Φθιώτιδα: Ανυπαρξία Γραφείου Εξυπηρέτησης της “ΤΡΑΙΝΟΣΕ” στο Λιανοκλάδι

Η ερώτηση του Βουλευτή στη Βουλή...

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Σε ερώτησή του ο Βουλευτής Α’ Ανατολικής Αττικής, Αντώνιος Μυλωνάκης, του Κόμματος “Ελληνική Λύση” προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κάνει λόγο την ανυπαρξία του Γραφείου Εξυπηρέτησης της “ΤΡΑΙΝΟΣΕ” στο Λιανοκλάδι Φθιώτιδας και συγκεκριμένα ότι δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα.

Σύμφωνα με καταγγελίες ότι δεν λειτουργούν τα τηλέφωνα στους Σταθμούς των τραίνων στο Λιανοκλάδι της Φθιώτιδας, που εξυπηρετεί την Λαμία, υπάρχουν πολίτες, οι οποίοι εκφράζουν πολλά παράπονα για τη μη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και οι οποίοι δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, οπότε και αναζητούν την απλή διέξοδο του τηλεφώνου, που επί δεκαετίας χρησιμοποιούσαν, ώστε να αντλούν, κυρίως, πληροφορίες για τα δρομολόγια.

Επιπρόσθετα, ερωτήσεις σχετικές με θέματα εισιτηρίων ή το τι προβλέπεται, είτε για αποσκευές τους, είτε ακόμη και για τα κατοικίδια που τους συνοδεύουν, δεν μπορούν να τεθούν σε κάποιο αρμόδιο γραφείο. Αντ’ αυτού, οι πολίτες είναι εξαναγκασμένοι να αναζητούν τις απαντήσεις στα παραπάνω μέσω εταιρειών χρέωσης τηλεφωνικής συνδιάλεξης ή μέσω τρίτων, παρακαλώντας τους να τις αντλήσουν από το διαδίκτυο.

Αναλυτικά η ερώτηση:

“Προτίθεσθε να λάβετε την πρόνοια στελέχωσης Γραφείου Εξυπηρέτησης Επιβατών, της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ», με συνεχή λειτουργία, στο Λιανοκλάδι της Φθιώτιδας, προς εξυπηρέτηση των πολιτών-επιβατών της Φθιώτιδας και όχι μόνο;”

ΤΡΑΙΝΟΣΕ

 

 

 

Σε ερώτησή του ο Βουλευτής Α’ Ανατολικής Αττικής, Αντώνιος Μυλωνάκης, του Κόμματος “Ελληνική Λύση” προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κάνει λόγο την ανυπαρξία του Γραφείου Εξυπηρέτησης της “ΤΡΑΙΝΟΣΕ” στο Λιανοκλάδι Φθιώτιδας και συγκεκριμένα ότι δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα.

Σύμφωνα με καταγγελίες ότι δεν λειτουργούν τα τηλέφωνα στους Σταθμούς των τραίνων στο Λιανοκλάδι της Φθιώτιδας, που εξυπηρετεί την Λαμία, υπάρχουν πολίτες, οι οποίοι εκφράζουν πολλά παράπονα για τη μη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και οι οποίοι δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, οπότε και αναζητούν την απλή διέξοδο του τηλεφώνου, που επί δεκαετίας χρησιμοποιούσαν, ώστε να αντλούν, κυρίως, πληροφορίες για τα δρομολόγια.

Επιπρόσθετα, ερωτήσεις σχετικές με θέματα εισιτηρίων ή το τι προβλέπεται, είτε για αποσκευές τους, είτε ακόμη και για τα κατοικίδια που τους συνοδεύουν, δεν μπορούν να τεθούν σε κάποιο αρμόδιο γραφείο. Αντ’ αυτού, οι πολίτες είναι εξαναγκασμένοι να αναζητούν τις απαντήσεις στα παραπάνω μέσω εταιρειών χρέωσης τηλεφωνικής συνδιάλεξης ή μέσω τρίτων, παρακαλώντας τους να τις αντλήσουν από το διαδίκτυο.

Αναλυτικά η ερώτηση:

“Προτίθεσθε να λάβετε την πρόνοια στελέχωσης Γραφείου Εξυπηρέτησης Επιβατών, της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ», με συνεχή λειτουργία, στο Λιανοκλάδι της Φθιώτιδας, προς εξυπηρέτηση των πολιτών-επιβατών της Φθιώτιδας και όχι μόνο;”

ΤΡΑΙΝΟΣΕ

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ