Στο ηλεκτρονικό εμπόριο επενδύουν τα Καφεκοπτεία Λουμίδη

ακολουθώντας τις νέες τάσεις στην ελληνική αγορά

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Σε βασικό πυλώνα ανάπτυξης των Καφεκοπτείων Λουμίδη αναδεικνύεται το ηλεκτρονικό κανάλι στο οποίο επενδύει περαιτέρω η διοίκηση ακολουθώντας τις νέες τάσεις στην ελληνική αγορά έτσι όπως διαμορφώνονται μετά την πανδημία.

Η τρίτη γενιά της γνωστής επιχειρηματικής οικογένειας ηγείται ενός φιλόδοξου σχεδίου για την περαιτέρω ανάπτυξη ενός brand που συμπληρώνει 100 χρόνια παρουσίας στην αγορά, με σταθμό στη σύγχρονη ιστορία της το 1987, όταν η Λουμίδης ΑΕ εξαγοράστηκε από την Nestle και η οικογενειακή επιχείρηση συνέχισε τις δραστηριότητές της μέσα από τα Καφεκοπτεία Λουμίδη.
Συγκεκριμένα όπως ανέφερε σήμερα σε ενημερωτική εκδήλωση ο Ιάσων Λουμίδης, Εμπορικός Διευθυντής των Καφεκοπτείων Λουμίδη, τον Μάρτιο του 2020 η ελληνική οικογενειακή επιχείρηση προχώρησε σε μια καινοτόμα δράση για το ελληνικό επιχειρείν του καφέ, λανσάροντας ηλεκτρονικό κατάστημα.

Παράλληλα, σχεδιάζεται νέο e-shop που θα απευθύνεται στη χονδρική.
Το e-shop των Καφεκοπτείων Λουμίδη έχει αναδειχθεί, μετά από ένα χρόνο λειτουργίας του, σε αξιόπιστο και γρήγορα αναπτυσσόμενο κανάλι πώλησης για την επιχείρηση. Μέχρι σήμερα έχουν καταγραφεί περισσότερες από 380.000 επισκέψεις καταναλωτών και έχουν διεκπεραιωθεί πάνω από 13.000 παραγγελίες πανελλαδικά. Μεσοσταθμικά γίνονται περίπου 40 παραγγελίες την ημέρα και στόχος είναι να συνεχίσουν να αυξάνονται. «Σε περιόδους όπως αυτή που διανύουμε με την πανδημία COVID-19 απαιτείται να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε λύσεις που στηρίζουν τους πελάτες μας και ενισχύουν την ψηφιοποίηση της εμπορικής μας δραστηριότητας» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Την ίδια στιγμή η διοίκηση διερευνά το ενδεχόμενο συνεργασίας των Καφεκοπτείων Λουμίδη με πλατφόρμες delivery (wolt, efood κ.ά.) στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξής τους, καθώς η πανδημία του κορονοϊού και οι νέες καταναλωτικές συνήθειες εκτόξευσαν την χρήση τους.

Εστιάζοντας στις ιδιαίτερες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία του κορονοϊού τον περασμένο χρόνο, ο κ. Λουμίδης σημείωσε ότι τα Καφεκοπτεία Λουμίδη είδαν τον τζίρο τους να μειώνεται 20% το 2020 σε σχέση με το 2019 ενώ μεγάλες ήταν οι απώλειες στα flagship καταστήματα σε Ομόνοια και Πειραιά τις οποίες ωστόσο, αναπλήρωσαν τα μικρά, συνοικιακά καταστήματα (η αλυσίδα αριθμεί σήμερα επτά εταιρικά καταστήματα και πέντε franchise – συνεργασίες). Αναφορικά με το κανάλι του HORECA η πτώση, όπως επισημάνθηκε, ήταν πολύ μεγαλύτερη και άγγιξε το 50-60%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.kafekopteialoumidi.gr) οι καταναλωτές από όλη την Ελλάδα μπορούν να προμηθεύονται τα προϊόντα των Καφεκοπτείων Λουμίδη. Η πολύ φιλική και λειτουργική πλοήγηση στο ηλεκτρονικό κατάστημα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλέξουν προϊόντα εύκολα και απλά μέσα από μια μεγάλη γκάμα. Επιπλέον, ο καφές αλέθεται και συσκευάζεται λίγο πριν την τελική αποστολή του στον πελάτη. Αυτό, σε συνδυασμό με τη γρήγορη ολοκλήρωση της παραγγελίας (αποστέλλεται την επόμενη κιόλας μέρα από τη λήψη της) οδηγεί στο να παραλαμβάνει ο πελάτης πάντα φρεσκοκομμένο καφέ με υπέροχο άρωμα & πλούσια γεύση.

Μέσα στο ηλεκτρονικό κατάστημα ο πελάτης θα βρει όλα τα είδη καφέ (ελληνικό, φίλτρου, espresso, στιγμιαίο και κάψουλες), παρασκευασμένο και συσκευασμένο από τα Καφεκοπτεία Λουμίδη. Επίσης, μπορεί να επιλέξει από μια μεγάλη ποικιλία γλυκισμάτων και τροφίμων που ολοκληρώνουν την αυθεντική εμπειρία του καφέ. Μέσα σε αυτά συμπεριλαμβάνεται και η προϊοντική σειρά «Λέξεις και Γεύσεις Ελλάδας – Συνταγές Παράδοσης»: η σειρά γλυκισμάτων ιδιωτικής ετικέτας των Καφεκοπτείων Λουμίδη, βασισμένη σε παραδοσιακές συνταγές, που σκοπό έχει να αναδείξει την εμπειρία του καφέ. Στο e-shop επίσης, πωλούνται και αξεσουάρ αποθήκευσης, παρασκευής και σερβιρίσματος του καφέ, συλλεκτικά προϊόντα, όπως και συνθέσεις δώρων.

Σε βασικό πυλώνα ανάπτυξης των Καφεκοπτείων Λουμίδη αναδεικνύεται το ηλεκτρονικό κανάλι στο οποίο επενδύει περαιτέρω η διοίκηση ακολουθώντας τις νέες τάσεις στην ελληνική αγορά έτσι όπως διαμορφώνονται μετά την πανδημία.

Η τρίτη γενιά της γνωστής επιχειρηματικής οικογένειας ηγείται ενός φιλόδοξου σχεδίου για την περαιτέρω ανάπτυξη ενός brand που συμπληρώνει 100 χρόνια παρουσίας στην αγορά, με σταθμό στη σύγχρονη ιστορία της το 1987, όταν η Λουμίδης ΑΕ εξαγοράστηκε από την Nestle και η οικογενειακή επιχείρηση συνέχισε τις δραστηριότητές της μέσα από τα Καφεκοπτεία Λουμίδη.
Συγκεκριμένα όπως ανέφερε σήμερα σε ενημερωτική εκδήλωση ο Ιάσων Λουμίδης, Εμπορικός Διευθυντής των Καφεκοπτείων Λουμίδη, τον Μάρτιο του 2020 η ελληνική οικογενειακή επιχείρηση προχώρησε σε μια καινοτόμα δράση για το ελληνικό επιχειρείν του καφέ, λανσάροντας ηλεκτρονικό κατάστημα.

Παράλληλα, σχεδιάζεται νέο e-shop που θα απευθύνεται στη χονδρική.
Το e-shop των Καφεκοπτείων Λουμίδη έχει αναδειχθεί, μετά από ένα χρόνο λειτουργίας του, σε αξιόπιστο και γρήγορα αναπτυσσόμενο κανάλι πώλησης για την επιχείρηση. Μέχρι σήμερα έχουν καταγραφεί περισσότερες από 380.000 επισκέψεις καταναλωτών και έχουν διεκπεραιωθεί πάνω από 13.000 παραγγελίες πανελλαδικά. Μεσοσταθμικά γίνονται περίπου 40 παραγγελίες την ημέρα και στόχος είναι να συνεχίσουν να αυξάνονται. «Σε περιόδους όπως αυτή που διανύουμε με την πανδημία COVID-19 απαιτείται να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε λύσεις που στηρίζουν τους πελάτες μας και ενισχύουν την ψηφιοποίηση της εμπορικής μας δραστηριότητας» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Την ίδια στιγμή η διοίκηση διερευνά το ενδεχόμενο συνεργασίας των Καφεκοπτείων Λουμίδη με πλατφόρμες delivery (wolt, efood κ.ά.) στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξής τους, καθώς η πανδημία του κορονοϊού και οι νέες καταναλωτικές συνήθειες εκτόξευσαν την χρήση τους.

Εστιάζοντας στις ιδιαίτερες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία του κορονοϊού τον περασμένο χρόνο, ο κ. Λουμίδης σημείωσε ότι τα Καφεκοπτεία Λουμίδη είδαν τον τζίρο τους να μειώνεται 20% το 2020 σε σχέση με το 2019 ενώ μεγάλες ήταν οι απώλειες στα flagship καταστήματα σε Ομόνοια και Πειραιά τις οποίες ωστόσο, αναπλήρωσαν τα μικρά, συνοικιακά καταστήματα (η αλυσίδα αριθμεί σήμερα επτά εταιρικά καταστήματα και πέντε franchise – συνεργασίες). Αναφορικά με το κανάλι του HORECA η πτώση, όπως επισημάνθηκε, ήταν πολύ μεγαλύτερη και άγγιξε το 50-60%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (www.kafekopteialoumidi.gr) οι καταναλωτές από όλη την Ελλάδα μπορούν να προμηθεύονται τα προϊόντα των Καφεκοπτείων Λουμίδη. Η πολύ φιλική και λειτουργική πλοήγηση στο ηλεκτρονικό κατάστημα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλέξουν προϊόντα εύκολα και απλά μέσα από μια μεγάλη γκάμα. Επιπλέον, ο καφές αλέθεται και συσκευάζεται λίγο πριν την τελική αποστολή του στον πελάτη. Αυτό, σε συνδυασμό με τη γρήγορη ολοκλήρωση της παραγγελίας (αποστέλλεται την επόμενη κιόλας μέρα από τη λήψη της) οδηγεί στο να παραλαμβάνει ο πελάτης πάντα φρεσκοκομμένο καφέ με υπέροχο άρωμα & πλούσια γεύση.

Μέσα στο ηλεκτρονικό κατάστημα ο πελάτης θα βρει όλα τα είδη καφέ (ελληνικό, φίλτρου, espresso, στιγμιαίο και κάψουλες), παρασκευασμένο και συσκευασμένο από τα Καφεκοπτεία Λουμίδη. Επίσης, μπορεί να επιλέξει από μια μεγάλη ποικιλία γλυκισμάτων και τροφίμων που ολοκληρώνουν την αυθεντική εμπειρία του καφέ. Μέσα σε αυτά συμπεριλαμβάνεται και η προϊοντική σειρά «Λέξεις και Γεύσεις Ελλάδας – Συνταγές Παράδοσης»: η σειρά γλυκισμάτων ιδιωτικής ετικέτας των Καφεκοπτείων Λουμίδη, βασισμένη σε παραδοσιακές συνταγές, που σκοπό έχει να αναδείξει την εμπειρία του καφέ. Στο e-shop επίσης, πωλούνται και αξεσουάρ αποθήκευσης, παρασκευής και σερβιρίσματος του καφέ, συλλεκτικά προϊόντα, όπως και συνθέσεις δώρων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ