ΚΤΕΛ: Τέλος εποχής για τον σταθμό του Κηφισού

Μετά από πολλές αναβολές και καθυστερήσεις, δρομολογούνται σταδιακά οι διαδικασίες μεταφοράς του κεντρικού σταθμού στον Κηφισό και εκείνον στη Λιοσίων σε νέες υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Ο λόγος για τον υπερκορεσμένο σταθμό ΚΤΕΛ του Κηφισού που μετρά αντίστροφα μετά από πολλά χρόνια. Τα νέα δεδομένα στις κυκλοφοριακές συνθήκες και αυξανόμενες απαιτήσεις στο νέο σύγχρονο περιβάλλον των μεταφορών επιτάσσουν την άμεση κίνηση των διαδικασιών που απαιτούνται για τις νέες υποδομές.

Σύμφωνα με μελέτη που είχε εκπονηθεί από κοινοπραξία με τη συμμετοχή του Μετσόβιου Πολυτεχνείου, ο νέος Κεντρικός Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων (ΚΣΥΛ) θα δημιουργηθεί στον Ελαιώνα σε έκταση 66 στρεμμάτων (χωροθετείται σε έκταση που περικλείεται από τον Παράδρομο της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας (Λ. Κηφισού), την Ιερά Οδό και τις οδούς Αγ. Άννης και Πιερίας).

Με βάση τα πρώτα δεδομένα, οι νέες εγκαταστάσεις θα χωρίζονται σε δύο μέρη. Το βασικό κορμό και τους βοηθητικούς χώρους.

Το κύριο τμήμα του νέου σταθμού θα περιλαμβάνει:

1) τα εθνικά υπεραστικά λεωφορεία
2) τα λεωφορεία διεθνών μεταφορών
3) Αφετηρίες/ στάσεις Αστικών Λεωφορείων
4) Χώρο στάσης ταξί
5) Χώρο στάθμευσης Ι.Χ. αυτοκινήτων.
6) Αφετηρίες Λεωφορείων ΚΤΕΛ Δυτικής Αττικής (Μεταφορά της υφιστάμενης αφετηρίας από το Θησείο).

Παράλληλα, θα υπάρξουν και βοηθητικοί χώροι όπως: Αίθουσα αναμονής επιβατών, Εκδοτήρια, Αποθήκες αποσκευών, Χώροι για τις διοικητικές υπηρεσίες, Πρατήριο καυσίμων λεωφορείων και Συνεργείο λεωφορείων.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο εκτιμώμενος χρόνος αποπεράτωσης του έργου από τη στιγμή που θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες κατασκευής προσεγγίζει τα 2 χρόνια. Ταυτόχρονα, στο γενικότερο πλαίσιο θα ενταχθούν και ενέργειες βελτίωσης του παράπλευρου οδικού δικτύου και έτσι, με την ολοκλήρωση του νέου σταθμού αναμένεται να βελτιωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό το κυκλοφοριακό χάος που δημιουργείται στα ΚΤΕΛ του Κηφισού.

ΠΗΓΗ : CAR & MOTOR

Ο λόγος για τον υπερκορεσμένο σταθμό ΚΤΕΛ του Κηφισού που μετρά αντίστροφα μετά από πολλά χρόνια. Τα νέα δεδομένα στις κυκλοφοριακές συνθήκες και αυξανόμενες απαιτήσεις στο νέο σύγχρονο περιβάλλον των μεταφορών επιτάσσουν την άμεση κίνηση των διαδικασιών που απαιτούνται για τις νέες υποδομές.

Σύμφωνα με μελέτη που είχε εκπονηθεί από κοινοπραξία με τη συμμετοχή του Μετσόβιου Πολυτεχνείου, ο νέος Κεντρικός Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων (ΚΣΥΛ) θα δημιουργηθεί στον Ελαιώνα σε έκταση 66 στρεμμάτων (χωροθετείται σε έκταση που περικλείεται από τον Παράδρομο της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας (Λ. Κηφισού), την Ιερά Οδό και τις οδούς Αγ. Άννης και Πιερίας).

Με βάση τα πρώτα δεδομένα, οι νέες εγκαταστάσεις θα χωρίζονται σε δύο μέρη. Το βασικό κορμό και τους βοηθητικούς χώρους.

Το κύριο τμήμα του νέου σταθμού θα περιλαμβάνει:

1) τα εθνικά υπεραστικά λεωφορεία
2) τα λεωφορεία διεθνών μεταφορών
3) Αφετηρίες/ στάσεις Αστικών Λεωφορείων
4) Χώρο στάσης ταξί
5) Χώρο στάθμευσης Ι.Χ. αυτοκινήτων.
6) Αφετηρίες Λεωφορείων ΚΤΕΛ Δυτικής Αττικής (Μεταφορά της υφιστάμενης αφετηρίας από το Θησείο).

Παράλληλα, θα υπάρξουν και βοηθητικοί χώροι όπως: Αίθουσα αναμονής επιβατών, Εκδοτήρια, Αποθήκες αποσκευών, Χώροι για τις διοικητικές υπηρεσίες, Πρατήριο καυσίμων λεωφορείων και Συνεργείο λεωφορείων.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο εκτιμώμενος χρόνος αποπεράτωσης του έργου από τη στιγμή που θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες κατασκευής προσεγγίζει τα 2 χρόνια. Ταυτόχρονα, στο γενικότερο πλαίσιο θα ενταχθούν και ενέργειες βελτίωσης του παράπλευρου οδικού δικτύου και έτσι, με την ολοκλήρωση του νέου σταθμού αναμένεται να βελτιωθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό το κυκλοφοριακό χάος που δημιουργείται στα ΚΤΕΛ του Κηφισού.

ΠΗΓΗ : CAR & MOTOR

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ