Σε κώμα ασθενής με σκλήρυνση κατά πλάκας που έκανε το εμβόλιο AstraZeneca

Ακόμη μια περίπτωση εμβολιασμού και πιθανών παρενεργειών μπαίνει στο μικροσκόπιο των ειδικών

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Ακόμη μια περίπτωση εμβολιασμού και πιθανών παρενεργειών μπαίνει στο μικροσκόπιο των ειδικών. Όπως μετέδωσε το MEGA, ασθενής με σκλήρυνση κατά πλάκας έκανε το εμβόλιο της AstraZeneca και μετά από δέκα μέρες έπεσε σε κώμα. Την καταγγελία έκανε η αδερφή του στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA».

«Βγήκαμε και είπαμε την περιπέτειά μας για να προστατευτούν και άλλοι άνθρωποι. Όλοι η οικογένεια είναι υπέρ των εμβολίων» σημείωσε η αδερφή του 42χρονου. Ο αδερφός της, αυτή τη στιγμή είναι στην εντατική σε πολύ κρίσιμη κατάσταση, σε κώμα. «Έχει φύγει ο άνθρωπος μας» είπε σπαρακτικά.

Όπως περιέγραψε η ίδια, δέκα μέρες μετά τον εμβολιασμό του, ο 42χρονος εμφάνισε σύνδρομο Γκιλαίν – Μπαρέ. «Στην αρχή νομίσαμε ότι ήταν από τη ασθένειά του».

Ακόμη μια περίπτωση εμβολιασμού και πιθανών παρενεργειών μπαίνει στο μικροσκόπιο των ειδικών. Όπως μετέδωσε το MEGA, ασθενής με σκλήρυνση κατά πλάκας έκανε το εμβόλιο της AstraZeneca και μετά από δέκα μέρες έπεσε σε κώμα. Την καταγγελία έκανε η αδερφή του στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA».

«Βγήκαμε και είπαμε την περιπέτειά μας για να προστατευτούν και άλλοι άνθρωποι. Όλοι η οικογένεια είναι υπέρ των εμβολίων» σημείωσε η αδερφή του 42χρονου. Ο αδερφός της, αυτή τη στιγμή είναι στην εντατική σε πολύ κρίσιμη κατάσταση, σε κώμα. «Έχει φύγει ο άνθρωπος μας» είπε σπαρακτικά.

Όπως περιέγραψε η ίδια, δέκα μέρες μετά τον εμβολιασμό του, ο 42χρονος εμφάνισε σύνδρομο Γκιλαίν – Μπαρέ. «Στην αρχή νομίσαμε ότι ήταν από τη ασθένειά του».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ