεται η ορθή κατανομή των απορριμμάτων με τη χρήση του
robot Edisson.

Με γνώμονα το γεγονός ότι οι κάτοικοι της Λίμνης δεν κάνουν σωστή κατανομή των
απορριμμάτων τους με αποτέλεσμα κάδοι ανακύκλωσης να μετατρέπονται σε κάδους
σκουπιδιών, οι μαθητές έφτιαξαν μία μακέτα της κωμόπολής τους, όπου ακολουθώντας
κάθε φορά διαφορετική διαδρομή και με τη χρήση μιας ηλεκτρονικής εφαρμογής για
smartphone και tablet οι «παίκτες» ενημερώνονται για τον τύπο των αντικειμένων που
μπορούν να αποθέσουν σε κάθε κάδο.

 

 

Ιδιαίτερα εύσημα αξίζουν στις τρεις νηπιαγωγούς -Παρασκευή Μιλούλη, Αυγή Τουλκιαρίδου και Ιωάννα Αγιασοφίτη – που συντόνισαν την παραπάνω προσπάθεια των μαθητών. Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, που επικεντρώθηκε κατά το σχολικό έτος 2019-20 στην Κλιματική Αλλαγή, προσέγγισε σε συμμετοχή τους 2000 μαθητές, ενώ 260 εκπαιδευτικοί με 243 ομάδες από όλες τις περιφέρειες της χώρας υπέβαλαν προτάσεις έργων ανοιχτών τεχνολογιών που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης. Από αυτές, συνολικά 205 προκρίθηκαν στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού και τους χορηγήθηκε ο εξοπλισμός για να υλοποιήσουν το έργο τους.

Μιλώντας στα «ΣΤΕΡΕΑ ΝΕΑ» η προϊσταμένη του σχολείου, Παρασκευή Μιλούλη, δήλωσε:
«Χρειάστηκε να αφιερώσουμε πολλές ώρες αυτομόρφωσης, μελέτης και εθελοντικής
επιμόρφωσης προκειμένου να αποκτήσουμε τις γνώσεις και την κατάρτιση και να
πορευτούμε με τους μαθητές μας στα ελκυστικά μονοπάτια της Ρομποτικής. Τα παιδιά
έδειξαν ιδιαίτερο ενθουσιασμό και αφοσίωση, απέκτησαν δεξιότητες αλγοριθμικής
σκέψης, ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων, κωδικοποίησης και προγραμματισμού.
Επιπλέον γνώρισαν και ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα περιβαλλοντικά και ιδιαίτερα της σωστής διαχείρισης απορριμμάτων, ως μελλοντικοί ενεργοί πολίτες, προστάτες του
περιβάλλοντος. Όλα αυτά δουλεύοντας ομαδοσυνεργατικά, «μαθαίνοντας πώς να
μαθαίνουν» μέσα από τη διερευνητική μάθηση και το παιχνίδι. Πλέον η ρομποτική είναι
κομμάτι της μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο μας και εμπεριέχεται σε όλες τις
θεματικές».

Η πρόταση του Νηπιαγωγείου Λίμνης για το 2ο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Ανοιχτών Τεχνολογιών είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο του σχολείου καθώς και στην
επίσημη σελίδα του διαγωνισμού.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *