Ποια καταστήματα μπορούμε να επισκεφθούμε πλέον και με ποιο τρόπο

Με τα εμπορικά κέντρα και τα εκπτωτικά κέντρα να μπορούν να ανοίξουν από σήμερα τις πόρτες τους για το κοινό πλέον το σύνολο του λιανικού εμπορίου επανέρχεται σε λειτουργία καθώς κορυφώνεται η εμπορική κίνηση για την πασχαλινή περίοδο. Έτσι

Με τα εμπορικά κέντρα και τα εκπτωτικά κέντρα να μπορούν να ανοίξουν από σήμερα τις πόρτες τους για το κοινό πλέον το σύνολο του λιανικού εμπορίου επανέρχεται σε λειτουργία καθώς κορυφώνεται η εμπορική κίνηση για την πασχαλινή περίοδο.

Έτσι λοιπόν από σήμερα ο καταναλωτής μπορεί να επισκεφθεί οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα, εμπορικό κέντρο, εκπτωτικό χωριό ή outlet ή να χρησιμοποιήσει υπηρεσίες κομμωτηρίου, περιποίησης νυχιών ή αισθητικής. Αρκεί βέβαια να ακολουθήσει τη διαδικασία των προκαθορισμένων ραντεβού, είτε αφορά την παραλαβή απ’ το κατάστημα (click away) είτε την επιτόπια έρευνα αγοράς (click inside).

Μάλιστα το συγκεκριμένο μέτρο ισχύει πλέον για το σύνολο της ελληνικής επικράτειας μιας που από σήμερα μπορούν να λειτουργήσει το λιανεμπόριο και στις Περιφερειακές Ενότητες Θεσσαλονίκης και Κοζάνης με τη μέθοδο του click inside.

Στην περίπτωση των εμπορικών κέντρων, εκπτωτικών χωριών, outlets κ.ο.κ. το ραντεβού μπορεί να κλειστεί σε κάποιες περιπτώσεις κεντρικά και σε κάποιες άλλες με το κατάστημα το οποίο θέλει ο καταναλωτής επιθυμεί να επισκεφθεί.

Για παράδειγμα τα Factory Outlet, που από χθες είχαν ενεργοποιήσει ήδη σχετική εφαρμογή στην ιστοσελίδα τους, κλείνει ραντεβού κεντρικά. Κοινώς μπαίνει ο καταναλωτής στην ιστοσελίδα ή χρησιμοποιεί την ειδική τηλεφωνική γραμμή που έχει ενεργοποιηθεί και κλείνει το ραντεβού που επιθυμεί για την είσοδο του στο κατάστημα.

Όπου δεν προβλέπεται κεντρική διαχείριση ο καταναλωτής θα κλείσει ραντεβού με το κατάστημα προορισμού εντός του εμπορικού κέντρου.

Σημειωτέον ότι στα εμπορικά κέντρα και εκπτωτικά χωριά ισχύουν δύο περιορισμοί. Ο πρώτος αφορά τα ίδια τα καταστήματα και προβλέπει 1 πελάτη για κάθε 25 τμ. Ο δεύτερος τους κοινόχρηστους χώρους, όπου ισχύει η αναλογία 1 πελάτης για κάθε 10 τμ

Ο καταναλωτής επίσης θα ενημερώνεται απ’ το κατάστημα ή το εμπορικό κέντρο για τη διάρκεια του ραντεβού του.

Το ραντεβού θα πιστοποιείται είτε μέσω sms είτε μέσω email που θα στέλνεται απ’ το κατάστημα στον καταναλωτή, όπως ακριβώς γίνεται και με τα καταστήματα στους εμπορικούς δρόμους, όπως ισχύει τις τελευταίες εβδομάδες.

Από εκεί και έπειτα ο καταναλωτής για τη μετάβαση του στο ραντεβού θα πρέπει να στείλει sms στο 13032 όπου θα αναγράφει το ονοματεπώνυμο του. Με τη λήψη της έγκρισης αυτομάτως θα έχει τρεις ώρες για τα ψώνια του. Κάθε καταναλωτής μπορεί να λάβει την ημέρα μόνο ένα τέτοιο sms για τη μετακίνηση του σε εμπορικό κατάστημα.

Με αυτό τον τρόπο εξάλλου ο καταναλωτής μπορεί να κινείται και στα υπόλοιπα καταστήματα και πολυκαταστήματα, τα οποία λειτουργούν ήδη με τη μέθοδο του click away και click inside τις τελευταίες εβδομάδες.

Στην περίπτωση δε των πολυκαταστημάτων, όπως τα Attica, τα Notos και τα Hondos, τα ραντεβού κλείνονται κεντρικά είτε μέσω της ιστοσελίδας τους είτε μέσω τηλεφώνου.

Συνήθως τα πολυκαταστήματα δίνουν περιθώριο 30 λεπτών στον καταναλωτή για τις αγορές του προκειμένου να εξυπηρετήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο.

Για τα καταστήματα τροφίμων παντός είδους, από σούπερ μάρκετ και παντοπωλεία ως κρεοπωλεία, μανάβικα, αρτοποιία, τα καταστήματα τηλεφωνίας, επιδιορθώσεων, φαρμακεία κοκ δεν χρειάζεται ραντεβού και γίνεται χρήση του κωδικού 2 στον πενταψήφιο 13033 χωρίς όριο.

Σε ο,τι αφορά τις υπηρεσίες, μετά τα κομμωτήρια και τα κέντρα περιποίησης νυχιών, από σήμερα επαναλειτουργούν και τα κέντρα αισθητικής. Φυσικά με ραντεβού και με υποχρεωτική χρήση μάσκας, όπως εξάλλου και στο λιανεμπόριο.

Στην περίπτωση παρεχόμενων υπηρεσιών δεν απαιτείται sms στο 13032 αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο κωδικός 2 στο 13033.

Τέλος, σε ό,τι αφορά το ωράριο λειτουργίας, η κυβέρνηση δίνει τη δυνατότητα τόσο στα καταστήματα λιανικής όσο και σε αυτά που παρέχουν υπηρεσίες (κομμωτήρια κτλ) να λειτουργούν απ’ τις 7.00 ως τις 20.30 τις καθημερινές, με εξαίρεση την Μ. Παρασκευή από 13.00 έως 19:00 και το Μ. Σάββατο 7:00 έως 18.00.

Κέντρα αισθητικής: Ανοιχτά από σήμερα

Αντίστοιχα, ρολά σηκώνουν και τα κέντρα αισθητικής στα οποία υποχρεωτική είναι η πραγματοποίηση self test δυο φορές την εβδομάδα για εργαζόμενους και επιχειρηματίες. Οι θέσεις των πελατών πρέπει να έχουν δυο μέτρα απόσταση ενώ οι πελάτες θα μπορούν να πηγαίνουν στα μόνο ύστερα από ραντεβού είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω ηλεκτρονικών μέσων.

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει κάθε μέρα όταν ανοίγουν, να συμπληρώνουν κατάλογο με τα ραντεβού των πελατών, για να τον δείξουν σε περίπτωση ελέγχου. Τόσο για το προσωπικό όσο και για τους πελάτες είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας.

Όσον αφορά στο ωράριο λειτουργίας, τα κέντρα αισθητικής μπορούν να ανοίξουν (προαιρετικά) από 07:00 έως 20:30 τις καθημερινές, με εξαίρεση την Μεγάλη Παρασκευή, που θα ανοίξουν μετά την Αποκαθήλωση, στις 13:00 έως 19:00 και το Μεγάλο Σάββατο από τις 07:00 έως 18:00.

Μέσα σε κάθε κέντρο αισθητικής (σ.σ. κυρίως χώρου, πλην βοηθητικών όπως γραφεία, αποθήκη), μπορούν να είναι τέσσερα άτομα για έως 100 τ.μ. και από 100 τ.μ. ένα άτομο ανά 25 τ.μ.

Με τα εμπορικά κέντρα και τα εκπτωτικά κέντρα να μπορούν να ανοίξουν από σήμερα τις πόρτες τους για το κοινό πλέον το σύνολο του λιανικού εμπορίου επανέρχεται σε λειτουργία καθώς κορυφώνεται η εμπορική κίνηση για την πασχαλινή περίοδο.

Έτσι λοιπόν από σήμερα ο καταναλωτής μπορεί να επισκεφθεί οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα, εμπορικό κέντρο, εκπτωτικό χωριό ή outlet ή να χρησιμοποιήσει υπηρεσίες κομμωτηρίου, περιποίησης νυχιών ή αισθητικής. Αρκεί βέβαια να ακολουθήσει τη διαδικασία των προκαθορισμένων ραντεβού, είτε αφορά την παραλαβή απ’ το κατάστημα (click away) είτε την επιτόπια έρευνα αγοράς (click inside).

Μάλιστα το συγκεκριμένο μέτρο ισχύει πλέον για το σύνολο της ελληνικής επικράτειας μιας που από σήμερα μπορούν να λειτουργήσει το λιανεμπόριο και στις Περιφερειακές Ενότητες Θεσσαλονίκης και Κοζάνης με τη μέθοδο του click inside.

Στην περίπτωση των εμπορικών κέντρων, εκπτωτικών χωριών, outlets κ.ο.κ. το ραντεβού μπορεί να κλειστεί σε κάποιες περιπτώσεις κεντρικά και σε κάποιες άλλες με το κατάστημα το οποίο θέλει ο καταναλωτής επιθυμεί να επισκεφθεί.

Για παράδειγμα τα Factory Outlet, που από χθες είχαν ενεργοποιήσει ήδη σχετική εφαρμογή στην ιστοσελίδα τους, κλείνει ραντεβού κεντρικά. Κοινώς μπαίνει ο καταναλωτής στην ιστοσελίδα ή χρησιμοποιεί την ειδική τηλεφωνική γραμμή που έχει ενεργοποιηθεί και κλείνει το ραντεβού που επιθυμεί για την είσοδο του στο κατάστημα.

Όπου δεν προβλέπεται κεντρική διαχείριση ο καταναλωτής θα κλείσει ραντεβού με το κατάστημα προορισμού εντός του εμπορικού κέντρου.

Σημειωτέον ότι στα εμπορικά κέντρα και εκπτωτικά χωριά ισχύουν δύο περιορισμοί. Ο πρώτος αφορά τα ίδια τα καταστήματα και προβλέπει 1 πελάτη για κάθε 25 τμ. Ο δεύτερος τους κοινόχρηστους χώρους, όπου ισχύει η αναλογία 1 πελάτης για κάθε 10 τμ

Ο καταναλωτής επίσης θα ενημερώνεται απ’ το κατάστημα ή το εμπορικό κέντρο για τη διάρκεια του ραντεβού του.

Το ραντεβού θα πιστοποιείται είτε μέσω sms είτε μέσω email που θα στέλνεται απ’ το κατάστημα στον καταναλωτή, όπως ακριβώς γίνεται και με τα καταστήματα στους εμπορικούς δρόμους, όπως ισχύει τις τελευταίες εβδομάδες.

Από εκεί και έπειτα ο καταναλωτής για τη μετάβαση του στο ραντεβού θα πρέπει να στείλει sms στο 13032 όπου θα αναγράφει το ονοματεπώνυμο του. Με τη λήψη της έγκρισης αυτομάτως θα έχει τρεις ώρες για τα ψώνια του. Κάθε καταναλωτής μπορεί να λάβει την ημέρα μόνο ένα τέτοιο sms για τη μετακίνηση του σε εμπορικό κατάστημα.

Με αυτό τον τρόπο εξάλλου ο καταναλωτής μπορεί να κινείται και στα υπόλοιπα καταστήματα και πολυκαταστήματα, τα οποία λειτουργούν ήδη με τη μέθοδο του click away και click inside τις τελευταίες εβδομάδες.

Στην περίπτωση δε των πολυκαταστημάτων, όπως τα Attica, τα Notos και τα Hondos, τα ραντεβού κλείνονται κεντρικά είτε μέσω της ιστοσελίδας τους είτε μέσω τηλεφώνου.

Συνήθως τα πολυκαταστήματα δίνουν περιθώριο 30 λεπτών στον καταναλωτή για τις αγορές του προκειμένου να εξυπηρετήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο.

Για τα καταστήματα τροφίμων παντός είδους, από σούπερ μάρκετ και παντοπωλεία ως κρεοπωλεία, μανάβικα, αρτοποιία, τα καταστήματα τηλεφωνίας, επιδιορθώσεων, φαρμακεία κοκ δεν χρειάζεται ραντεβού και γίνεται χρήση του κωδικού 2 στον πενταψήφιο 13033 χωρίς όριο.

Σε ο,τι αφορά τις υπηρεσίες, μετά τα κομμωτήρια και τα κέντρα περιποίησης νυχιών, από σήμερα επαναλειτουργούν και τα κέντρα αισθητικής. Φυσικά με ραντεβού και με υποχρεωτική χρήση μάσκας, όπως εξάλλου και στο λιανεμπόριο.

Στην περίπτωση παρεχόμενων υπηρεσιών δεν απαιτείται sms στο 13032 αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο κωδικός 2 στο 13033.

Τέλος, σε ό,τι αφορά το ωράριο λειτουργίας, η κυβέρνηση δίνει τη δυνατότητα τόσο στα καταστήματα λιανικής όσο και σε αυτά που παρέχουν υπηρεσίες (κομμωτήρια κτλ) να λειτουργούν απ’ τις 7.00 ως τις 20.30 τις καθημερινές, με εξαίρεση την Μ. Παρασκευή από 13.00 έως 19:00 και το Μ. Σάββατο 7:00 έως 18.00.

Κέντρα αισθητικής: Ανοιχτά από σήμερα

Αντίστοιχα, ρολά σηκώνουν και τα κέντρα αισθητικής στα οποία υποχρεωτική είναι η πραγματοποίηση self test δυο φορές την εβδομάδα για εργαζόμενους και επιχειρηματίες. Οι θέσεις των πελατών πρέπει να έχουν δυο μέτρα απόσταση ενώ οι πελάτες θα μπορούν να πηγαίνουν στα μόνο ύστερα από ραντεβού είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω ηλεκτρονικών μέσων.

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει κάθε μέρα όταν ανοίγουν, να συμπληρώνουν κατάλογο με τα ραντεβού των πελατών, για να τον δείξουν σε περίπτωση ελέγχου. Τόσο για το προσωπικό όσο και για τους πελάτες είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας.

Όσον αφορά στο ωράριο λειτουργίας, τα κέντρα αισθητικής μπορούν να ανοίξουν (προαιρετικά) από 07:00 έως 20:30 τις καθημερινές, με εξαίρεση την Μεγάλη Παρασκευή, που θα ανοίξουν μετά την Αποκαθήλωση, στις 13:00 έως 19:00 και το Μεγάλο Σάββατο από τις 07:00 έως 18:00.

Μέσα σε κάθε κέντρο αισθητικής (σ.σ. κυρίως χώρου, πλην βοηθητικών όπως γραφεία, αποθήκη), μπορούν να είναι τέσσερα άτομα για έως 100 τ.μ. και από 100 τ.μ. ένα άτομο ανά 25 τ.μ.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *