Βοηθάει το καρπούζι στην απώλεια βάρους και την αποτοξίνωση;

Και άλλες απορίες για το καλοκαιρινό φρούτο

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

To καρπούζι είναι ένα από τα πιο γευστικά και δροσιστικά καλοκαιρινά φρούτα. Καθόλου τυχαίο δεν είναι άλλωστε ότι είναι ένα από τα πιο δημοφιλή τρόφιμα της εποχής, το οποίο μάλιστα ακολουθούν διάφορες θεωρίες. Μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους, μειώνει τις φλεγμονές στο σώμα, καθαρίζει τον οργανισμό από τις τοξίνες. Ποιες από όλες τις πληροφορίες που διαβάζουμε κατά καιρούς για το καρπούζι ισχύουν; Συγκεντρώσαμε μερικά από τα πιο βασικά ερωτήματα σχετικά με αυτό και ρωτήσαμε τη διατροφολόγο για να μάθουμε κάθε λεπτομέρεια.

Βοηθάει το καρπούζι στην απώλεια βάρους τελικά;

Το καρπούζι αποτελείται από 90% νερό και έτσι είναι μια ιδανική επιλογή για όποιον θέλει να χάσει βάρος, καθώς μια μερίδα 100 γραμμαρίων περιέχει μόνο 30 θερμίδες.

Ποια ώρα να προτιμώ να το καταναλώνω; Παίζει ρόλο;

Οι ιδανικές ώρες για να καταναλώσεις το καρπούζι, όπως και όλα τα φρούτα, είναι κατά την διάρκεια της ημέρας. Μπορείς να καταναλώσεις μια μερίδα στο πρωινό σου ή στα ενδιάμεσα γεύματα σου.

Είναι εντάξει να το καταναλώνω βραδινές ώρες;

Το καρπούζι, όπως και άλλα τρόφιμα, είναι καλό να τα αποφεύγουμε τις βραδινές ώρες, όχι λόγω θερμίδων αλλά επειδή  μπορεί να μας προκαλέσουν πεπτικά προβλήματα.

Υπάρχουν μειονεκτήματα στο να τρώω συνέχεια καρπούζι; Μπορώ να το καταναλώνω καθημερινά;

Σε γενικές γραμμές μπορείς να καταναλώνεις καθημερινά μια μερίδα από καρπούζι όπως θα κατανάλωνες ένα οποιοδήποτε φρούτο στην καθημερινή σου διατροφή. Όμως καλό θα ήταν να υπάρχουν ποικιλία και εναλλαγές φρούτων ώστε να παίρνεις όλα τα θρεπτικά συστατικά από το κάθε τρόφιμο.

Μπορεί να βοηθήσει στην αποτοξίνωση του οργανισμού;

O όρος αποτοξίνωση δεν μπορεί να ισχύσει με την κατανάλωση κανενός τροφίμου, έτσι και η κατανάλωση καρπουζιού δεν οδηγεί σε αποτοξίνωση του οργανισμού. Σίγουρα όμως εισάγοντας στην διατροφή σου τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά όπως είναι το καρπούζι  μπορείς να βοηθήσεις σημαντικά τον οργανισμός σου και το ανοσοποιητικό σου να είναι γερά και να αποτρέψεις τον σχηματισμό ελευθέρων ριζών.

Μπορεί να διευκολύνει τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος;

Επειδή το καρπούζι περιέχει πολύ νερό και φυτικές είναι η κατανάλωση του μπορεί να έχει ευεργετική δράση στο πεπτικό σου σύστημα.

Με τι μπορώ να το συνδυάσω για ένα ισορροπημένο πιάτο;

Το καρπούζι μπορείς να το συνδυάσεις είτε σε αλμυρές είτε σε γλυκές συνταγές. Μπορείς να το καταναλώσεις με μια ποσότητα πρωτεΐνης όπως για παράδειγμα ένα smoothie με γιαούρτι ή φυτικό ρόφημα, με κάποιο τυρί της αρεσκείας σου ακόμα μπορείς να το βάλεις και σε μια σαλάτα με μιξ ξηρών καρπών.

Μπορώ να το καταναλώνω άφοβα όταν κάνω δίαιτα (αυτό και άλλα γλυκά φρούτα);

Το καρπούζι όπως και όλα τα τρόφιμα μπορείς να τα καταναλώνεις άφοβα εντός των ορίων της συνιστώμενης πρόσληψης. Η συνιστώμενη πρόσληψη για φρούτα καθημερινά είναι οι 2-3 μερίδες, έτσι μπορείς με βάση αυτή τη σύσταση να καταναλώσεις την ποσότητα του καρπουζιού που θέλεις.

Ποια είναι η συνιστώμενη μερίδα; Αν την ξεπεράσω θα πάρω πολλές θερμίδες;

Μια ικανοποιητική μερίδα θα μπορούσε να είναι γύρω στα 200γρ. ώστε και να σε χορτάσει αλλά και να μην ξεφύγεις πολύ στις ημερήσιες θερμίδες που προσλαμβάνεις. Τα 100γρ καρπουζιού περιέχουν 30 θερμίδες έτσι και να καταναλώσεις λίγο μεγαλύτερη ποσότητα από την συνιστώμενη δεν θα επηρεάσεις το θερμιδικό ισοζύγιο.

To καρπούζι είναι ένα από τα πιο γευστικά και δροσιστικά καλοκαιρινά φρούτα. Καθόλου τυχαίο δεν είναι άλλωστε ότι είναι ένα από τα πιο δημοφιλή τρόφιμα της εποχής, το οποίο μάλιστα ακολουθούν διάφορες θεωρίες. Μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους, μειώνει τις φλεγμονές στο σώμα, καθαρίζει τον οργανισμό από τις τοξίνες. Ποιες από όλες τις πληροφορίες που διαβάζουμε κατά καιρούς για το καρπούζι ισχύουν; Συγκεντρώσαμε μερικά από τα πιο βασικά ερωτήματα σχετικά με αυτό και ρωτήσαμε τη διατροφολόγο για να μάθουμε κάθε λεπτομέρεια.

Βοηθάει το καρπούζι στην απώλεια βάρους τελικά;

Το καρπούζι αποτελείται από 90% νερό και έτσι είναι μια ιδανική επιλογή για όποιον θέλει να χάσει βάρος, καθώς μια μερίδα 100 γραμμαρίων περιέχει μόνο 30 θερμίδες.

Ποια ώρα να προτιμώ να το καταναλώνω; Παίζει ρόλο;

Οι ιδανικές ώρες για να καταναλώσεις το καρπούζι, όπως και όλα τα φρούτα, είναι κατά την διάρκεια της ημέρας. Μπορείς να καταναλώσεις μια μερίδα στο πρωινό σου ή στα ενδιάμεσα γεύματα σου.

Είναι εντάξει να το καταναλώνω βραδινές ώρες;

Το καρπούζι, όπως και άλλα τρόφιμα, είναι καλό να τα αποφεύγουμε τις βραδινές ώρες, όχι λόγω θερμίδων αλλά επειδή  μπορεί να μας προκαλέσουν πεπτικά προβλήματα.

Υπάρχουν μειονεκτήματα στο να τρώω συνέχεια καρπούζι; Μπορώ να το καταναλώνω καθημερινά;

Σε γενικές γραμμές μπορείς να καταναλώνεις καθημερινά μια μερίδα από καρπούζι όπως θα κατανάλωνες ένα οποιοδήποτε φρούτο στην καθημερινή σου διατροφή. Όμως καλό θα ήταν να υπάρχουν ποικιλία και εναλλαγές φρούτων ώστε να παίρνεις όλα τα θρεπτικά συστατικά από το κάθε τρόφιμο.

Μπορεί να βοηθήσει στην αποτοξίνωση του οργανισμού;

O όρος αποτοξίνωση δεν μπορεί να ισχύσει με την κατανάλωση κανενός τροφίμου, έτσι και η κατανάλωση καρπουζιού δεν οδηγεί σε αποτοξίνωση του οργανισμού. Σίγουρα όμως εισάγοντας στην διατροφή σου τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά όπως είναι το καρπούζι  μπορείς να βοηθήσεις σημαντικά τον οργανισμός σου και το ανοσοποιητικό σου να είναι γερά και να αποτρέψεις τον σχηματισμό ελευθέρων ριζών.

Μπορεί να διευκολύνει τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος;

Επειδή το καρπούζι περιέχει πολύ νερό και φυτικές είναι η κατανάλωση του μπορεί να έχει ευεργετική δράση στο πεπτικό σου σύστημα.

Με τι μπορώ να το συνδυάσω για ένα ισορροπημένο πιάτο;

Το καρπούζι μπορείς να το συνδυάσεις είτε σε αλμυρές είτε σε γλυκές συνταγές. Μπορείς να το καταναλώσεις με μια ποσότητα πρωτεΐνης όπως για παράδειγμα ένα smoothie με γιαούρτι ή φυτικό ρόφημα, με κάποιο τυρί της αρεσκείας σου ακόμα μπορείς να το βάλεις και σε μια σαλάτα με μιξ ξηρών καρπών.

Μπορώ να το καταναλώνω άφοβα όταν κάνω δίαιτα (αυτό και άλλα γλυκά φρούτα);

Το καρπούζι όπως και όλα τα τρόφιμα μπορείς να τα καταναλώνεις άφοβα εντός των ορίων της συνιστώμενης πρόσληψης. Η συνιστώμενη πρόσληψη για φρούτα καθημερινά είναι οι 2-3 μερίδες, έτσι μπορείς με βάση αυτή τη σύσταση να καταναλώσεις την ποσότητα του καρπουζιού που θέλεις.

Ποια είναι η συνιστώμενη μερίδα; Αν την ξεπεράσω θα πάρω πολλές θερμίδες;

Μια ικανοποιητική μερίδα θα μπορούσε να είναι γύρω στα 200γρ. ώστε και να σε χορτάσει αλλά και να μην ξεφύγεις πολύ στις ημερήσιες θερμίδες που προσλαμβάνεις. Τα 100γρ καρπουζιού περιέχουν 30 θερμίδες έτσι και να καταναλώσεις λίγο μεγαλύτερη ποσότητα από την συνιστώμενη δεν θα επηρεάσεις το θερμιδικό ισοζύγιο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ