Αγαπάς τα ροδάκινα: Μάθε πώς τα φρούτα αυτά σε κάνουν πιο υγιή!

Παρότι όλα τα φρούτα είναι ωφέλιμα και το ξέρουμε, τα ροδάκινα έχουν ορισμένα παραπάνω οφέλη

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Τα ροδάκινα είναι τα αγαπημένα μας καλοκαιρινά φρούτα, αποδεικνύεται όμως ότι εκτός από άρωμα και γεύση έχουν πολλά οφέλη για την υγεία μας.

Τα ροδάκινα είναι τα φρούτα που παίρνουμε μαζί μας στην παραλία -ή στο γραφείο- και είναι ζουμερά και αρωματικά. Και παρότι όλα τα φρούτα είναι ωφέλιμα και το ξέρουμε, τα ροδάκινα έχουν ορισμένα παραπάνω οφέλη που μας εξασφαλίζουν καλή υγεία, όπως τονίζει και η διαιτολόγος Christine Mikstas.

Είναι πλούσια σε βιταμίνη C

Ένα μέτριο ροδάκινο διαθέτει περίπου το 13% της βιταμίνης C που χρειαζόμαστε κάθε μέρα. Η βιταμίνη C βοηθά στην επούλωση των πληγών και ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Συμβάλει επίσης στην εξουδετέρωση των ελευθέρων ριζών, χημικών ουσιών που βλάπτουν τα κύτταρα και που έχουν συνδεθεί με την ανάπτυξη καρκίνου.

Βοηθούν την όραση

Το ζωηρό χρυσαφένιο-πορτοκαλί χρώμα των ροδάκινων οφείλεται σε ένα αντιοξειδωτικό, τη βήτα καροτίνη. Όταν τρώμε το ροδάκινο, η βήτα καροτίνη μετατρέπεται σε βιταμίνη Α, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για την υγιή όραση. Βοηθά όμως και άλλα συστήματα του οργανισμού, όπως το ανοσοποιητικό, να δουλεύουν αποτελεσματικά.

ΠΗΓΗ : SHAPE

Τα ροδάκινα είναι τα αγαπημένα μας καλοκαιρινά φρούτα, αποδεικνύεται όμως ότι εκτός από άρωμα και γεύση έχουν πολλά οφέλη για την υγεία μας.

Τα ροδάκινα είναι τα φρούτα που παίρνουμε μαζί μας στην παραλία -ή στο γραφείο- και είναι ζουμερά και αρωματικά. Και παρότι όλα τα φρούτα είναι ωφέλιμα και το ξέρουμε, τα ροδάκινα έχουν ορισμένα παραπάνω οφέλη που μας εξασφαλίζουν καλή υγεία, όπως τονίζει και η διαιτολόγος Christine Mikstas.

Είναι πλούσια σε βιταμίνη C

Ένα μέτριο ροδάκινο διαθέτει περίπου το 13% της βιταμίνης C που χρειαζόμαστε κάθε μέρα. Η βιταμίνη C βοηθά στην επούλωση των πληγών και ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Συμβάλει επίσης στην εξουδετέρωση των ελευθέρων ριζών, χημικών ουσιών που βλάπτουν τα κύτταρα και που έχουν συνδεθεί με την ανάπτυξη καρκίνου.

Βοηθούν την όραση

Το ζωηρό χρυσαφένιο-πορτοκαλί χρώμα των ροδάκινων οφείλεται σε ένα αντιοξειδωτικό, τη βήτα καροτίνη. Όταν τρώμε το ροδάκινο, η βήτα καροτίνη μετατρέπεται σε βιταμίνη Α, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για την υγιή όραση. Βοηθά όμως και άλλα συστήματα του οργανισμού, όπως το ανοσοποιητικό, να δουλεύουν αποτελεσματικά.

ΠΗΓΗ : SHAPE

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ