Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τη κατασκήνωση «Παλιομηλιά Ελικώνα»

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να έχουν μαζί τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά συμμετοχής που θα συνοδεύουν την αίτησή τους

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Από τις 12 Ιουλίου έως και τις 23 Αυγούστου θα λειτουργήσει αυτό το καλοκαίρι η κατασκήνωση του Δήμου Λεβαδέων στη θέση «Παλιομηλιά Ελικώνα» και θα αφορά παιδιά ηλικία από 8 έως και 14 ετών (γεννημένα από 1 Ιανουαρίου 2007 έως και 31 Δεκεμβρίου 2013).

Σε 4 περιούδους θα λειτουργήσει η κατασκήνωση. Συγκεκριμένα:

Α΄ κατασκηνωτική περίοδος: Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021 έως Τετάρτη 21 Ιουλίου 2021

Β΄ κατασκηνωτική περίοδος: Παρασκευή 23 Ιουλίου 2021 έως Κυριακή 1 Αυγούστου 2021

Γ΄ κατασκηνωτική περίοδος: Τρίτη 3 Αυγούστου 2021 έως Πέμπτη 12 Αυγούστου 2021

Δ΄ κατασκηνωτική περίοδος: Σάββατο 14 Αυγούστου 2021 έως Δευτέρα 23 Αυγούστου 2021

Συστήνεται όλα τα παιδιά κατά την προσέλευση τους να διαθέτουν και να επιδεικνύουν στους υπευθύνους αρνητικό αποτέλεσμα ελέγχου ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (rapid test, self test) που πραγματοποιήθηκε εντός 24 – 40 ωρών πριν την προσέλευση.

Στην συνέχεια τα παιδιά θα υποβάλλονται σε έλεγχο με rapid test ή self-test 2 φορές την εβδομάδα (ανά 3 ή 4 ημέρες). Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται και θα συντονίζεται από την ιατρονοσηλευτική υπηρεσία της κατασκήνωσης και τα αποτελέσματα τους θα είναι διαθέσιμα στον υπεύθυνο Covid-19.

Λόγω των προβλεπόμενων περιοριστικών μέτρων που ισχύουν για την αποφυγή του ιού Covid-19, ο αριθμός των συμμετεχόντων παιδιών θα είναι περιορισμένος.

Αιτήσεις θα γίνονται δεκτές κατά το χρονικό διάστημα από 30 Ιουνίου 2021 έως και τις 8 Αυγούστου 2021, στο Δημοτικό Κατάστημα, Σοφοκλέους 15, στον 1ο όροφο, ώρες: 09:00 έως 14:00, στoν κ. Ευαγγελίου Ευστάθιο και στην κ. Γεροκωνσταντή Ευσταθία και τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι τα ακόλουθα: 22613-50867/ 22613-50864.

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να έχουν μαζί τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά συμμετοχής που θα συνοδεύουν την αίτησή τους:

Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
Φωτοτυπία τελευταίου εκκαθαριστικού εφορίας.
Απόδειξη πρόσφατου λογαριασμού Δ.Ε.Η. ή Ο.Τ.Ε.
Έγγραφη σύμφωνη γνώμη του θεράποντος ιατρού σε περίπτωση που κάποιος από τους κατασκηνωτές έχει υποκείμενο νόσημα.
Έντυπα αιτήσεων θα διατίθενται στο 1ο όροφο του Δημοτικού Καταστήματος, ενώ οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να τυπώσουν το έντυπο της αίτησης και από την ιστοσελίδα του Δήμου Λεβαδέων (https://dimoslevadeon.gr/).

Οι αιτήσεις για τους εθελοντές ομαδάρχες

Ο Δήμος καλεί όλους τους ενδιαφερόμενους που επιθυμούν να προσφέρουν εθελοντικά τις υπηρεσίες τους για την λειτουργία της δημοτικής κατασκήνωσης, ως ομαδάρχες, να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους από 30 Ιουνίου 2021 έως και τις 7 Ιουλίου 2021 στο Κέντρο Κοινότητας (Δωδεκανήσου 12). Σημειώνεται ότι οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να είναι τελειόφοιτοι της Β’ τάξης Λυκείου και να μην είναι πάνω από 25 ετών.

Λόγω των περιοριστικών μέτρων κατά του ιού covid-19, όσοι από τους αιτούντες επιλεχθούν, θα πρέπει να έχουν στην διάθεση τους κατά την είσοδο τους στον χώρο της κατασκήνωσης αρνητικό έλεγχο ανίχνευσης αντιγόνου (rapid test, self test), το οποίο θα έχει διεξαχθεί εντός 24 ή 40 ωρών πριν την προσέλευση.

Οι αιτήσεις διατίθενται στο Κέντρο Κοινότητας και στην ιστοσελίδα του Δήμου https://dimoslevadeon.gr/, ενώ για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνούν με την κ. Ελένη Μακρή στους τηλεφωνικούς αριθμούς: 22610-20150/22610-20151.

 

Από τις 12 Ιουλίου έως και τις 23 Αυγούστου θα λειτουργήσει αυτό το καλοκαίρι η κατασκήνωση του Δήμου Λεβαδέων στη θέση «Παλιομηλιά Ελικώνα» και θα αφορά παιδιά ηλικία από 8 έως και 14 ετών (γεννημένα από 1 Ιανουαρίου 2007 έως και 31 Δεκεμβρίου 2013).

Σε 4 περιούδους θα λειτουργήσει η κατασκήνωση. Συγκεκριμένα:

Α΄ κατασκηνωτική περίοδος: Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021 έως Τετάρτη 21 Ιουλίου 2021

Β΄ κατασκηνωτική περίοδος: Παρασκευή 23 Ιουλίου 2021 έως Κυριακή 1 Αυγούστου 2021

Γ΄ κατασκηνωτική περίοδος: Τρίτη 3 Αυγούστου 2021 έως Πέμπτη 12 Αυγούστου 2021

Δ΄ κατασκηνωτική περίοδος: Σάββατο 14 Αυγούστου 2021 έως Δευτέρα 23 Αυγούστου 2021

Συστήνεται όλα τα παιδιά κατά την προσέλευση τους να διαθέτουν και να επιδεικνύουν στους υπευθύνους αρνητικό αποτέλεσμα ελέγχου ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (rapid test, self test) που πραγματοποιήθηκε εντός 24 – 40 ωρών πριν την προσέλευση.

Στην συνέχεια τα παιδιά θα υποβάλλονται σε έλεγχο με rapid test ή self-test 2 φορές την εβδομάδα (ανά 3 ή 4 ημέρες). Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται και θα συντονίζεται από την ιατρονοσηλευτική υπηρεσία της κατασκήνωσης και τα αποτελέσματα τους θα είναι διαθέσιμα στον υπεύθυνο Covid-19.

Λόγω των προβλεπόμενων περιοριστικών μέτρων που ισχύουν για την αποφυγή του ιού Covid-19, ο αριθμός των συμμετεχόντων παιδιών θα είναι περιορισμένος.

Αιτήσεις θα γίνονται δεκτές κατά το χρονικό διάστημα από 30 Ιουνίου 2021 έως και τις 8 Αυγούστου 2021, στο Δημοτικό Κατάστημα, Σοφοκλέους 15, στον 1ο όροφο, ώρες: 09:00 έως 14:00, στoν κ. Ευαγγελίου Ευστάθιο και στην κ. Γεροκωνσταντή Ευσταθία και τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι τα ακόλουθα: 22613-50867/ 22613-50864.

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να έχουν μαζί τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά συμμετοχής που θα συνοδεύουν την αίτησή τους:

Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
Φωτοτυπία τελευταίου εκκαθαριστικού εφορίας.
Απόδειξη πρόσφατου λογαριασμού Δ.Ε.Η. ή Ο.Τ.Ε.
Έγγραφη σύμφωνη γνώμη του θεράποντος ιατρού σε περίπτωση που κάποιος από τους κατασκηνωτές έχει υποκείμενο νόσημα.
Έντυπα αιτήσεων θα διατίθενται στο 1ο όροφο του Δημοτικού Καταστήματος, ενώ οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να τυπώσουν το έντυπο της αίτησης και από την ιστοσελίδα του Δήμου Λεβαδέων (https://dimoslevadeon.gr/).

Οι αιτήσεις για τους εθελοντές ομαδάρχες

Ο Δήμος καλεί όλους τους ενδιαφερόμενους που επιθυμούν να προσφέρουν εθελοντικά τις υπηρεσίες τους για την λειτουργία της δημοτικής κατασκήνωσης, ως ομαδάρχες, να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους από 30 Ιουνίου 2021 έως και τις 7 Ιουλίου 2021 στο Κέντρο Κοινότητας (Δωδεκανήσου 12). Σημειώνεται ότι οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να είναι τελειόφοιτοι της Β’ τάξης Λυκείου και να μην είναι πάνω από 25 ετών.

Λόγω των περιοριστικών μέτρων κατά του ιού covid-19, όσοι από τους αιτούντες επιλεχθούν, θα πρέπει να έχουν στην διάθεση τους κατά την είσοδο τους στον χώρο της κατασκήνωσης αρνητικό έλεγχο ανίχνευσης αντιγόνου (rapid test, self test), το οποίο θα έχει διεξαχθεί εντός 24 ή 40 ωρών πριν την προσέλευση.

Οι αιτήσεις διατίθενται στο Κέντρο Κοινότητας και στην ιστοσελίδα του Δήμου https://dimoslevadeon.gr/, ενώ για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνούν με την κ. Ελένη Μακρή στους τηλεφωνικούς αριθμούς: 22610-20150/22610-20151.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ