5 tips για να απαλλαγείτε από πρηξίματα και κατακράτηση υγρών της επιδερμίδας

Πώς να τονώσετε την επιδερμίδα μετά από hangover

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Πολλές φορές, οι εορταστικές ημέρες, είτε τις περνάμε σπίτι είτε έξω, συνοδεύονται από συνεχή και μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ – εκτός των άλλων. Και η τελευταία επιβαρύνει, εκτός από το υπόλοιπο σώμα μας, και την επιδερμίδα.

Προκαλεί φλεγμονές, κατακράτηση υγρών και πρήξιμο.

Πώς θα τα αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά τις επόμενες ημέρες;

Αφαιρέστε το μακιγιάζ 

Πολλές φορές, κατά την επιστροφή στο σπίτι από μια βραδινή έξοδο, μόλις και μετά βίας έχετε την ενέργεια να φορέσετε τις πιτζάμες, κάτι που, πολλές φορές, οδηγεί στο να παρατήσετε όλα τα υπόλοιπα βήματα. Ωστόσο, ο καθαρισμός της επιδερμίδας και η ενυδάτωση είναι αδιαπραγμάτευτα στάδια, ειδικότερα αν έχετε καταναλώσει και αλκοόλ. Η παραμονή του μακιγιάζ και της περίσσειας λιπαρότητας, κατά τη διάρκεια της νύχτας, θα φράξει τους πόρους και θα οδηγήσει σε περαιτέρω φλεγμονή.

Φακελάκια χαμομηλιού στα μάτια 

Το αλκοόλ προκαλεί κατακράτηση υγρών, ιδιαίτερα σε σημεία όπως τα βλέφαρα και η περιοχή κάτω από τα μάτια, ως απάντηση στην αφυδάτωση. Το σώμα συγκρατεί κάθε σταγόνα νερού που έχει, κάνοντάς σας να φαίνεστε φουσκωμένη. Για να καταπραΰνετε την κατάσταση, τοποθετήστε δύο φακελάκια με χαμομήλι κάτω από τα μάτια σας. Μουλιάστε τα φακελάκια σε νερό, βάλτε τα στο ψυγείο ώστε να είναι κρύα και μετά τοποθετήστε τα κάτω από τα μάτια σας για πέντε λεπτά. Θα βοηθήσουν στη συστολή των αιμοφόρων αγγείων για να μειώσουν το πρήξιμο, καθώς το χαμομήλι είναι γενικά καταπραϋντικό και αντιφλεγμονώδες. Εναλλακτικά, δοκιμάστε οτιδήποτε κρύο κάτω από τα μάτια.

Ύπνος ανάσκελα

Ο ύπνος ανάσκελα, με το κεφάλι στηριγμένο σε μερικά επιπλέον μαξιλάρια, μπορεί να μετριάσει το πρήξιμο. Προτιμήστε τα επόμενα βράδια από την εορταστική περίοδο να κοιμάστε κατ’ αυτόν τον τρόπο.

Κάντε στον εαυτό σας μασάζ

 Ένα απαλό λεμφικό μασάζ θα απελευθερώσει τα υγρά που συγκεντρώνονται γύρω από τα μάτια και θα μειώσει το πρήξιμο. Χρησιμοποιώντας και τα τέσσερα δάχτυλά σας, κάντε απαλό μασάζ στην περιοχή κατά μήκος των πλευρών της μύτης σας και κάτω από τα μάτια με κυκλικές κινήσεις για περίπου 10 δευτερόλεπτα. Συνεχίστε με τη γωνία του ματιού σας και το οστό στα ζυγωματικά, και επαναλάβετε. Τέλος, κάντε μασάζ στην περιοχή μπροστά από τα αυτιά σας, προχωρώντας προς τα κάτω.

Χρησιμοποιήστε γιαούρτι

Εάν τις επόμενες ημέρες εμφανίσετε σπυράκια ή κοκκινίλες, λόγω της κατανάλωσης αλκοόλ, το γιαούρτι είναι μια γρήγορη και φυσική λύση για την καταπράυνση του δέρματος. Περιέχει γαλακτικό οξύ για ήπια απολέπιση και καταπραϋντικά προβιοτικά, που βοηθούν στη γρήγορη ηρεμία της επιδερμίδας, συμβουλεύει ο γιατρός Ιάκωβος Γκόγκουα.

Πολλές φορές, οι εορταστικές ημέρες, είτε τις περνάμε σπίτι είτε έξω, συνοδεύονται από συνεχή και μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ – εκτός των άλλων. Και η τελευταία επιβαρύνει, εκτός από το υπόλοιπο σώμα μας, και την επιδερμίδα.

Προκαλεί φλεγμονές, κατακράτηση υγρών και πρήξιμο.

Πώς θα τα αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά τις επόμενες ημέρες;

Αφαιρέστε το μακιγιάζ 

Πολλές φορές, κατά την επιστροφή στο σπίτι από μια βραδινή έξοδο, μόλις και μετά βίας έχετε την ενέργεια να φορέσετε τις πιτζάμες, κάτι που, πολλές φορές, οδηγεί στο να παρατήσετε όλα τα υπόλοιπα βήματα. Ωστόσο, ο καθαρισμός της επιδερμίδας και η ενυδάτωση είναι αδιαπραγμάτευτα στάδια, ειδικότερα αν έχετε καταναλώσει και αλκοόλ. Η παραμονή του μακιγιάζ και της περίσσειας λιπαρότητας, κατά τη διάρκεια της νύχτας, θα φράξει τους πόρους και θα οδηγήσει σε περαιτέρω φλεγμονή.

Φακελάκια χαμομηλιού στα μάτια 

Το αλκοόλ προκαλεί κατακράτηση υγρών, ιδιαίτερα σε σημεία όπως τα βλέφαρα και η περιοχή κάτω από τα μάτια, ως απάντηση στην αφυδάτωση. Το σώμα συγκρατεί κάθε σταγόνα νερού που έχει, κάνοντάς σας να φαίνεστε φουσκωμένη. Για να καταπραΰνετε την κατάσταση, τοποθετήστε δύο φακελάκια με χαμομήλι κάτω από τα μάτια σας. Μουλιάστε τα φακελάκια σε νερό, βάλτε τα στο ψυγείο ώστε να είναι κρύα και μετά τοποθετήστε τα κάτω από τα μάτια σας για πέντε λεπτά. Θα βοηθήσουν στη συστολή των αιμοφόρων αγγείων για να μειώσουν το πρήξιμο, καθώς το χαμομήλι είναι γενικά καταπραϋντικό και αντιφλεγμονώδες. Εναλλακτικά, δοκιμάστε οτιδήποτε κρύο κάτω από τα μάτια.

Ύπνος ανάσκελα

Ο ύπνος ανάσκελα, με το κεφάλι στηριγμένο σε μερικά επιπλέον μαξιλάρια, μπορεί να μετριάσει το πρήξιμο. Προτιμήστε τα επόμενα βράδια από την εορταστική περίοδο να κοιμάστε κατ’ αυτόν τον τρόπο.

Κάντε στον εαυτό σας μασάζ

 Ένα απαλό λεμφικό μασάζ θα απελευθερώσει τα υγρά που συγκεντρώνονται γύρω από τα μάτια και θα μειώσει το πρήξιμο. Χρησιμοποιώντας και τα τέσσερα δάχτυλά σας, κάντε απαλό μασάζ στην περιοχή κατά μήκος των πλευρών της μύτης σας και κάτω από τα μάτια με κυκλικές κινήσεις για περίπου 10 δευτερόλεπτα. Συνεχίστε με τη γωνία του ματιού σας και το οστό στα ζυγωματικά, και επαναλάβετε. Τέλος, κάντε μασάζ στην περιοχή μπροστά από τα αυτιά σας, προχωρώντας προς τα κάτω.

Χρησιμοποιήστε γιαούρτι

Εάν τις επόμενες ημέρες εμφανίσετε σπυράκια ή κοκκινίλες, λόγω της κατανάλωσης αλκοόλ, το γιαούρτι είναι μια γρήγορη και φυσική λύση για την καταπράυνση του δέρματος. Περιέχει γαλακτικό οξύ για ήπια απολέπιση και καταπραϋντικά προβιοτικά, που βοηθούν στη γρήγορη ηρεμία της επιδερμίδας, συμβουλεύει ο γιατρός Ιάκωβος Γκόγκουα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ