Αγγλικά στα νηπιαγωγεία από τον Σεπτέμβριο

Αγγλικά στα νηπαγωγεία από τον Σεπτέμβριο με τροπολογία που κατέθεσε η υπουργός Παιδείας στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών Εισαγωγή των αγγλικών στα νηπιαγωγεία από τον Σεπτέμβριο, προβλέπει τροπολογία, που κατέθεσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως σε νομοσχέδιο του Υπουργείου

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Αγγλικά στα νηπαγωγεία από τον Σεπτέμβριο με τροπολογία που κατέθεσε η υπουργός Παιδείας στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών

Εισαγωγή των αγγλικών στα νηπιαγωγεία από τον Σεπτέμβριο, προβλέπει τροπολογία, που κατέθεσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών.

Στην ίδια τροπολογία περιλαμβάνονται και τα εργαστήρια δεξιοτήτων, τα οποία μπαίνουν στο ωρολόγιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου, του δημοτικού και του γυμνασίου.

Συγκεκριμένα, η τροπολογία αναφέρει ότι εισάγεται στο υποχρεωτικό πρόγραμμα των νηπιαγωγείων της χώρας δράση για τη δημιουργική ενασχόληση των μαθητών με την αγγλική γλώσσα, μέσω της οργάνωσης και υλοποίησης δραστηριοτήτων κατά τη διάρκεια των οποίων οι μαθητές αλληλεπιδρούν με εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ06 Αγγλικής Φιλολογίας παρουσία του νηπιαγωγού.

«Με απόφαση του υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ορίζεται η διάρκεια ενασχόλησης των μαθητών με την αγγλική γλώσσα και ρυθμίζεται κάθε θέμα σχετικό με την εφαρμογή του προγράμματος, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων» αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Σε ό,τι αφορά στα εργαστήρια δεξιοτήτων, η διάταξη προβλέπει ότι σκοπός της νέας αυτής διδακτικής ενότητας είναι «η καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης».

Στην εν λόγω τροπολογία και έπειτα από εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής ορίζονται επίσης ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των θεματικών κύκλων της διδακτικής ενότητας και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων, ο αριθμός και οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των θεματικών, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και οδηγίες για την οργάνωση και την υλοποίηση σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων για τους εκπαιδευτικούς.

Αγγλικά στα νηπαγωγεία από τον Σεπτέμβριο με τροπολογία που κατέθεσε η υπουργός Παιδείας στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών

Εισαγωγή των αγγλικών στα νηπιαγωγεία από τον Σεπτέμβριο, προβλέπει τροπολογία, που κατέθεσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών.

Στην ίδια τροπολογία περιλαμβάνονται και τα εργαστήρια δεξιοτήτων, τα οποία μπαίνουν στο ωρολόγιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου, του δημοτικού και του γυμνασίου.

Συγκεκριμένα, η τροπολογία αναφέρει ότι εισάγεται στο υποχρεωτικό πρόγραμμα των νηπιαγωγείων της χώρας δράση για τη δημιουργική ενασχόληση των μαθητών με την αγγλική γλώσσα, μέσω της οργάνωσης και υλοποίησης δραστηριοτήτων κατά τη διάρκεια των οποίων οι μαθητές αλληλεπιδρούν με εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ06 Αγγλικής Φιλολογίας παρουσία του νηπιαγωγού.

«Με απόφαση του υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ορίζεται η διάρκεια ενασχόλησης των μαθητών με την αγγλική γλώσσα και ρυθμίζεται κάθε θέμα σχετικό με την εφαρμογή του προγράμματος, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων» αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Σε ό,τι αφορά στα εργαστήρια δεξιοτήτων, η διάταξη προβλέπει ότι σκοπός της νέας αυτής διδακτικής ενότητας είναι «η καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης».

Στην εν λόγω τροπολογία και έπειτα από εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής ορίζονται επίσης ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των θεματικών κύκλων της διδακτικής ενότητας και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων, ο αριθμός και οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των θεματικών, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και οδηγίες για την οργάνωση και την υλοποίηση σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων για τους εκπαιδευτικούς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ