Παρίσι: Νέο όριο ταχύτητας στα 30 χιλιόμετρα την ώρα

Το νέο όριο ταχύτητας αναμένεται να ενισχύσει την τάση για μετακινήσεις στην πόλη με ποδήλατο.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Aπό την Δευτέρα οι Παριζιάνοι οδηγοί κινούνται με ρυθμούς… χελώνας καθώς τέθηκε σε ισχύ όριο ταχύτητας τα 30 χιλιόμετρα την ώρα (από 50χλμ/ώρα).

Όπως αναφέρει η γαλλική εφημερίδα «Ladepeche», το νέο όριο ταχύτητας αναμένεται να ενισχύσει την τάση για μετακινήσεις στην πόλη με ποδήλατο.

Το 61% των κατοίκων της πρωτεύουσας, σύμφωνα με δημοσκόπηση του ινστιτούτου Ifop, εγκρίνει την πρωτοβουλία της Σοσιαλίστριας δημάρχου .

Γιατί ένα τέτοιο μέτρο;

«Αυτός ο περιορισμός συνδέεται με ένα σημαντικό ζήτημα οδικής ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένων όλων των μηχανοκίνητων οχημάτων», επισημαίνει ο Νταβίντ Μπελιάρ, αντιδήμαρχος του Παρισιού, υπεύθυνος για τη μετατροπή του δημόσιου χώρου και των μεταφορών.

Σε ότι αφορά την βελτίωση της ποιότητας του αέρα, υπάρχουν «φωνές» που αμφισβητούν ότι με αυτό το μέτρο , τα αυτοκίνητα θα ρυπαίνουν λιγότερο.

Ο Τόνι Ρενούτσι, γενικός διευθυντής της «Respire», μιας εθνικής οργάνωσης για τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα, επισημαίνει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Liberation», ότι ο ίδιος στηρίζει την πρωτοβουλία.

«Ωστόσο, όπως τονίζει, «αυτό το μέτρο δεν έχει άμεση επίδραση στην ποιότητα του αέρα και είναι σημαντικό να το θυμόμαστε αυτό. Επειδή θα κινούμαστε με ταχύτητα αντί για 50 χλμ. /ώρα με 30χλμ./ώρα δεν σημαίνει ότι θα ρυπαίνουμε λιγότερο. Στις πόλεις όπου αυτό έχει ήδη εφαρμοστεί (Λιλ, Γκρενόμπλ, Μιλάνο, Μαδρίτη, Βρυξέλλες) δεν έχει εξαχθεί συμπέρασμα για το θέμα της ποιότητας του αέρα, δεν υπάρχουν δεδομένα».

Aπό την Δευτέρα οι Παριζιάνοι οδηγοί κινούνται με ρυθμούς… χελώνας καθώς τέθηκε σε ισχύ όριο ταχύτητας τα 30 χιλιόμετρα την ώρα (από 50χλμ/ώρα).

Όπως αναφέρει η γαλλική εφημερίδα «Ladepeche», το νέο όριο ταχύτητας αναμένεται να ενισχύσει την τάση για μετακινήσεις στην πόλη με ποδήλατο.

Το 61% των κατοίκων της πρωτεύουσας, σύμφωνα με δημοσκόπηση του ινστιτούτου Ifop, εγκρίνει την πρωτοβουλία της Σοσιαλίστριας δημάρχου .

Γιατί ένα τέτοιο μέτρο;

«Αυτός ο περιορισμός συνδέεται με ένα σημαντικό ζήτημα οδικής ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένων όλων των μηχανοκίνητων οχημάτων», επισημαίνει ο Νταβίντ Μπελιάρ, αντιδήμαρχος του Παρισιού, υπεύθυνος για τη μετατροπή του δημόσιου χώρου και των μεταφορών.

Σε ότι αφορά την βελτίωση της ποιότητας του αέρα, υπάρχουν «φωνές» που αμφισβητούν ότι με αυτό το μέτρο , τα αυτοκίνητα θα ρυπαίνουν λιγότερο.

Ο Τόνι Ρενούτσι, γενικός διευθυντής της «Respire», μιας εθνικής οργάνωσης για τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα, επισημαίνει σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Liberation», ότι ο ίδιος στηρίζει την πρωτοβουλία.

«Ωστόσο, όπως τονίζει, «αυτό το μέτρο δεν έχει άμεση επίδραση στην ποιότητα του αέρα και είναι σημαντικό να το θυμόμαστε αυτό. Επειδή θα κινούμαστε με ταχύτητα αντί για 50 χλμ. /ώρα με 30χλμ./ώρα δεν σημαίνει ότι θα ρυπαίνουμε λιγότερο. Στις πόλεις όπου αυτό έχει ήδη εφαρμοστεί (Λιλ, Γκρενόμπλ, Μιλάνο, Μαδρίτη, Βρυξέλλες) δεν έχει εξαχθεί συμπέρασμα για το θέμα της ποιότητας του αέρα, δεν υπάρχουν δεδομένα».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ