Γ. Μουλκιώτης: «Κούφιες εξαγγελίες Μητσοτάκη ο οδικός άξονας Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη»

Σημείο μηδέν για την υλοποίηση του έργου

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Μετά από επανειλημμένες κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις – ερωτήσεις προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, σχετικά με το στάδιο υλοποίησης έργου «Οδικός άξονας Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη»,  το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών διαβίβασε δύο έγγραφα της Γενικής Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Υποδομών από τα οποία πληροφορείται ότι:

  • ​Ο Δημόσιος Διεθνές Διαγωνισμός με τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου για την ανάθεση της Σύμβασης Παραχώρησης «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση & Εκμετάλλευση του έργου: Αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη» στο οποίο είχε οριστεί ως καταλυτική ημερομηνία υποβολής Φακέλων Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την Α’ φάση «Εκδήλωση Ενδιαφέροντος – Προεπιλογή» η 16η-6-2015, ακυρώθηκε με υπουργική απόφαση στις 11-6-2015, καθώς το έργο δεν είχε περιληφθεί σε κανένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα για την κάλυψη των απαιτούμενων δαπανών ωρίμανσής του ή/και χρηματοδοτικής συμβολής του Δημοσίου.
  • Εν συνεχεία με το υπ΄ αριθ. πρωτ. 114150/713-11-2019 έγγραφο του Υπ.  Ανάπτυξης και Επενδύσεων, εντάχθηκαν στο ΠΔΕ για την προγραμματική περίοδο 2021-2027 οι μελέτες ωρίμανσης (στάδιο Α’ & Β΄) του έργου παραχώρησης «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση & Εκμετάλλευση του έργου: Αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη», με φυσικό αντικείμενο των προτεινόμενων προς ανάθεση συμβάσεων την εκπόνηση μελετών που απαιτούνται για την ωρίμανση, προετοιμασία και διενέργεια δημοσίου διεθνούς διαγωνισμού για την ανάθεση του εν λόγω έργου που θα εκτελεστεί με σύμβαση παραχώρησης, προϋπολογισμού των μελετών για το παραπάνω έργο 1.034.000,00 ευρώ (με ΦΠΑ 24%).
  • Μέχρι σήμερα δεν έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την εκπόνηση των μελετών.

 

Ο Γιώργος Μουλκιώτης δήλωσε, μεταξύ άλλων:

«Είναι ξεκάθαρο ότι 30 μήνες μετά τις προεκλογικές εξαγγελίες του Πρωθυπουργού, η πορεία υλοποίησης του εμβληματικού έργου Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη, που ήταν ένα από τα βασικότερα έργα που σχεδίαζε η Νέα Δημοκρατία, παραμένει σε σημείο μηδέν, ενώ το Υπουργείο αρνείται να παράσχει έστω και ένα υποτυπώδες χρονοδιάγραμμα, όπως είχαμε ζητήσει».

Μετά από επανειλημμένες κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις – ερωτήσεις προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, σχετικά με το στάδιο υλοποίησης έργου «Οδικός άξονας Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη»,  το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών διαβίβασε δύο έγγραφα της Γενικής Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Υποδομών από τα οποία πληροφορείται ότι:

  • ​Ο Δημόσιος Διεθνές Διαγωνισμός με τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου για την ανάθεση της Σύμβασης Παραχώρησης «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση & Εκμετάλλευση του έργου: Αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη» στο οποίο είχε οριστεί ως καταλυτική ημερομηνία υποβολής Φακέλων Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την Α’ φάση «Εκδήλωση Ενδιαφέροντος – Προεπιλογή» η 16η-6-2015, ακυρώθηκε με υπουργική απόφαση στις 11-6-2015, καθώς το έργο δεν είχε περιληφθεί σε κανένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα για την κάλυψη των απαιτούμενων δαπανών ωρίμανσής του ή/και χρηματοδοτικής συμβολής του Δημοσίου.
  • Εν συνεχεία με το υπ΄ αριθ. πρωτ. 114150/713-11-2019 έγγραφο του Υπ.  Ανάπτυξης και Επενδύσεων, εντάχθηκαν στο ΠΔΕ για την προγραμματική περίοδο 2021-2027 οι μελέτες ωρίμανσης (στάδιο Α’ & Β΄) του έργου παραχώρησης «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση & Εκμετάλλευση του έργου: Αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη», με φυσικό αντικείμενο των προτεινόμενων προς ανάθεση συμβάσεων την εκπόνηση μελετών που απαιτούνται για την ωρίμανση, προετοιμασία και διενέργεια δημοσίου διεθνούς διαγωνισμού για την ανάθεση του εν λόγω έργου που θα εκτελεστεί με σύμβαση παραχώρησης, προϋπολογισμού των μελετών για το παραπάνω έργο 1.034.000,00 ευρώ (με ΦΠΑ 24%).
  • Μέχρι σήμερα δεν έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την εκπόνηση των μελετών.

 

Ο Γιώργος Μουλκιώτης δήλωσε, μεταξύ άλλων:

«Είναι ξεκάθαρο ότι 30 μήνες μετά τις προεκλογικές εξαγγελίες του Πρωθυπουργού, η πορεία υλοποίησης του εμβληματικού έργου Ελευσίνα – Θήβα – Υλίκη, που ήταν ένα από τα βασικότερα έργα που σχεδίαζε η Νέα Δημοκρατία, παραμένει σε σημείο μηδέν, ενώ το Υπουργείο αρνείται να παράσχει έστω και ένα υποτυπώδες χρονοδιάγραμμα, όπως είχαμε ζητήσει».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ