Αντιπλημμυρική θωράκιση για τη σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέα – Δομοκός

"Η αναβάθμιση των υποδομών είναι κομβικής σημασίας."

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Θωρακίζεται η νέα σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέα-Δομοκός ύστερα από την καταιγίδα “Ιανός” που έπληξε την ευρύτερη περιοχή το περασμένο Φθινόπωρο προκαλώντας εκτεταμένες ζημιές.

Εχθές, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής ενημέρωση τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής κι Εμπορίου της Βουλής, ενημέρωσε σχετικά με τις εργασίες ολοκλήρωσης της υποδομής και των κτηριακών εγκαταστάσεων της νέας διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα – Δομοκός.

Συγκεκριμένα, ο κ. Καραμανλής ενημέρωσε τα μέλη της κοινοβουλευτικής επιτροπής για την υπογραφή της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης της σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα – Δομοκός που αφορά τις υπολειπόμενες εργασίες ολοκλήρωσης της υποδομής και των κτιριακών εγκαταστάσεων, καθώς και την κατασκευή της επιδομής, των Ηλεκτρο-Μηχανολογικών εγκαταστάσεων, της σηματοδότησης, των τηλεπικοινωνιών και της ηλεκτροκίνησης.

Στον διεθνή διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ μειοδότρια είχε αναδειχθεί η Κοινοπραξία ΆΚΤΩΡ – ΑΒΑΞ – ΤΕΡΝΑ και η προβλεπόμενη σύμβαση υπεγράφη στις 18-12-2013. Η συμπληρωματική σύμβαση αξίας περίπου 35 εκατ. ευρώ θα έχει διάρκεια 8 μήνες από την ημέρα υπογραφής της.

Η ανατομία του έργου

Ειδικότερα, το συγκεκριμένο έργο, αποτελείται από δύο τμήματα. Το πρώτο μεταξύ των Σιδηροδρομικών Σταθμών Τιθορέας και Λιανοκλαδίου μήκους 54 χιλιομέτρων και το δεύτερο μεταξύ των Σταθμών Λιανοκλαδίου και Δομοκού μήκους 52 χιλιομέτρων. Κατά μήκος αυτής της γραμμής συναντώνται: πέντε Σιδηροδρομικοί Σταθμοί στους οικισμούς Τιθορέας, Μώλου, Λιανοκλαδίου, Άγιου Στεφάνου (περιοχή Ξυνιάδας) και Δομοκού, δύο Σιδηροδρομικές Στάσεις στις Αγγείες και τον οικισμό Θαυμακού, και δύο δίδυμες σήραγγες Καλλιδρόμου και Όθρυος.

Οι κατηγορίες συμπληρωματικών έργων αφορούν:

– Την αντιπλημμυρική θωράκιση της γραμμής, η οποία κρίνεται ακόμη πιο επιτακτική μετά και το φαινόμενο του Ιανού, που προκάλεσε σημαντικές ζημιές στο κομμάτι της γραμμής από το Λιανοκλάδι μέχρι τη σήραγγα Όθρυς.

– Την υποχρεωτική εφαρμογή των νέων τεχνικών προδιαγραφών διαλειτουργικότητας και

– Την υποχρεωτική εφαρμογή νέων προδιαγραφών του ΑΔΜΗΕ για τους σταθμούς τις ηλεκτροκίνησης.

«Αναγνωρίζουμε τη σημασία του σιδηρόδρομου κι επενδύουμε στην ανάπτυξή του, τόσο μέσα από την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου πακέτου έργων συνολικού προϋπολογισμού 4 δισ. ευρώ στα επόμενα χρόνια, όσο και μέσα από το Εθνικό Σχέδιο Ανθεκτικότητας και Ανάκαμψης, που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός» δήλωσε ο κ. Καραμανλής.

Η αναβάθμιση των υποδομών είναι κομβικής σημασίας.

«Σε αυτήν την εξαιρετικά κρίσιμη στιγμή, τόσο για την οικονομία όσο και για τη χώρα, η αναβάθμιση των υποδομών που θα διευκολύνουν τις μεταφορές αγαθών και ανθρώπων είναι κομβικής σημασίας» τόνισε ο κ. Καραμανλής υπογραμμίζοντας ότι «κάνουμε μία πολύ μεγάλη προσπάθεια να αναπτύξουμε ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο, φιλικό προς το περιβάλλον που συμβάλλει στην ανάπτυξη και δημιουργεί θέσεις εργασίας».

Θωρακίζεται η νέα σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέα-Δομοκός ύστερα από την καταιγίδα “Ιανός” που έπληξε την ευρύτερη περιοχή το περασμένο Φθινόπωρο προκαλώντας εκτεταμένες ζημιές.

Εχθές, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής ενημέρωση τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής κι Εμπορίου της Βουλής, ενημέρωσε σχετικά με τις εργασίες ολοκλήρωσης της υποδομής και των κτηριακών εγκαταστάσεων της νέας διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα – Δομοκός.

Συγκεκριμένα, ο κ. Καραμανλής ενημέρωσε τα μέλη της κοινοβουλευτικής επιτροπής για την υπογραφή της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης της σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέα – Δομοκός που αφορά τις υπολειπόμενες εργασίες ολοκλήρωσης της υποδομής και των κτιριακών εγκαταστάσεων, καθώς και την κατασκευή της επιδομής, των Ηλεκτρο-Μηχανολογικών εγκαταστάσεων, της σηματοδότησης, των τηλεπικοινωνιών και της ηλεκτροκίνησης.

Στον διεθνή διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ μειοδότρια είχε αναδειχθεί η Κοινοπραξία ΆΚΤΩΡ – ΑΒΑΞ – ΤΕΡΝΑ και η προβλεπόμενη σύμβαση υπεγράφη στις 18-12-2013. Η συμπληρωματική σύμβαση αξίας περίπου 35 εκατ. ευρώ θα έχει διάρκεια 8 μήνες από την ημέρα υπογραφής της.

Η ανατομία του έργου

Ειδικότερα, το συγκεκριμένο έργο, αποτελείται από δύο τμήματα. Το πρώτο μεταξύ των Σιδηροδρομικών Σταθμών Τιθορέας και Λιανοκλαδίου μήκους 54 χιλιομέτρων και το δεύτερο μεταξύ των Σταθμών Λιανοκλαδίου και Δομοκού μήκους 52 χιλιομέτρων. Κατά μήκος αυτής της γραμμής συναντώνται: πέντε Σιδηροδρομικοί Σταθμοί στους οικισμούς Τιθορέας, Μώλου, Λιανοκλαδίου, Άγιου Στεφάνου (περιοχή Ξυνιάδας) και Δομοκού, δύο Σιδηροδρομικές Στάσεις στις Αγγείες και τον οικισμό Θαυμακού, και δύο δίδυμες σήραγγες Καλλιδρόμου και Όθρυος.

Οι κατηγορίες συμπληρωματικών έργων αφορούν:

– Την αντιπλημμυρική θωράκιση της γραμμής, η οποία κρίνεται ακόμη πιο επιτακτική μετά και το φαινόμενο του Ιανού, που προκάλεσε σημαντικές ζημιές στο κομμάτι της γραμμής από το Λιανοκλάδι μέχρι τη σήραγγα Όθρυς.

– Την υποχρεωτική εφαρμογή των νέων τεχνικών προδιαγραφών διαλειτουργικότητας και

– Την υποχρεωτική εφαρμογή νέων προδιαγραφών του ΑΔΜΗΕ για τους σταθμούς τις ηλεκτροκίνησης.

«Αναγνωρίζουμε τη σημασία του σιδηρόδρομου κι επενδύουμε στην ανάπτυξή του, τόσο μέσα από την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου πακέτου έργων συνολικού προϋπολογισμού 4 δισ. ευρώ στα επόμενα χρόνια, όσο και μέσα από το Εθνικό Σχέδιο Ανθεκτικότητας και Ανάκαμψης, που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός» δήλωσε ο κ. Καραμανλής.

Η αναβάθμιση των υποδομών είναι κομβικής σημασίας.

«Σε αυτήν την εξαιρετικά κρίσιμη στιγμή, τόσο για την οικονομία όσο και για τη χώρα, η αναβάθμιση των υποδομών που θα διευκολύνουν τις μεταφορές αγαθών και ανθρώπων είναι κομβικής σημασίας» τόνισε ο κ. Καραμανλής υπογραμμίζοντας ότι «κάνουμε μία πολύ μεγάλη προσπάθεια να αναπτύξουμε ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο, φιλικό προς το περιβάλλον που συμβάλλει στην ανάπτυξη και δημιουργεί θέσεις εργασίας».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ