Γ. Σαρακιώτης: «Θα σφυρίξουν τα τρένα στη Φθιώτιδα κύριοι της Ν.Δ.;»

Ερώτηση του Βουλευτή για το σιδηροδρομικό δίκτυο της Φθιώτιδας.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Την υποβάθμιση της Φθιώτιδας μέσω της μη εκτέλεσης σειράς δρομολογίων στο σιδηροδρομικό δίκτυό της, μέσα από την παράθεση συγκεκριμένων παραδειγμάτων στους Δήμους Αμφίκλειας – Ελάτειας, Καμένων Βούρλων, Στυλίδας, Δομοκού, έθιξε με ερώτησή του ο Βουλευτής Φθιώτιδας και Αν. Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία, με αρμοδιότητα την Έρευνα & Τεχνολογία, Γιάννης Σαρακιώτης.

Ειδικότερα, στο κείμενο της ερώτησής του, την οποία προσυπογράφουν ο πρώην Υπουργός και αρμόδιος Τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών, κ. Νίκος Παππάς και δεκαοκτώ συνάδελφοι του στο κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, επισημαίνονται οι κωλυσιεργίες του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, το οποίο στο πλαίσιο απάντησής του σε προηγούμενη ερώτηση του (22-02-2021), κ. Σαρακιώτη για το σταθμό του Μώλου στο Δήμο Καμένων Βούρλων αναφέρει – ουσιαστικά παραδεχόμενο τις ευθύνες του – ανάμεσα σε άλλα ότι:

«…δεν έχουν παραληφθεί ακόμη το κτίριο του σταθμού, τα επιμέρους τμήματα και συστήματά του (γραφείο κίνησης, αίθουσα αναμονής & Η/Μ εξοπλισμός) καθώς και τα συστήματα τηλεδιοίκησης, στα οποία υπολείπονται μικρής κλίμακας εργασίες για την πλήρη ολοκλήρωσή τους»

«Για την ολοκλήρωση των εκκρεμοτήτων, αναμένεται να υπογραφεί άμεσα η πρώτη συμπληρωματική σύμβασης της Α.Σ. 635/13 (τίτλος έργου: «Υπολειπόμενες εργασίες ολοκλήρωσης της υποδομής και των κτιριακών εγκαταστάσεων και κατασκευή της επιδομής, των Η/Μ εγκαταστάσεων, της σηματοδότησης, των τηλεπικοινωνιών και της ηλεκτροκίνησης της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα – Δομοκός»), στην οποία περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων και η ολοκλήρωση των εκκρεμοτήτων του Σιδηροδρομικού Σταθμού Μώλου»

Ταυτόχρονα, ο Αναπληρωτής Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων και οι συνυπογράφοντες Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία, στηλιτεύουν το γεγονός της μη εκτέλεσης δρομολογίων που διασχίζουν το Δήμο Αμφίκλειας – Ελάτειας, τονίζοντας ότι, οι πρόσφατες διαβεβαιώσεις Κυβερνητικών στελεχών προς τους εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής και οι κοινές διαπιστώσεις περί λειτουργίας των “τρένων της ανάπτυξης” παραμένουν προς ώρας κενές περιεχομένου. Τα ίδια προβλήματα περιγράφονται και στο Δήμο Στυλίδας, τα οποία και ώθησαν τη Δήμαρχο να αποστείλει επιστολή προς τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέσω της οποίας εκφράζεται η έντονη και δικαιολογημένη διαμαρτυρία των δημοτών για τη μη εκτέλεση δρομολογίων της γραμμής “Λιανοκλάδι – Στυλίδα”, ενώ τέλος επισημαίνουν την αδράνεια και τη στασιμότητα που παρατηρείται στη λειτουργία δρομολογίων στο Δομοκό.

Όπως αναφέρουν οι Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., επειδή τα παραπάνω συντελούν στο να υποβαθμίζεται συνολικά η περιοχή της Φθιώτιδας καθώς επίσης και στην όξυνση των περιφερειακών ανισοτήτων ρωτούν τον αρμόδιο Υπουργό ποιες είναι οι αιτίες που δεν εκτελούνται τα σχετικά δρομολόγια και ποιες άμεσες πρωτοβουλίες προτίθεται να αναλάβει ώστε αυτά να επαναλειτουργήσουν.

Την υποβάθμιση της Φθιώτιδας μέσω της μη εκτέλεσης σειράς δρομολογίων στο σιδηροδρομικό δίκτυό της, μέσα από την παράθεση συγκεκριμένων παραδειγμάτων στους Δήμους Αμφίκλειας – Ελάτειας, Καμένων Βούρλων, Στυλίδας, Δομοκού, έθιξε με ερώτησή του ο Βουλευτής Φθιώτιδας και Αν. Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία, με αρμοδιότητα την Έρευνα & Τεχνολογία, Γιάννης Σαρακιώτης.

Ειδικότερα, στο κείμενο της ερώτησής του, την οποία προσυπογράφουν ο πρώην Υπουργός και αρμόδιος Τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών, κ. Νίκος Παππάς και δεκαοκτώ συνάδελφοι του στο κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, επισημαίνονται οι κωλυσιεργίες του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών, το οποίο στο πλαίσιο απάντησής του σε προηγούμενη ερώτηση του (22-02-2021), κ. Σαρακιώτη για το σταθμό του Μώλου στο Δήμο Καμένων Βούρλων αναφέρει – ουσιαστικά παραδεχόμενο τις ευθύνες του – ανάμεσα σε άλλα ότι:

«…δεν έχουν παραληφθεί ακόμη το κτίριο του σταθμού, τα επιμέρους τμήματα και συστήματά του (γραφείο κίνησης, αίθουσα αναμονής & Η/Μ εξοπλισμός) καθώς και τα συστήματα τηλεδιοίκησης, στα οποία υπολείπονται μικρής κλίμακας εργασίες για την πλήρη ολοκλήρωσή τους»

«Για την ολοκλήρωση των εκκρεμοτήτων, αναμένεται να υπογραφεί άμεσα η πρώτη συμπληρωματική σύμβασης της Α.Σ. 635/13 (τίτλος έργου: «Υπολειπόμενες εργασίες ολοκλήρωσης της υποδομής και των κτιριακών εγκαταστάσεων και κατασκευή της επιδομής, των Η/Μ εγκαταστάσεων, της σηματοδότησης, των τηλεπικοινωνιών και της ηλεκτροκίνησης της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα – Δομοκός»), στην οποία περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων και η ολοκλήρωση των εκκρεμοτήτων του Σιδηροδρομικού Σταθμού Μώλου»

Ταυτόχρονα, ο Αναπληρωτής Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων και οι συνυπογράφοντες Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – Προοδευτική Συμμαχία, στηλιτεύουν το γεγονός της μη εκτέλεσης δρομολογίων που διασχίζουν το Δήμο Αμφίκλειας – Ελάτειας, τονίζοντας ότι, οι πρόσφατες διαβεβαιώσεις Κυβερνητικών στελεχών προς τους εκπροσώπους της Δημοτικής Αρχής και οι κοινές διαπιστώσεις περί λειτουργίας των “τρένων της ανάπτυξης” παραμένουν προς ώρας κενές περιεχομένου. Τα ίδια προβλήματα περιγράφονται και στο Δήμο Στυλίδας, τα οποία και ώθησαν τη Δήμαρχο να αποστείλει επιστολή προς τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέσω της οποίας εκφράζεται η έντονη και δικαιολογημένη διαμαρτυρία των δημοτών για τη μη εκτέλεση δρομολογίων της γραμμής “Λιανοκλάδι – Στυλίδα”, ενώ τέλος επισημαίνουν την αδράνεια και τη στασιμότητα που παρατηρείται στη λειτουργία δρομολογίων στο Δομοκό.

Όπως αναφέρουν οι Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., επειδή τα παραπάνω συντελούν στο να υποβαθμίζεται συνολικά η περιοχή της Φθιώτιδας καθώς επίσης και στην όξυνση των περιφερειακών ανισοτήτων ρωτούν τον αρμόδιο Υπουργό ποιες είναι οι αιτίες που δεν εκτελούνται τα σχετικά δρομολόγια και ποιες άμεσες πρωτοβουλίες προτίθεται να αναλάβει ώστε αυτά να επαναλειτουργήσουν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ