7 Φεβρουαρίου 2023

10 αλμυρά και γλυκά σνακ που δεν ξεπερνούν τις 100 θερμίδες (κι όμως γίνεται)

Ιδανικά για κάθε στιγμή που θα χρειαστείς μια υγιεινή και νόστιμη πρόταση.

Facebook
Twitter
Email
Εκτύπωση

Καθημερινά χρειαζόμαστε ενέργεια ώστε να ανταπεξέλθουμε στις διάφορες υποχρεώσεις. Η διατροφή μας είναι ο no1 παράγοντας για την γενικότερη υγεία, αφού μέσω των τροφίμων λαμβάνει ο οργανισμός όλα τα απαραίτητα συστατικά. Μια ισορροπημένη δίαιτα αποτελείται από πολλά φρέσκα φρούτα, λαχανικά, πρωτεϊνούχα γεύματα και τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες.

Είναι γνωστό πως μια ισορροπημένη και σωστή διατροφή αποτελείται από 5 γεύματα. Ποια είναι αυτά; 3 βασικά (πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό) και 2 τουλάχιστον ενδιάμεσα σνακ (δεκατιανό και απογευματινό). Οι ειδικοί τονίζουν πως τα ενδιάμεσα γεύματα (σνακ) είναι πολύ σημαντικά αφού μας προκαλούν κορεσμό και μας αποτρέπουν από το να τρώμε μεγάλες μερίδες στα κυρίως γεύματα. Την ίδια ώρα διατηρούν τα επίπεδα του σακχάρου του αίματος με αποτέλσμα να μην αισθανόμαστε ζαλάδα, αδυναμία ή έντονη πείνα.

Τα σνακ είναι συνήθως μικρά σε ποσότητα και μονοδιάστατα από διατροφική άποψη. Kατά συνέπεια, δεν είναι δυνατόν να περιέχουν το σύνολο των θρεπτικών συστατικών που έχει ανάγκη ο οργανισμός. Είναι επίσης χρήσιμα για τον οργανισμό εάν ανάμεσα σε δύο κύρια γεύματα μεσολαβούν περισσότερες από 4 ώρες.

Το μυστικό της επιτυχίας βρίσκεται στην ποικιλία. Καλό είναι να επιλέγουμε διαφορετικά σνακ μέσα στην εβδομάδα και να εναλλάσσουμε το γλυκό με το αλμυρό, προσφέροντας στον οργανισμό μας διαφορετικές τροφές και θρεπτικά συστατικά..

Αν δεν μπορείς να αντισταθείς στα γλυκά ή προτιμάς ένα αλμυρό σνακ μετά το μεσημεριανό σου, συνέχισε να διαβάζεις. Παρακάτω θα βρεις μερικές ιδέες για νόστιμα και θρεπτικά σνακ για κάθε ώρα της ημέρας που θα σε χορτάσουν με μόνο 100 θερμίδες (ή και λιγότερες).

1) 1 κούπα blueberries

Θερμίδες: 86

2) Βραστό αυγό

Θερμίδες: 78

3) Πορτοκάλι

Θερμίδες: 72 το κάθε πορτοκάλι

4) Μισή κούπα oatmeal (βρώμη βρασμένη σε νερό)

Θερμίδες: 83

5) 8 αμύγδαλα ανάλατα

Θερμίδες: 97

6) 1/4 κούπας αποξηραμένα cranberries

Θερμίδες: 100

7) 8 baby καρότα

Θερμίδες: 42

8) 2 Ρυζογκοφρέτες με γαλοπούλα

Θερμίδες: 70-80

9) 3 φλιτζάνια pop corn

Θερμίδες: 100

10) 2 φρυγανιές με cottage cheese

Θερμίδες: 90

Καθημερινά χρειαζόμαστε ενέργεια ώστε να ανταπεξέλθουμε στις διάφορες υποχρεώσεις. Η διατροφή μας είναι ο no1 παράγοντας για την γενικότερη υγεία, αφού μέσω των τροφίμων λαμβάνει ο οργανισμός όλα τα απαραίτητα συστατικά. Μια ισορροπημένη δίαιτα αποτελείται από πολλά φρέσκα φρούτα, λαχανικά, πρωτεϊνούχα γεύματα και τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες.

Είναι γνωστό πως μια ισορροπημένη και σωστή διατροφή αποτελείται από 5 γεύματα. Ποια είναι αυτά; 3 βασικά (πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό) και 2 τουλάχιστον ενδιάμεσα σνακ (δεκατιανό και απογευματινό). Οι ειδικοί τονίζουν πως τα ενδιάμεσα γεύματα (σνακ) είναι πολύ σημαντικά αφού μας προκαλούν κορεσμό και μας αποτρέπουν από το να τρώμε μεγάλες μερίδες στα κυρίως γεύματα. Την ίδια ώρα διατηρούν τα επίπεδα του σακχάρου του αίματος με αποτέλσμα να μην αισθανόμαστε ζαλάδα, αδυναμία ή έντονη πείνα.

Τα σνακ είναι συνήθως μικρά σε ποσότητα και μονοδιάστατα από διατροφική άποψη. Kατά συνέπεια, δεν είναι δυνατόν να περιέχουν το σύνολο των θρεπτικών συστατικών που έχει ανάγκη ο οργανισμός. Είναι επίσης χρήσιμα για τον οργανισμό εάν ανάμεσα σε δύο κύρια γεύματα μεσολαβούν περισσότερες από 4 ώρες.

Το μυστικό της επιτυχίας βρίσκεται στην ποικιλία. Καλό είναι να επιλέγουμε διαφορετικά σνακ μέσα στην εβδομάδα και να εναλλάσσουμε το γλυκό με το αλμυρό, προσφέροντας στον οργανισμό μας διαφορετικές τροφές και θρεπτικά συστατικά..

Αν δεν μπορείς να αντισταθείς στα γλυκά ή προτιμάς ένα αλμυρό σνακ μετά το μεσημεριανό σου, συνέχισε να διαβάζεις. Παρακάτω θα βρεις μερικές ιδέες για νόστιμα και θρεπτικά σνακ για κάθε ώρα της ημέρας που θα σε χορτάσουν με μόνο 100 θερμίδες (ή και λιγότερες).

1) 1 κούπα blueberries

Θερμίδες: 86

2) Βραστό αυγό

Θερμίδες: 78

3) Πορτοκάλι

Θερμίδες: 72 το κάθε πορτοκάλι

4) Μισή κούπα oatmeal (βρώμη βρασμένη σε νερό)

Θερμίδες: 83

5) 8 αμύγδαλα ανάλατα

Θερμίδες: 97

6) 1/4 κούπας αποξηραμένα cranberries

Θερμίδες: 100

7) 8 baby καρότα

Θερμίδες: 42

8) 2 Ρυζογκοφρέτες με γαλοπούλα

Θερμίδες: 70-80

9) 3 φλιτζάνια pop corn

Θερμίδες: 100

10) 2 φρυγανιές με cottage cheese

Θερμίδες: 90

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ