Το προσεχές διάστημα παραδίδονται τα πρώτα 14 χλμ. του νότιου τμήματος του Ε65

Στα 14,2 αυτά χιλιόμετρα θα πρέπει να εισέρχονται μόνο όσοι ταξιδεύουν προς Δυτική Φθιώτιδα και Ευρυτανία

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Από το 2008, όταν ξεκίνησε δειλά δειλά η κατασκευή του Ε65, πέρασε από μύρια κύματα. Από τον Ιούνιο του 2019 ωστόσο η κατασκευή του Νότιου Τμήματος «Λαμία – Ξυνιάδα» έχει «φορτσάρει» και πλέον το επόμενο διάστημα αναμένεται να δοθεί σε κυκλοφορία το πρώτο μέρος, μήκους 14,2 χλμ.

Σύνδεση με εν λειτουργία τμήμα του Ανισόπεδου Κόμβου Ξυνιάδας.

Το συγκεκριμένο τμήμα ξεκινά λίγο μετά τις Θερμοπύλες, στη σύνδεση δηλαδή του Ε65 με τον Μαλιακό Κόλπο, στον ημικόμβο Ανθήλης, και αποτελεί στην ουσία τη «Δυτική Παράκαμψη» της πόλης της Λαμίας, καθώς μέχρι την πλήρη ολοκλήρωση του νότιου τμήματος θα τερματίζει στον Ανισόπεδο Κόμβο Καρπενησίου, στο 14ο χλμ. περίπου στην περιοχή Λιανοκλαδίου, εξυπηρετώντας στην ουσία όσους ταξιδεύουν προς Δυτική Φθιώτιδα και Ευρυτανία, παρακάμπτοντας την είσοδο στην πόλη της Λαμίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στα 14,2 αυτά χιλιόμετρα θα πρέπει να εισέρχονται μόνο όσοι ταξιδεύουν προς Δυτική Φθιώτιδα και Ευρυτανία. Όσοι ταξιδεύουν προς Θεσσαλία θα συνεχίσουν να κινούνται προς το οροπέδιο του Δομοκού και την υπάρχουσα σύνδεση του Ε65 από το ύψος της Ξυνιάδας, μέσω του κυκλικού κόμβου που υπάρχει στον Άγιο Στέφανο.

Σήραγγα Όθρυος (Βόρειο μέτωπο).

Το συγκεκριμένο τμήμα αναμένονταν να δοθεί στην κυκλοφορία πριν το Πάσχα, κάτι που δεν συνέβη λόγω της απαγόρευσης μετακινήσεων από νομό σε νομό, αλλά και γιατί το αρμόδιο Υπουργείο θα χρειαστεί να περάσει μία τροπολογία από τη Βουλή, αφού η σύμβαση παραχώρησης δεν προέβλεπε τμηματική λειτουργία του τμήματος Λαμία – Ξυνιάδα του Ε65.

Στο νότιο τμήμα η πρόοδος των εργασιών έχουν ξεπεράσει το 70,3%. Οι εργασίες στα τρία συνολικά εργοτάξια που έχουν αναπτυχθεί σε αυτό το υπό κατασκευή τμήμα συνεχίζονται και αφορούν την ένωση με τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. (στο 203ο χλμ.) έως και τον Ανισόπεδο Κόμβο Ξυνιάδας (32,5ο χλμ. Αυτοκινητοδρόμου Ε65).

Σήραγγα Όθρυος (Νότιο μέτωπο).

Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου συναντάμε μεταξύ άλλων:

– 1 δίδυμη Σήραγγα συνολικού μήκους περίπου 3 χλμ. , ανά κλάδο

– 15 Γέφυρες

– 5 Άνω και 6 Κάτω Διαβάσεις

– 1 αμφίπλευρος Χώρος Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)

– 62 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας

– 3 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Λαμίας, Καρπενησίου, Ξυνιάδας)  & 2 Ημικόμβοι (Ανθήλης και Α.Θ.Ε.)

– 1 αμφίπλευρος Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Λιανοκλάδι)

– 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Καρπενήσι)

– 1 Κέντρο Ελέγχου και Συντήρησης (Λιανοκλάδι)

– 1 Κτήριο Τροχαίας (Λιανοκλάδι)

Προχωρώντας σε μια επιμέρους ανάλυση, οι γέφυρες και τα διάφορα τεχνικά παρουσιάζουν πρόοδο της τάξεως του 81,3%, τα ασφαλτικά οδοστρώματα 65,3% και οι χωματουργικές εργασίες 54,8%. Η συνολική διάρκεια κατασκευής του νοτίου τμήματος είναι 36 μήνες και η παράδοση σε κυκλοφορία αναμένεται στα τέλη του 2021.

Όρυγμα Στίρφακας.

Από το 2008, όταν ξεκίνησε δειλά δειλά η κατασκευή του Ε65, πέρασε από μύρια κύματα. Από τον Ιούνιο του 2019 ωστόσο η κατασκευή του Νότιου Τμήματος «Λαμία – Ξυνιάδα» έχει «φορτσάρει» και πλέον το επόμενο διάστημα αναμένεται να δοθεί σε κυκλοφορία το πρώτο μέρος, μήκους 14,2 χλμ.

Σύνδεση με εν λειτουργία τμήμα του Ανισόπεδου Κόμβου Ξυνιάδας.

Το συγκεκριμένο τμήμα ξεκινά λίγο μετά τις Θερμοπύλες, στη σύνδεση δηλαδή του Ε65 με τον Μαλιακό Κόλπο, στον ημικόμβο Ανθήλης, και αποτελεί στην ουσία τη «Δυτική Παράκαμψη» της πόλης της Λαμίας, καθώς μέχρι την πλήρη ολοκλήρωση του νότιου τμήματος θα τερματίζει στον Ανισόπεδο Κόμβο Καρπενησίου, στο 14ο χλμ. περίπου στην περιοχή Λιανοκλαδίου, εξυπηρετώντας στην ουσία όσους ταξιδεύουν προς Δυτική Φθιώτιδα και Ευρυτανία, παρακάμπτοντας την είσοδο στην πόλη της Λαμίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στα 14,2 αυτά χιλιόμετρα θα πρέπει να εισέρχονται μόνο όσοι ταξιδεύουν προς Δυτική Φθιώτιδα και Ευρυτανία. Όσοι ταξιδεύουν προς Θεσσαλία θα συνεχίσουν να κινούνται προς το οροπέδιο του Δομοκού και την υπάρχουσα σύνδεση του Ε65 από το ύψος της Ξυνιάδας, μέσω του κυκλικού κόμβου που υπάρχει στον Άγιο Στέφανο.

Σήραγγα Όθρυος (Βόρειο μέτωπο).

Το συγκεκριμένο τμήμα αναμένονταν να δοθεί στην κυκλοφορία πριν το Πάσχα, κάτι που δεν συνέβη λόγω της απαγόρευσης μετακινήσεων από νομό σε νομό, αλλά και γιατί το αρμόδιο Υπουργείο θα χρειαστεί να περάσει μία τροπολογία από τη Βουλή, αφού η σύμβαση παραχώρησης δεν προέβλεπε τμηματική λειτουργία του τμήματος Λαμία – Ξυνιάδα του Ε65.

Στο νότιο τμήμα η πρόοδος των εργασιών έχουν ξεπεράσει το 70,3%. Οι εργασίες στα τρία συνολικά εργοτάξια που έχουν αναπτυχθεί σε αυτό το υπό κατασκευή τμήμα συνεχίζονται και αφορούν την ένωση με τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. (στο 203ο χλμ.) έως και τον Ανισόπεδο Κόμβο Ξυνιάδας (32,5ο χλμ. Αυτοκινητοδρόμου Ε65).

Σήραγγα Όθρυος (Νότιο μέτωπο).

Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου συναντάμε μεταξύ άλλων:

– 1 δίδυμη Σήραγγα συνολικού μήκους περίπου 3 χλμ. , ανά κλάδο

– 15 Γέφυρες

– 5 Άνω και 6 Κάτω Διαβάσεις

– 1 αμφίπλευρος Χώρος Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)

– 62 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας

– 3 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Λαμίας, Καρπενησίου, Ξυνιάδας)  & 2 Ημικόμβοι (Ανθήλης και Α.Θ.Ε.)

– 1 αμφίπλευρος Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Λιανοκλάδι)

– 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Καρπενήσι)

– 1 Κέντρο Ελέγχου και Συντήρησης (Λιανοκλάδι)

– 1 Κτήριο Τροχαίας (Λιανοκλάδι)

Προχωρώντας σε μια επιμέρους ανάλυση, οι γέφυρες και τα διάφορα τεχνικά παρουσιάζουν πρόοδο της τάξεως του 81,3%, τα ασφαλτικά οδοστρώματα 65,3% και οι χωματουργικές εργασίες 54,8%. Η συνολική διάρκεια κατασκευής του νοτίου τμήματος είναι 36 μήνες και η παράδοση σε κυκλοφορία αναμένεται στα τέλη του 2021.

Όρυγμα Στίρφακας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ