Υπερωριακή απασχόληση για υπάλληλο του Δήμου Αγράφων για την κάλυψη αναγκών των Δ.Σ.

Η δαπάνη θα αντιμετωπισθεί από πιστώσεις του προϋπολογισμού έτους 2021, του Δήμου Αγράφων.

Στη συγκρότηση συνεργείου υπερωριακής απασχόλησης για την αντιμετώπιση των αναγκών των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αγράφων, για το έτος 2021 προέβη ο Δήμος Αγράφων.

Σκοπός της απόφασης αυτής ήταν η απασχόληση του υπαλλήλου κ. Νικολάου Μαρούλη πέραν του κανονικού ωραρίου για υπερωριακή απογευματινή εργασία. Πρόκειται για είκοσι (20) ώρες απασχόλησης ανά μήνα, για το λόγο ότι οι συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου πραγματοποιούνται απογευματινές ώρες, καθώς και για να καλύψει τις υπηρεσιακές ανάγκες που δημιουργούνται κατά το έτος 2021,για την αντιμετώπιση των εργασιών για τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, κατά τις απογευματινές ώρες, ήτοι, προετοιμασία και επίδοση προσκλήσεων και θεμάτων ημερήσιας διάταξης, ενημέρωση για τα εκτός  ημερησίας  διάταξης  θέματα (καταγραφή,  φωτοτυπίες),διαμόρφωση –έλεγχος της αίθουσας των συνεδριάσεων, τήρηση παρουσιολογίου Δημοτικών  Συμβούλων, τήρηση πρόχειρων χειρόγραφων πρακτικών, οι οποίες επιβάλλουν την απασχόληση προσωπικού του Γραφείου Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων πέραν του κανονικού ωραρίου εργασίας. Η δαπάνη θα αντιμετωπισθεί από πιστώσεις του προϋπολογισμού έτους 2021, του Δήμου Αγράφων.

Στη συγκρότηση συνεργείου υπερωριακής απασχόλησης για την αντιμετώπιση των αναγκών των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αγράφων, για το έτος 2021 προέβη ο Δήμος Αγράφων.

Σκοπός της απόφασης αυτής ήταν η απασχόληση του υπαλλήλου κ. Νικολάου Μαρούλη πέραν του κανονικού ωραρίου για υπερωριακή απογευματινή εργασία. Πρόκειται για είκοσι (20) ώρες απασχόλησης ανά μήνα, για το λόγο ότι οι συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου πραγματοποιούνται απογευματινές ώρες, καθώς και για να καλύψει τις υπηρεσιακές ανάγκες που δημιουργούνται κατά το έτος 2021,για την αντιμετώπιση των εργασιών για τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, κατά τις απογευματινές ώρες, ήτοι, προετοιμασία και επίδοση προσκλήσεων και θεμάτων ημερήσιας διάταξης, ενημέρωση για τα εκτός  ημερησίας  διάταξης  θέματα (καταγραφή,  φωτοτυπίες),διαμόρφωση –έλεγχος της αίθουσας των συνεδριάσεων, τήρηση παρουσιολογίου Δημοτικών  Συμβούλων, τήρηση πρόχειρων χειρόγραφων πρακτικών, οι οποίες επιβάλλουν την απασχόληση προσωπικού του Γραφείου Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων πέραν του κανονικού ωραρίου εργασίας. Η δαπάνη θα αντιμετωπισθεί από πιστώσεις του προϋπολογισμού έτους 2021, του Δήμου Αγράφων.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *