39o Ράλι Φθιώτιδας: Νικητές οι Καρέλλης-Μαχαιράς

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας, με την αμέριστη συμπαράσταση της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, του Ο.Π.Α.ΣΤ.Ε., του Δήμου Λαμιέων, του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας και των Δήμων Καμένων Βούρλων και Δελφών, διοργάνωσε το διήμερο 18-19 Ιουνίου τον εναρκτήριο γύρο του 58ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι, το ŠKODA Karellis 39ο Ράλι Φθιώτιδος, το οποίο μετρούσε παράλληλα και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος.

Ο αγώνας ξεκίνησε υπό τις καλύτερες καιρικές συνθήκες και παρότι τον χαμηλό αριθμό συμμετοχών οι οδηγοί των μεγαλύτερων κατηγοριών έδειξαν ιδιαίτερο ανταγωνισμό και ζήλο για μία παρουσία στο βάθρο, όμως οι καλοκαιρινές μπόρες και τα μικροπροβλήματα σε αρκετά πληρώματα είχαν ως αποτέλεσμα να τερματίσουν μόλις 10 πληρώματα στον αγώνα!

Από την Ε.Δ. 1 στην Παύλιανη το Skoda Fabia R5 ήταν ταχύτερο του Citroen DS3 R5 κατά 15 δευτερόλεπτα με το προβάδισμα αυτό να αυξάνεται ύστερα από την Ε.Δ. 2 στο Ελευθεροχώρι στα 22 δευτερόλεπτα. Στην συνέχεια το No. 1 και το No. 2 πήγαν στο service park με το Citroen να έχει πίσω σπασμένο προφυλακτήρα και σαν να μην έφτανε αυτό εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα στο τέλος της 3ης Ε.Δ.

Έτσι οι Καρέλλης – Μαχαιράς πήραν μία άνετη νίκη με το εντυπωσιακό Skoda Fabia R5 με συνολικό χρόνο 1:10:56.

Στην 2η θέση γενικής και πρώτοι στην κατηγορία F2 αναδείχθηκαν οι Καρανικόλας – Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally4 όπου μπορεί το πλήρωμα να τερμάτισε 6 λεπτά πίσω όμως στην κατηγορία του πετούσε πραγματικά και μας άφησε με το στόμα ανοιχτό ενόψει της συνέχειας του πρωταθλήματος.

Το αυτοκίνητο της ίδιας κατηγορίας Rally4 με τους Χατζημάρκο – Τσαούσογλου στο τιμόνι του Peugeot 208 Rally4 τερμάτισε 1 λεπτό και 40 δευτερόλεπτα πίσω δείχνοντας ότι οι Καρανικόλας – Κακαβάς βρίσκονται σε ανοδική πορεία.

Στο τελευταίο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Ισμαίλος – Σουκούλης με το Mitsubishi Lancer EVO IX και το No. 4 παίρνοντας μία πρωτιά χωρίς προβλήματα ύστερα από την εγκατάλειψη των Ντάβαρη – Φράγκου στην Ε.Δ. 2 λόγο μηχανικής βλάβης.

Την 5αδα συμπλήρωσαν οι Αντωνίου – Μακάριος με το Ford Escort RS 2000. Αξιοσημείωτες ήταν οι προσπάθειες των δύο Toyota Yaris 3Door με τους Κασίμη – Δικοπούλου στην 6η θέση και τους Μανούσκο Η. – Μανούσκο Ν. στην 7η θέση.

Στην 8η θέση βρέθηκε το Subaru Impreza 555 των Κυρίτση – Τσιλίκα με το No. 8 και την 10αδα συμπλήρωσαν οι Κουκούνας Α. – Κουκούνας Σ. στην 9η θέση και οι Καλαμάρας – Ψαράκη στην 10η.

Αρκετές εγκαταλείψεις είχαμε λόγο μηχανικών βλαβών με το αριθμό αυτών να φτάνουν τις 10.

 

Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας, με την αμέριστη συμπαράσταση της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, του Ο.Π.Α.ΣΤ.Ε., του Δήμου Λαμιέων, του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας και των Δήμων Καμένων Βούρλων και Δελφών, διοργάνωσε το διήμερο 18-19 Ιουνίου τον εναρκτήριο γύρο του 58ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι, το ŠKODA Karellis 39ο Ράλι Φθιώτιδος, το οποίο μετρούσε παράλληλα και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος.

Ο αγώνας ξεκίνησε υπό τις καλύτερες καιρικές συνθήκες και παρότι τον χαμηλό αριθμό συμμετοχών οι οδηγοί των μεγαλύτερων κατηγοριών έδειξαν ιδιαίτερο ανταγωνισμό και ζήλο για μία παρουσία στο βάθρο, όμως οι καλοκαιρινές μπόρες και τα μικροπροβλήματα σε αρκετά πληρώματα είχαν ως αποτέλεσμα να τερματίσουν μόλις 10 πληρώματα στον αγώνα!

Από την Ε.Δ. 1 στην Παύλιανη το Skoda Fabia R5 ήταν ταχύτερο του Citroen DS3 R5 κατά 15 δευτερόλεπτα με το προβάδισμα αυτό να αυξάνεται ύστερα από την Ε.Δ. 2 στο Ελευθεροχώρι στα 22 δευτερόλεπτα. Στην συνέχεια το No. 1 και το No. 2 πήγαν στο service park με το Citroen να έχει πίσω σπασμένο προφυλακτήρα και σαν να μην έφτανε αυτό εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα στο τέλος της 3ης Ε.Δ.

Έτσι οι Καρέλλης – Μαχαιράς πήραν μία άνετη νίκη με το εντυπωσιακό Skoda Fabia R5 με συνολικό χρόνο 1:10:56.

Στην 2η θέση γενικής και πρώτοι στην κατηγορία F2 αναδείχθηκαν οι Καρανικόλας – Κακαβάς με το Ford Fiesta Rally4 όπου μπορεί το πλήρωμα να τερμάτισε 6 λεπτά πίσω όμως στην κατηγορία του πετούσε πραγματικά και μας άφησε με το στόμα ανοιχτό ενόψει της συνέχειας του πρωταθλήματος.

Το αυτοκίνητο της ίδιας κατηγορίας Rally4 με τους Χατζημάρκο – Τσαούσογλου στο τιμόνι του Peugeot 208 Rally4 τερμάτισε 1 λεπτό και 40 δευτερόλεπτα πίσω δείχνοντας ότι οι Καρανικόλας – Κακαβάς βρίσκονται σε ανοδική πορεία.

Στο τελευταίο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Ισμαίλος – Σουκούλης με το Mitsubishi Lancer EVO IX και το No. 4 παίρνοντας μία πρωτιά χωρίς προβλήματα ύστερα από την εγκατάλειψη των Ντάβαρη – Φράγκου στην Ε.Δ. 2 λόγο μηχανικής βλάβης.

Την 5αδα συμπλήρωσαν οι Αντωνίου – Μακάριος με το Ford Escort RS 2000. Αξιοσημείωτες ήταν οι προσπάθειες των δύο Toyota Yaris 3Door με τους Κασίμη – Δικοπούλου στην 6η θέση και τους Μανούσκο Η. – Μανούσκο Ν. στην 7η θέση.

Στην 8η θέση βρέθηκε το Subaru Impreza 555 των Κυρίτση – Τσιλίκα με το No. 8 και την 10αδα συμπλήρωσαν οι Κουκούνας Α. – Κουκούνας Σ. στην 9η θέση και οι Καλαμάρας – Ψαράκη στην 10η.

Αρκετές εγκαταλείψεις είχαμε λόγο μηχανικών βλαβών με το αριθμό αυτών να φτάνουν τις 10.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ