Ο Θέμης Χειμάρας εισηγητής της συμφωνίας για την ολοκλήρωση του Ε65

Eίναι ένα έργο κομβικής σημασίας για τη χώρα

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) είναι ένα έργο κομβικής σημασίας για τη χώρα, αφού συνδέει την Ανατολική με τη Δυτική Ελλάδα, από τη Φθιώτιδα έως τα Γρεβενά, συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας και εντάσσεται στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών.

Η σύμβαση εκκινεί την κατασκευή του βόρειου τμήματος του Ε65, το οποίο είχε χαρακτηρισθεί αναβαλλόμενο λόγω αδυναμίας χρηματοδότησης, από τα Τρίκαλα και την Καλαμπάκα έως την Εγνατία, το οποίο θα συνδέσει τις δύο σημαντικότερες εθνικές οδικές αρτηρίες: τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό.

Το τμήμα έχει μήκος 70,5 χιλιομέτρων, με σημερινό προϋπολογισμό που φθάνει τα 442,1 εκατ. €. και κατασκευάζεται με νέα χάραξη βασισμένη στα πλέον σύγχρονα διεθνή πρότυπα, με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον.

Μετά από 18 μήνες διαπραγματεύσεων, η Ελληνική Κυβέρνηση κατάφερε να εξασφαλίσει τη χρηματοδότησή του από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Ενδεικτικό της 1ης εισήγησης του Θέμη Χειμάρα στην επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου είναι το παρακάτω απόσπασμα:

 «Τα οφέλη που θα απορρέουν από την  κατασκευή του βόρειου τμήματος και την παράδοση του Ε65 σε πλήρη λειτουργία, είναι πολλαπλά:

  1. Ασφάλεια, οικονομία και ταχύτητα στις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων.
  2. Δημιουργία 1.000 νέων θέσεων εργασίας και συνεισφορά 0,5 % στο ΑΕΠ.
  3. Ώθηση στην ανάπτυξη των Περιφερειών Στερεάς Ελλάδας, Θεσσαλίας, Ηπείρου και Δ. Μακεδονίας.
  4. Απορρόφηση κοινοτικών πόρων με συμβολή στην ενεργειακή μετάβαση της Δ. Μακεδονίας.

Ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών Κώστα Καραμανλής και οι συνεργάτες του με μεθοδικότητα, προγραμματισμό και σκληρή δουλειά, κατάφεραν να δώσουν νέα πνοή στα έργα δημόσιων υποδομών.

Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, παρά τις δυσκολίες που γεννά η πανδημία, συνεχίζει να πορεύεται στο δρόμο της συνέπειας λόγων και πράξεων».

Ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας (Ε65) είναι ένα έργο κομβικής σημασίας για τη χώρα, αφού συνδέει την Ανατολική με τη Δυτική Ελλάδα, από τη Φθιώτιδα έως τα Γρεβενά, συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας και εντάσσεται στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών.

Η σύμβαση εκκινεί την κατασκευή του βόρειου τμήματος του Ε65, το οποίο είχε χαρακτηρισθεί αναβαλλόμενο λόγω αδυναμίας χρηματοδότησης, από τα Τρίκαλα και την Καλαμπάκα έως την Εγνατία, το οποίο θα συνδέσει τις δύο σημαντικότερες εθνικές οδικές αρτηρίες: τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό.

Το τμήμα έχει μήκος 70,5 χιλιομέτρων, με σημερινό προϋπολογισμό που φθάνει τα 442,1 εκατ. €. και κατασκευάζεται με νέα χάραξη βασισμένη στα πλέον σύγχρονα διεθνή πρότυπα, με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον.

Μετά από 18 μήνες διαπραγματεύσεων, η Ελληνική Κυβέρνηση κατάφερε να εξασφαλίσει τη χρηματοδότησή του από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Ενδεικτικό της 1ης εισήγησης του Θέμη Χειμάρα στην επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου είναι το παρακάτω απόσπασμα:

 «Τα οφέλη που θα απορρέουν από την  κατασκευή του βόρειου τμήματος και την παράδοση του Ε65 σε πλήρη λειτουργία, είναι πολλαπλά:

  1. Ασφάλεια, οικονομία και ταχύτητα στις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων.
  2. Δημιουργία 1.000 νέων θέσεων εργασίας και συνεισφορά 0,5 % στο ΑΕΠ.
  3. Ώθηση στην ανάπτυξη των Περιφερειών Στερεάς Ελλάδας, Θεσσαλίας, Ηπείρου και Δ. Μακεδονίας.
  4. Απορρόφηση κοινοτικών πόρων με συμβολή στην ενεργειακή μετάβαση της Δ. Μακεδονίας.

Ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών Κώστα Καραμανλής και οι συνεργάτες του με μεθοδικότητα, προγραμματισμό και σκληρή δουλειά, κατάφεραν να δώσουν νέα πνοή στα έργα δημόσιων υποδομών.

Η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, παρά τις δυσκολίες που γεννά η πανδημία, συνεχίζει να πορεύεται στο δρόμο της συνέπειας λόγων και πράξεων».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ