Συνάντηση Μπούγα – Οικονόμου με τον CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Maurizio Capotorto

Βασικό θέμα της συνάντησης αποτέλεσε ο αποκλεισμός και η συγκοινωνιακή απομόνωση που υφίστανται οι κάτοικοι των περιοχών του παραπαρνάσσιου πεδίου

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου του Γενικού Γραμματέα Κ.Ο. και Βουλευτή Φωκίδας της ΝΔ, Γιάννη Μπούγα και του κυβερνητικού εκπροσώπου Γιάννη Οικονόμου με τον CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Maurizio Capotorto.

Βασικό θέμα της συνάντησης αποτέλεσε ο αποκλεισμός και η συγκοινωνιακή απομόνωση που υφίστανται οι κάτοικοι των περιοχών του παραπαρνάσσιου πεδίου (Δήμοι Αμφίκλειας – Ελάτειας, Δελφών), λόγω του προβληματικού τρόπου εκτέλεσης των δρομολογίων στη γραμμή Στυλίδα – Κάτω Τιθορέα. Ταυτόχρονα, στη συνάντηση τέθηκε το ζήτημα με το «Λευκό Βέλος», που εξυπηρετεί το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη και δεν κάνει στάση στο Λειανοκλάδι.

Τόσο ο κ. Μπούγας όσο και ο κ. Οικονόμου επεσήμαναν στον CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Maurizio Capotorto, ότι ο τρόπος που εκτελούνται σήμερα τα δρομολόγια, μέσω λεωφορείων, είναι μη λειτουργικός, καθώς όχι μόνο δεν τηρείται το χρονοδιάγραμμα των δρομολογίων, αλλά απαιτείται και σημαντικά μεγαλύτερος χρόνος για τη μετακίνηση. Αυτό έχει ως συνέπεια τη συγκοινωνιακή απομόνωση των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής του παραπαρνάσσιου πεδίου, αφού το τρένο αποτελεί το βασικό συγκοινωνιακό Μέσο.

Ο CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Maurizio Capotorto, ανέφερε από την πλευρά του ότι για την εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης γραμμής σε αυτή τη φάση δρομολογούνται λεωφορεία εξαιτίας κάποιων ζητημάτων υποδομής της γραμμής, τα οποία και λύθηκαν, αλλά κυρίως λόγω της έλλειψης μηχανοδηγών. Αυτή τη στιγμή 70 νέοι μηχανοδηγοί βρίσκονται στο στάδιο της εκπαίδευσης και θα ενταχθούν στο σύστημα από το Σεπτέμβριο.

Στην συνάντηση επισημάνθηκε επίσης στον CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ότι είναι πολύ σημαντικό να διευθετηθεί το ζήτημα πιο άμεσα χρονικά, στο πλαίσιο άλλωστε και των συμβατικών υποχρεώσεων που έχει η εταιρία με το ελληνικό Δημόσιο. Ο CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεσμεύτηκε ότι με την αναδιάταξη του προσωπικού της εταιρίας θα προστεθεί τον Ιούλιο ένα νέο δρομολόγιο τρένου στη γραμμή, ενώ με την προσθήκη των νέων μηχανοδηγών θα δοθεί οριστική λύση στο ζήτημα. Όσον αφορά στη στάση του «Λευκού Βέλους» στο Λειανοκλάδι ανέφερε ότι σύντομα το τρένο θα σταθμεύει και εκεί.

Η άμεση και αποτελεσματική συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των κατοίκων αποτελεί βασική προτεραιότητα για τη λειτουργικότητα και ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής. Οι κάτοικοι του παραπαρνάσσιου πεδίου θα βγουν από την συγκοινωνιακή απομόνωση. Ταυτόχρονα, το “Λευκό Βέλος” σύντομα θα κάνει στάση και στο Λειανοκλάδι, εξυπηρετώντας με ακόμα έναν συγκοινωνιακό τρόπο κατοίκους και επισκέπτες της Φθιώτιδας.

Συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου του Γενικού Γραμματέα Κ.Ο. και Βουλευτή Φωκίδας της ΝΔ, Γιάννη Μπούγα και του κυβερνητικού εκπροσώπου Γιάννη Οικονόμου με τον CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Maurizio Capotorto.

Βασικό θέμα της συνάντησης αποτέλεσε ο αποκλεισμός και η συγκοινωνιακή απομόνωση που υφίστανται οι κάτοικοι των περιοχών του παραπαρνάσσιου πεδίου (Δήμοι Αμφίκλειας – Ελάτειας, Δελφών), λόγω του προβληματικού τρόπου εκτέλεσης των δρομολογίων στη γραμμή Στυλίδα – Κάτω Τιθορέα. Ταυτόχρονα, στη συνάντηση τέθηκε το ζήτημα με το «Λευκό Βέλος», που εξυπηρετεί το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη και δεν κάνει στάση στο Λειανοκλάδι.

Τόσο ο κ. Μπούγας όσο και ο κ. Οικονόμου επεσήμαναν στον CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Maurizio Capotorto, ότι ο τρόπος που εκτελούνται σήμερα τα δρομολόγια, μέσω λεωφορείων, είναι μη λειτουργικός, καθώς όχι μόνο δεν τηρείται το χρονοδιάγραμμα των δρομολογίων, αλλά απαιτείται και σημαντικά μεγαλύτερος χρόνος για τη μετακίνηση. Αυτό έχει ως συνέπεια τη συγκοινωνιακή απομόνωση των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής του παραπαρνάσσιου πεδίου, αφού το τρένο αποτελεί το βασικό συγκοινωνιακό Μέσο.

Ο CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Maurizio Capotorto, ανέφερε από την πλευρά του ότι για την εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης γραμμής σε αυτή τη φάση δρομολογούνται λεωφορεία εξαιτίας κάποιων ζητημάτων υποδομής της γραμμής, τα οποία και λύθηκαν, αλλά κυρίως λόγω της έλλειψης μηχανοδηγών. Αυτή τη στιγμή 70 νέοι μηχανοδηγοί βρίσκονται στο στάδιο της εκπαίδευσης και θα ενταχθούν στο σύστημα από το Σεπτέμβριο.

Στην συνάντηση επισημάνθηκε επίσης στον CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ότι είναι πολύ σημαντικό να διευθετηθεί το ζήτημα πιο άμεσα χρονικά, στο πλαίσιο άλλωστε και των συμβατικών υποχρεώσεων που έχει η εταιρία με το ελληνικό Δημόσιο. Ο CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεσμεύτηκε ότι με την αναδιάταξη του προσωπικού της εταιρίας θα προστεθεί τον Ιούλιο ένα νέο δρομολόγιο τρένου στη γραμμή, ενώ με την προσθήκη των νέων μηχανοδηγών θα δοθεί οριστική λύση στο ζήτημα. Όσον αφορά στη στάση του «Λευκού Βέλους» στο Λειανοκλάδι ανέφερε ότι σύντομα το τρένο θα σταθμεύει και εκεί.

Η άμεση και αποτελεσματική συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των κατοίκων αποτελεί βασική προτεραιότητα για τη λειτουργικότητα και ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής. Οι κάτοικοι του παραπαρνάσσιου πεδίου θα βγουν από την συγκοινωνιακή απομόνωση. Ταυτόχρονα, το “Λευκό Βέλος” σύντομα θα κάνει στάση και στο Λειανοκλάδι, εξυπηρετώντας με ακόμα έναν συγκοινωνιακό τρόπο κατοίκους και επισκέπτες της Φθιώτιδας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ