Γ. Σαρακιώτης: «Γιατί καθυστερεί η λειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού Μώλου;»

Ερώτηση έντεκα Βουλευτών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία.

Ποιες είναι οι αιτίες για τις οποίες έχει καθυστερήσει επί τόσο χρονικό διάστημα, η λειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού Μώλου, σε ποιες ενέργειες έχει προβεί το αρμόδιο Υπουργείο για την εξασφάλιση των αναγκαίων προϋποθέσεων με σκοπό την λειτουργία του και ποιο το χρονοδιάγραμμα που έχει καθορίσει, εφόσον αποτελεί στόχευση η λειτουργία του, ρωτούν έντεκα Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία, στο πλαίσιο πρωτοβουλίας του Βουλευτή Φθιώτιδας και Αν. Τομεάρχη Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Γιάννη Σαρακιώτη.

Όπως αναφέρεται στο κείμενο της ερώτησης, τα προηγούμενα χρόνια, επί διακυβέρνησης ΣΥ.ΡΙΖ.Α., σημειώθηκε τεράστια πρόοδος στον τομέα των υποδομών στη Φθιώτιδα, με εμβληματικά έργα που παρέμεναν επί σειρά ετών “βαλτωμένα” να επιταχύνονται και να ολοκληρώνονται. Ενδεικτικά, οι ερωτώντες Βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, παραθέτουν έργα που έγιναν στη Φθιώτιδα όπως η νέα σιδηροδρομική γραμμή «Τιθορέα – Λιανοκλάδι» με διέλευση από τη νέα δίδυμη σήραγγα του Καλλιδρόμου που ολοκληρώθηκε μετά από δεκαετίες, η οποία και συνδέει δύο ολοκαίνουργιους Σιδηροδρομικούς Σταθμούς (Τιθορέα και Λιανοκλάδι) και η κατασκευή της σιδηροδρομικής γέφυρας 26 που βρίσκεται στη θέση Εκκάρα Δομοκού, η οποία και αποτελεί τη μεγαλύτερη τοξοτή, μεταλλική, σιδηροδρομική γέφυρα των Βαλκανίων.

Ωστόσο, όπως επισημαίνει ο κ. Σαρακιώτης και οι συνάδελφοι του, το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, εδώ και ενάμιση χρόνο δεν έχει πράξει απολύτως τίποτα για τη λειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού Μώλου, ο οποίος και παραμένει πλήρως αδρανοποιημένος, στερώντας μία ακόμη δυνατότητα ανάδειξης πτυχών της αναπτυξιακής δυναμικής της περιοχής. Τέλος, τονίζει ότι η μη λειτουργία του συνιστά σήμερα μεγάλη παραδοξότητα και προφανή υπονόμευση της προσπάθειας που είχε συντελεστεί την προηγούμενη περίοδο.

Ποιες είναι οι αιτίες για τις οποίες έχει καθυστερήσει επί τόσο χρονικό διάστημα, η λειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού Μώλου, σε ποιες ενέργειες έχει προβεί το αρμόδιο Υπουργείο για την εξασφάλιση των αναγκαίων προϋποθέσεων με σκοπό την λειτουργία του και ποιο το χρονοδιάγραμμα που έχει καθορίσει, εφόσον αποτελεί στόχευση η λειτουργία του, ρωτούν έντεκα Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία, στο πλαίσιο πρωτοβουλίας του Βουλευτή Φθιώτιδας και Αν. Τομεάρχη Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Γιάννη Σαρακιώτη.

Όπως αναφέρεται στο κείμενο της ερώτησης, τα προηγούμενα χρόνια, επί διακυβέρνησης ΣΥ.ΡΙΖ.Α., σημειώθηκε τεράστια πρόοδος στον τομέα των υποδομών στη Φθιώτιδα, με εμβληματικά έργα που παρέμεναν επί σειρά ετών “βαλτωμένα” να επιταχύνονται και να ολοκληρώνονται. Ενδεικτικά, οι ερωτώντες Βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, παραθέτουν έργα που έγιναν στη Φθιώτιδα όπως η νέα σιδηροδρομική γραμμή «Τιθορέα – Λιανοκλάδι» με διέλευση από τη νέα δίδυμη σήραγγα του Καλλιδρόμου που ολοκληρώθηκε μετά από δεκαετίες, η οποία και συνδέει δύο ολοκαίνουργιους Σιδηροδρομικούς Σταθμούς (Τιθορέα και Λιανοκλάδι) και η κατασκευή της σιδηροδρομικής γέφυρας 26 που βρίσκεται στη θέση Εκκάρα Δομοκού, η οποία και αποτελεί τη μεγαλύτερη τοξοτή, μεταλλική, σιδηροδρομική γέφυρα των Βαλκανίων.

Ωστόσο, όπως επισημαίνει ο κ. Σαρακιώτης και οι συνάδελφοι του, το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, εδώ και ενάμιση χρόνο δεν έχει πράξει απολύτως τίποτα για τη λειτουργία του Σιδηροδρομικού Σταθμού Μώλου, ο οποίος και παραμένει πλήρως αδρανοποιημένος, στερώντας μία ακόμη δυνατότητα ανάδειξης πτυχών της αναπτυξιακής δυναμικής της περιοχής. Τέλος, τονίζει ότι η μη λειτουργία του συνιστά σήμερα μεγάλη παραδοξότητα και προφανή υπονόμευση της προσπάθειας που είχε συντελεστεί την προηγούμενη περίοδο.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *