Στο πρόγραμμα myKEPlive του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης εντάχθηκε το ΚΕΠ Αμφίκλειας 

Εκσυγχρονισμός του Δήμου...

Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης πολιτών μέσω τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης για συγκεκριμένα αιτήματα.

Η σύγχρονη αυτή πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετηθούν για τις εξής θεματικές υπηρεσίες:
1. Πληροφορίες και αιτήσεις για τους πολίτες.
2. Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις.
3. Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία.
4. Εξυπηρέτηση από τον Δήμο.
Κατά τη χρήση της υπηρεσίας τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών δεν αποθηκεύονται και οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.


Η εξυπηρέτηση των πολιτών και η δημιουργία ηλεκτρονικού ραντεβού μπορεί να γίνει με τους ακόλουθους τρόπους:
Μέσω της πλατφόρμας mykeplive.gov.gr.
Μέσω της ψηφιακής πύλης gov.gr βάζοντας τους κωδικούς TAXISnet και επιλέγοντας “Πολίτης και καθημερινότητα” ~  “Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση” ~ myKEPlive.

Όσοι πολίτες δεν επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα υπάρχει, πάντοτε, η δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή δια ζώσης κατόπιν ραντεβού.

“Στόχος μας ήταν και παραμένει η βελτίωση της καθημερινότητας και η διευκόλυνση όλο και περισσότερων πολιτών και επιχειρήσεων του Δήμου μας!”, τονίζει ο Δήμος Αμφίκλειας – Ελάτειας.

Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης πολιτών μέσω τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης για συγκεκριμένα αιτήματα.

Η σύγχρονη αυτή πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετηθούν για τις εξής θεματικές υπηρεσίες:
1. Πληροφορίες και αιτήσεις για τους πολίτες.
2. Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις.
3. Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία.
4. Εξυπηρέτηση από τον Δήμο.
Κατά τη χρήση της υπηρεσίας τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών δεν αποθηκεύονται και οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.


Η εξυπηρέτηση των πολιτών και η δημιουργία ηλεκτρονικού ραντεβού μπορεί να γίνει με τους ακόλουθους τρόπους:
Μέσω της πλατφόρμας mykeplive.gov.gr.
Μέσω της ψηφιακής πύλης gov.gr βάζοντας τους κωδικούς TAXISnet και επιλέγοντας “Πολίτης και καθημερινότητα” ~  “Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση” ~ myKEPlive.

Όσοι πολίτες δεν επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα υπάρχει, πάντοτε, η δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή δια ζώσης κατόπιν ραντεβού.

“Στόχος μας ήταν και παραμένει η βελτίωση της καθημερινότητας και η διευκόλυνση όλο και περισσότερων πολιτών και επιχειρήσεων του Δήμου μας!”, τονίζει ο Δήμος Αμφίκλειας – Ελάτειας.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *