Μέχρι τον Σεπτέμβριο υπογραφές για Λ.Κύμης, Παράκαμψη Χαλκίδας και Μπράλο-Άμφισσα

Facebook
Twitter
Email
Εκτύπωση

Το επόμενο βήμα ετοιμάζεται να πραγματοποιηθεί στους διαγωνισμούς για τα τρία μεγάλα οδικά έργα που δημοπράτησε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Τόσο η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, η Παράκαμψη Χαλκίδας και το οδικό τμήμα Μπράλος-Άμφισσα, αφορούν σε διαγωνισμούς που ξεκίνησαν τον περασμένο Φεβρουάριο και προκάλεσαν το ενδιαφέρον των μεγάλων ομίλων της χώρας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι τρεις διαγωνισμοί βρίσκονται στην επιτροπή διαγωνισμού και αναμένεται η ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών για να προχωρήσει η διαδικασία της ανάδειξης των προσωρινών αναδόχων.

Πρώτο φαίνεται ότι προχωρά το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης και θα ακολουθήσουν και τα άλλα δύο. Στόχος είναι εντός του καλοκαιριού πέρα από την ανάδειξη των αναδόχων να τρέξουν οι συμβάσεις προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου ΥΠΟΜΕ, θα επιδιωχθεί να συμβασιοποιηθούν μέχρι τον προσεχή Σεπτέμβριο και να δούμε μπουλντόζες μέχρι το τέλος του έτους.

Παράλληλα το υπουργείο τρέχει την διαδικασία χρηματοδότησης των έργων που θα τρέξει μέσα από το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027. Οι επαφές με την διαχειριστική αρχή προχωρούν προκειμένου τα τρία έργα να ενταχθούν στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Υποδομών Μεταφορών της νέας προγραμματικής περιόδου.

Οι ανάδοχοι

Ανάδοχοι των έργων είναι για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ, για την Παράκαμψη Χαλκίδας η Μυτιληναίος και για το οδικό τμήμα Μπράλος-Άμφισσα η κοινοπραξία CMC-TEΚΑΛ-ΙΝΤΕΡΚΑΤ με 14%.

Τα τρία έργα εκτιμάται ότι θα συνδράμουν στην περαιτέρω απασχόληση στον κατασκευαστικό κλάδο προσφέροντας αρκετές εκατοντάδες άμεσες θέσεις εργασίας. Ακόμα περισσότερες αναμένεται να είναι οι έμμεσες θέσεις από τις συμβάσεις που θα υπογραφούν με υπεργολάβους για την προμήθεια υλικών και την παροχή υπηρεσιών.

Η Λεωφόρος Κύμης

Τα έργα που έχουν συνολικό προϋπολογισμό με ΦΠΑ 750 εκατ. ευρώ ενισχύουν και συμπληρώνουν οδικές υποδομές που ήδη προϋπάρχουν. Σημαντικότερο έργο θεωρείται η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης η οποία αποτελεί την πρώτη επίσημη επέκταση της Αττικής Οδού και την κατασκευή νέων τμημάτων αυτοκινητοδρόμου.

Η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, είναι έργο ύψους 352,3 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ). Αντικείμενο του είναι η ολοκλήρωση της Λεωφόρου Κύμης, στο τμήμα από την Αττική Οδό έως τον Α/Κ Καλυφτάκη της Εθνικής Οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης, και αφορά στην μελέτη και κατασκευή οδικού άξονα διατομής κλειστού αυτοκινητοδρόμου, συνολικού μήκους περίπου 3,8 χλμ. Η ολοκλήρωση με την σύνδεση ΕΟ Νο1 κόμβου Καλυφτάκη αποτελεί αντικείμενο της Σύμβασης προαίρεσης. Το συνολικό μήκος του έργου εκτιμάται σε 4,2χλμ μαζί με την προαίρεση. Η προαίρεση ύψους 32,53 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) περιλαμβάνεται στο συνολικό κόστος του έργου αφορά στη ολοκλήρωση του Α/Κ Καλυφτάκη.

Η διάρκεια του έργου έχει οριστεί σε 48 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

Μπράλος-Άμφισσα

Το κόστος του έργου με ΦΠΑ είναι 285,50 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 230,24 εκατ. ευρώ). Η δημοπράτηση πραγματοποιήθηκε  15 Φεβρουαρίου 2022 όπου έγινε και η αποσφράγιση των προσφορών.

Η διάρκεια των εργασιών ορίστηκε σε 54 μήνες (4,5 χρόνια) από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Αντικείμενο της σύμβασης είναι μελέτη και κατασκευή των έργων βελτίωσης του οδικού άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο και τη δημοπράτηση για το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα. Το τμήμα αυτό διακρίνεται στα υποτμήματα:

-1ο Υποτμήμα: Μπράλος – Αρχή παράκαμψης Γραβιάς (Χ.Θ. 0+000 – Χ.Θ. 7+300)

-2ο Υποτμήμα: Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη (δεν περιλαμβάνεται) – Άμφισσα (Χ.Θ. 14+000 – Χ.Θ. 30+700)

Παράκαμψη Χαλκίδας

Το κόστος του έργου έχει εκτιμηθεί σε ποσό με ΦΠΑ 210 εκατ. ευρώ (169,35 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ). Περιλαμβάνει δύο οδικά τμήματα: το πρώτο από την Νέα Λάμψακο μέχρι τη Σήραγγα Βαθροβουνίου μήκους 2χλμ και στη συνέχεια στο τμήμα Σήραγγα Βαθροβουνίου μέχρι τα Ψαχνά μήκους 14,7χλμ. Ως προαίρεση περιλαμβάνονται τα τμήματα:

α) το τμήμα πριν τη Νέα Λάμψακο, προς Χαλκίδα / Υψηλή Γέφυρα, δηλαδή το τμήμα «Α. Κ. Σχηματαρίου – Νέα Λάμψακος», μήκους 4,0 χλμ. περίπου,
β) το τμήμα της παράκαμψης Ψαχνών και
γ) το τμήμα της αρτηρίας σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας που συνδέει τον ανισόπεδο κόμβο Λιανής Άμμου της παράκαμψης Χαλκίδας με το οδικό δίκτυο προς τη νότια Εύβοια.

Η διάρκεια του έργου έχει οριστεί σε 48 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

Το επόμενο βήμα ετοιμάζεται να πραγματοποιηθεί στους διαγωνισμούς για τα τρία μεγάλα οδικά έργα που δημοπράτησε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Τόσο η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, η Παράκαμψη Χαλκίδας και το οδικό τμήμα Μπράλος-Άμφισσα, αφορούν σε διαγωνισμούς που ξεκίνησαν τον περασμένο Φεβρουάριο και προκάλεσαν το ενδιαφέρον των μεγάλων ομίλων της χώρας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι τρεις διαγωνισμοί βρίσκονται στην επιτροπή διαγωνισμού και αναμένεται η ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών για να προχωρήσει η διαδικασία της ανάδειξης των προσωρινών αναδόχων.

Πρώτο φαίνεται ότι προχωρά το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης και θα ακολουθήσουν και τα άλλα δύο. Στόχος είναι εντός του καλοκαιριού πέρα από την ανάδειξη των αναδόχων να τρέξουν οι συμβάσεις προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου ΥΠΟΜΕ, θα επιδιωχθεί να συμβασιοποιηθούν μέχρι τον προσεχή Σεπτέμβριο και να δούμε μπουλντόζες μέχρι το τέλος του έτους.

Παράλληλα το υπουργείο τρέχει την διαδικασία χρηματοδότησης των έργων που θα τρέξει μέσα από το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027. Οι επαφές με την διαχειριστική αρχή προχωρούν προκειμένου τα τρία έργα να ενταχθούν στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Υποδομών Μεταφορών της νέας προγραμματικής περιόδου.

Οι ανάδοχοι

Ανάδοχοι των έργων είναι για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ, για την Παράκαμψη Χαλκίδας η Μυτιληναίος και για το οδικό τμήμα Μπράλος-Άμφισσα η κοινοπραξία CMC-TEΚΑΛ-ΙΝΤΕΡΚΑΤ με 14%.

Τα τρία έργα εκτιμάται ότι θα συνδράμουν στην περαιτέρω απασχόληση στον κατασκευαστικό κλάδο προσφέροντας αρκετές εκατοντάδες άμεσες θέσεις εργασίας. Ακόμα περισσότερες αναμένεται να είναι οι έμμεσες θέσεις από τις συμβάσεις που θα υπογραφούν με υπεργολάβους για την προμήθεια υλικών και την παροχή υπηρεσιών.

Η Λεωφόρος Κύμης

Τα έργα που έχουν συνολικό προϋπολογισμό με ΦΠΑ 750 εκατ. ευρώ ενισχύουν και συμπληρώνουν οδικές υποδομές που ήδη προϋπάρχουν. Σημαντικότερο έργο θεωρείται η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης η οποία αποτελεί την πρώτη επίσημη επέκταση της Αττικής Οδού και την κατασκευή νέων τμημάτων αυτοκινητοδρόμου.

Η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, είναι έργο ύψους 352,3 εκατ. ευρώ (ποσό με ΦΠΑ). Αντικείμενο του είναι η ολοκλήρωση της Λεωφόρου Κύμης, στο τμήμα από την Αττική Οδό έως τον Α/Κ Καλυφτάκη της Εθνικής Οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης, και αφορά στην μελέτη και κατασκευή οδικού άξονα διατομής κλειστού αυτοκινητοδρόμου, συνολικού μήκους περίπου 3,8 χλμ. Η ολοκλήρωση με την σύνδεση ΕΟ Νο1 κόμβου Καλυφτάκη αποτελεί αντικείμενο της Σύμβασης προαίρεσης. Το συνολικό μήκος του έργου εκτιμάται σε 4,2χλμ μαζί με την προαίρεση. Η προαίρεση ύψους 32,53 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) περιλαμβάνεται στο συνολικό κόστος του έργου αφορά στη ολοκλήρωση του Α/Κ Καλυφτάκη.

Η διάρκεια του έργου έχει οριστεί σε 48 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

Μπράλος-Άμφισσα

Το κόστος του έργου με ΦΠΑ είναι 285,50 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 230,24 εκατ. ευρώ). Η δημοπράτηση πραγματοποιήθηκε  15 Φεβρουαρίου 2022 όπου έγινε και η αποσφράγιση των προσφορών.

Η διάρκεια των εργασιών ορίστηκε σε 54 μήνες (4,5 χρόνια) από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Αντικείμενο της σύμβασης είναι μελέτη και κατασκευή των έργων βελτίωσης του οδικού άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο και τη δημοπράτηση για το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα. Το τμήμα αυτό διακρίνεται στα υποτμήματα:

-1ο Υποτμήμα: Μπράλος – Αρχή παράκαμψης Γραβιάς (Χ.Θ. 0+000 – Χ.Θ. 7+300)

-2ο Υποτμήμα: Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη (δεν περιλαμβάνεται) – Άμφισσα (Χ.Θ. 14+000 – Χ.Θ. 30+700)

Παράκαμψη Χαλκίδας

Το κόστος του έργου έχει εκτιμηθεί σε ποσό με ΦΠΑ 210 εκατ. ευρώ (169,35 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ). Περιλαμβάνει δύο οδικά τμήματα: το πρώτο από την Νέα Λάμψακο μέχρι τη Σήραγγα Βαθροβουνίου μήκους 2χλμ και στη συνέχεια στο τμήμα Σήραγγα Βαθροβουνίου μέχρι τα Ψαχνά μήκους 14,7χλμ. Ως προαίρεση περιλαμβάνονται τα τμήματα:

α) το τμήμα πριν τη Νέα Λάμψακο, προς Χαλκίδα / Υψηλή Γέφυρα, δηλαδή το τμήμα «Α. Κ. Σχηματαρίου – Νέα Λάμψακος», μήκους 4,0 χλμ. περίπου,
β) το τμήμα της παράκαμψης Ψαχνών και
γ) το τμήμα της αρτηρίας σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας που συνδέει τον ανισόπεδο κόμβο Λιανής Άμμου της παράκαμψης Χαλκίδας με το οδικό δίκτυο προς τη νότια Εύβοια.

Η διάρκεια του έργου έχει οριστεί σε 48 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ