26 Φεβρουαρίου 2021 00:47

Το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Αττικής αύριο(20/01) προχωρά σε τετράωρη στάση εργασίας

Σε τετράωρη στάση εργασίας προβαίνουν αύριο, Τετάρτη 20 Ιανουαρίου, από τις 10:00 π.μ. έως 14:00 οι εργαζόμενοι στο τραμ. Την «προειδοποιητική στάση εργασίας» εξήγγειλε το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής, διαμαρτυρόμενο για τη μη σωστή λειτουργία του συστήματος τηλεματικής του

Σε τετράωρη στάση εργασίας προβαίνουν αύριο, Τετάρτη 20 Ιανουαρίου, από τις 10:00 π.μ. έως 14:00 οι εργαζόμενοι στο τραμ. Την «προειδοποιητική στάση εργασίας» εξήγγειλε το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής, διαμαρτυρόμενο για τη μη σωστή λειτουργία του συστήματος τηλεματικής του Μέσου.

Μάλιστα, όπως επισημαίνουν οι εργαζόμενοι σε ανακοίνωσή τους, τον Μάρτιο του 2019 τοποθετήθηκε η νέα τηλεματική με σκοπό τη βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου προς το επιβατικό κοινό. «Δυστυχώς», όπως τονίζουν, «μέχρι σήμερα μόνο τα αντίθετα αποτελέσματα έχει φέρει. Η προβληματική λειτουργία της «νέας τηλεματικής» αποτελεί μείζον θέμα για τη γραμμή του τραμ που παραμένει 22 μήνες άλυτο». Κι αυτό γιατί οι «καθημερινές δυσλειτουργίες του δοκιμαστικού συστήματος, επιφέρουν σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία και την ασφάλεια των δρομολογίων, σημαντική οικονομική ζημία στην εταιρία, προβλήματα στην εξυπηρέτηση του ήδη ταλαιπωρημένου επιβατικού κοινού και τελικώς την πλήρη απαξίωση του μέσου».

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, όλο αυτό το διάστημα το προσωπικό Λειτουργίας της Γραμμής Τραμ (ηλεκτροδηγοί, κέντρο ελέγχου, επόπτες συρμών, επιθεωρητές λειτουργίας) δίνει μεγάλο αγώνα για να διασφαλίσει τις καλύτερες συνθήκες ασφάλειας στα δρομολόγια και έχουν στείλει αλλεπάλληλες επιστολές διαμαρτυρίας και εξώδικα για το ζήτημα αυτό προς κάθε κατεύθυνση, χωρίς ωστόσο το πρόβλημα να λύνεται.

Σε τετράωρη στάση εργασίας προβαίνουν αύριο, Τετάρτη 20 Ιανουαρίου, από τις 10:00 π.μ. έως 14:00 οι εργαζόμενοι στο τραμ. Την «προειδοποιητική στάση εργασίας» εξήγγειλε το Σωματείο Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής, διαμαρτυρόμενο για τη μη σωστή λειτουργία του συστήματος τηλεματικής του Μέσου.

Μάλιστα, όπως επισημαίνουν οι εργαζόμενοι σε ανακοίνωσή τους, τον Μάρτιο του 2019 τοποθετήθηκε η νέα τηλεματική με σκοπό τη βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου προς το επιβατικό κοινό. «Δυστυχώς», όπως τονίζουν, «μέχρι σήμερα μόνο τα αντίθετα αποτελέσματα έχει φέρει. Η προβληματική λειτουργία της «νέας τηλεματικής» αποτελεί μείζον θέμα για τη γραμμή του τραμ που παραμένει 22 μήνες άλυτο». Κι αυτό γιατί οι «καθημερινές δυσλειτουργίες του δοκιμαστικού συστήματος, επιφέρουν σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία και την ασφάλεια των δρομολογίων, σημαντική οικονομική ζημία στην εταιρία, προβλήματα στην εξυπηρέτηση του ήδη ταλαιπωρημένου επιβατικού κοινού και τελικώς την πλήρη απαξίωση του μέσου».

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, όλο αυτό το διάστημα το προσωπικό Λειτουργίας της Γραμμής Τραμ (ηλεκτροδηγοί, κέντρο ελέγχου, επόπτες συρμών, επιθεωρητές λειτουργίας) δίνει μεγάλο αγώνα για να διασφαλίσει τις καλύτερες συνθήκες ασφάλειας στα δρομολόγια και έχουν στείλει αλλεπάλληλες επιστολές διαμαρτυρίας και εξώδικα για το ζήτημα αυτό προς κάθε κατεύθυνση, χωρίς ωστόσο το πρόβλημα να λύνεται.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *