Απόφαση για κινητοποίηση στις 19 Ιουνίου έδωσε η χθεσινή συνέλευση για τα δρομολόγια του τρένου

Η κ. Στιβακτή τόνισε μεταξύ άλλων ότι από τα πολιτικά πρόσωπα εκείνοι που ανταποκρίθηκαν στην επιστολή μου ήταν μόνο ο Γιάννης Σαρακιώτης και ο Γιάννης Οικονόμου

Facebook
Twitter
Email
Εκτύπωση

Στην απόφαση να προχωρήσουν σε δυναμική κινητοποίηση την Κυριακή 19 Ιουνίου στο σταθμό της Κάτω Τιθορέας με στόχο την επαναφορά των δρομολογίων 1520 και 1521 σε καθημερινή βάση, όπως ίσχυε πριν ενσκήψει η πανδημία, και κατά τρόπο ορθολογικό και βιώσιμο, έλαβε η συνέλευση που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Επιτροπής Αγώνα και των δήμων Αμφίκλειας-Ελάτειας και Δελφών χθες βράδυ στο Πολιτιστικό Κέντρο της Αμφίκλειας.

Πιο συγκεκριμένα, παρόντες ήταν κάτοικοι της περιοχής, η Δήμαρχος και αντιδήμαρχοι του Δήμου Αμφίκλειας-Ελάτειας, ο Αντιδήμαρχος Δ.Ε. Παρνασσού, Θανάσης Αδαμάκος, πρόεδροι πολλών κοινοτήτων και συλλόγων, καθώς και ο τ. Βουλευτής Φθιώτιδας Αποστόλης Καραναστάσης.

Όπως υπογράμμισε η Δήμαρχος Αμφίκλειας – Ελάτειας Αθανασία Στιβακτή, εκείνο που ζητούσε η τοπική κοινωνία είναι τα καθημερινά και λειτουργικά δρομολόγια, τονίζοντας ότι τα υπεσχημένα δεν πραγματοποιήθηκαν και πως η λύση του λεωφορείου δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή. “Όταν μιλάγαμε για τρένα, μιλάγαμε για τρένα και όχι για λεωφορεία”, ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η κ. Στιβακτή τόνισε μεταξύ άλλων ότι από τα πολιτικά πρόσωπα εκείνοι που ανταποκρίθηκαν στην επιστολή μου ήταν μόνο ο Γιάννης Σαρακιώτης και ο Γιάννης Οικονόμου, που, όπως μετέφερε η επικεφαλής της δημοτικής Αρχής, δεσμεύθηκε να διερευνήσει αν τηρήθηκαν οι όροι της συμφωνίας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Επιπλέον πρόσθεσε ότι απαιτείται μεγάλη κινητοποίηση με δυναμική συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας, προκειμένου να σταλεί ηχηρό και κατηγορηματικό μήνυμα, ενώ σημείωσε πως τα έξοδα που θα απαιτηθούν για την κινητοποίηση θα καλυφθούν από τους δήμους Αμφίκλειας-Ελάτειας και Δελφών.

Τέλος, πρότεινε την σύνταξη και έκδοση ψηφίσματος, το οποίο να παραδοθεί από εκπροσώπους της Επιτροπής Αγώνα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στα κέντρα των αποφάσεων.

Ο Θανάσης Αδαμάκος συνηγόρησε στην τοποθέτηση και τις προτάσεις της Αθ. Στιβακτή εκφράζοντας την απόφαση του Δήμου Δελφών να συμπαραταχθεί πλήρως και με όλα τα μέσα στις κινητοποιήσεις και τις διεκδικήσεις της τοπικής κοινωνίας.

Ο Αποστόλης Καραναστάσης, που είχε ενεργό ρόλο στο ζήτημα των δρομολογίων σε προγενέστερες φάσεις του ζητήματος τα προηγούμενα χρόνια και που δήλωσε ότι παρίσταται όχι με την ιδιότητα του τέως Βουλευτή του νομού αλλά ως μηχανικού, ανέφερε ότι η ΤΡΕΝΟΣΕ λαμβάνει ετήσια κρατική επιδότηση 50 εκ. € προκειμένου να διατηρεί καθημερινά δρομολόγια στην περιοχή, ωστόσο κόβει σταθμούς και στάσεις για να επιτύχει σε επικοινωνιακή λογική χρόνους από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη διάρκειας κάτω των 4 ωρών. Τέλος, ζήτησε από τον Υπουργό Μεταφορών, Κ. Καραμανλή, να απαντήσει ποιος  σχεδίασε τα συγκεκριμένα δρομολόγια.

“Ζητούσαμε σε καθημερινή βάση δρομολόγια κι όχι τα 4 ζεύγη που ανακοίνωσαν”, επισήμανε ο Κώστας Τσιάμης. “Τι νόημα έχει ένα λωφορείο να ξεκινάει πρωί από Λιανοκλάδι, να περνάει από όλους τους σταθμούς και να φτάνει στην Αθήνα μετά από 4,5 ώρες, κι αυτό όταν δεν υπάρχουν καθυστερήσεις”, ανέφερε επίσης ο τέως Πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Αμφίκλειας-Ελάτειας.

Στην απόφαση να προχωρήσουν σε δυναμική κινητοποίηση την Κυριακή 19 Ιουνίου στο σταθμό της Κάτω Τιθορέας με στόχο την επαναφορά των δρομολογίων 1520 και 1521 σε καθημερινή βάση, όπως ίσχυε πριν ενσκήψει η πανδημία, και κατά τρόπο ορθολογικό και βιώσιμο, έλαβε η συνέλευση που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Επιτροπής Αγώνα και των δήμων Αμφίκλειας-Ελάτειας και Δελφών χθες βράδυ στο Πολιτιστικό Κέντρο της Αμφίκλειας.

Πιο συγκεκριμένα, παρόντες ήταν κάτοικοι της περιοχής, η Δήμαρχος και αντιδήμαρχοι του Δήμου Αμφίκλειας-Ελάτειας, ο Αντιδήμαρχος Δ.Ε. Παρνασσού, Θανάσης Αδαμάκος, πρόεδροι πολλών κοινοτήτων και συλλόγων, καθώς και ο τ. Βουλευτής Φθιώτιδας Αποστόλης Καραναστάσης.

Όπως υπογράμμισε η Δήμαρχος Αμφίκλειας – Ελάτειας Αθανασία Στιβακτή, εκείνο που ζητούσε η τοπική κοινωνία είναι τα καθημερινά και λειτουργικά δρομολόγια, τονίζοντας ότι τα υπεσχημένα δεν πραγματοποιήθηκαν και πως η λύση του λεωφορείου δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή. “Όταν μιλάγαμε για τρένα, μιλάγαμε για τρένα και όχι για λεωφορεία”, ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η κ. Στιβακτή τόνισε μεταξύ άλλων ότι από τα πολιτικά πρόσωπα εκείνοι που ανταποκρίθηκαν στην επιστολή μου ήταν μόνο ο Γιάννης Σαρακιώτης και ο Γιάννης Οικονόμου, που, όπως μετέφερε η επικεφαλής της δημοτικής Αρχής, δεσμεύθηκε να διερευνήσει αν τηρήθηκαν οι όροι της συμφωνίας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Επιπλέον πρόσθεσε ότι απαιτείται μεγάλη κινητοποίηση με δυναμική συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας, προκειμένου να σταλεί ηχηρό και κατηγορηματικό μήνυμα, ενώ σημείωσε πως τα έξοδα που θα απαιτηθούν για την κινητοποίηση θα καλυφθούν από τους δήμους Αμφίκλειας-Ελάτειας και Δελφών.

Τέλος, πρότεινε την σύνταξη και έκδοση ψηφίσματος, το οποίο να παραδοθεί από εκπροσώπους της Επιτροπής Αγώνα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στα κέντρα των αποφάσεων.

Ο Θανάσης Αδαμάκος συνηγόρησε στην τοποθέτηση και τις προτάσεις της Αθ. Στιβακτή εκφράζοντας την απόφαση του Δήμου Δελφών να συμπαραταχθεί πλήρως και με όλα τα μέσα στις κινητοποιήσεις και τις διεκδικήσεις της τοπικής κοινωνίας.

Ο Αποστόλης Καραναστάσης, που είχε ενεργό ρόλο στο ζήτημα των δρομολογίων σε προγενέστερες φάσεις του ζητήματος τα προηγούμενα χρόνια και που δήλωσε ότι παρίσταται όχι με την ιδιότητα του τέως Βουλευτή του νομού αλλά ως μηχανικού, ανέφερε ότι η ΤΡΕΝΟΣΕ λαμβάνει ετήσια κρατική επιδότηση 50 εκ. € προκειμένου να διατηρεί καθημερινά δρομολόγια στην περιοχή, ωστόσο κόβει σταθμούς και στάσεις για να επιτύχει σε επικοινωνιακή λογική χρόνους από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη διάρκειας κάτω των 4 ωρών. Τέλος, ζήτησε από τον Υπουργό Μεταφορών, Κ. Καραμανλή, να απαντήσει ποιος  σχεδίασε τα συγκεκριμένα δρομολόγια.

“Ζητούσαμε σε καθημερινή βάση δρομολόγια κι όχι τα 4 ζεύγη που ανακοίνωσαν”, επισήμανε ο Κώστας Τσιάμης. “Τι νόημα έχει ένα λωφορείο να ξεκινάει πρωί από Λιανοκλάδι, να περνάει από όλους τους σταθμούς και να φτάνει στην Αθήνα μετά από 4,5 ώρες, κι αυτό όταν δεν υπάρχουν καθυστερήσεις”, ανέφερε επίσης ο τέως Πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Αμφίκλειας-Ελάτειας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ