6 tips για να καταφέρεις να μείνεις συνεπής στο γυμναστήριο

Γράφει η Βασιλειάδου Χριστίνα, Γυμνάστρια – Χαλκίδα

Facebook
Twitter
Email
Εκτύπωση

Νέα σεζόν, νέοι γυμναστικοί και διατροφικοί στόχοι αφού πάντα ο Σεπτέμβρης αποτελούσε μια νέα αρχή και κυρίως η ιδιότητά του αυτή προερχόταν από τις κρεπάλες των διακοπών.

Η πρώτη φράση που οι προσωπικοί γυμναστές ακούμε από τους ασκούμενους αλλά και γενικά από τον κόσμο αυτή την εποχή είναι «πρέπει να ξεκινήσω», «θα γραφτώ γυμναστήριο», «θα ξεκινήσω προπόνηση» και είναι πραγματικά ευχάριστο να βλέπεις τέτοια διάθεση από τον κόσμο.

Το πρόβλημα βέβαια δεν είναι η εγγραφή στο γυμναστήριο ή το αν θα ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι αλλά το πώς θα παραμείνεις συνεπής στην απόφαση αυτή και στην προσπάθεια που ξεκινάς καθώς …το έργο το έχουμε ξαναδεί: γράφτηκες, ετοίμασες τα αθλητικά σου, ξεκίνησες τις προπονήσεις και…μόλις συνέβη κάτι, μια αδιαθεσία, μια αλλαγή στο πρόγραμμα, κάτι απρόοπτο έχασες τη μια προπόνηση και η μία έφερε την άλλη και δεν ξανά ίδρωσες ποτέ τη φανέλα σου.

Κι όμως υπάρχουν μυστικά που μπορούν να σε κρατήσουν σταθερό-ή στο νέο σου ξεκίνημα χωρίς να υπάρχουν πισωγυρίσματα!

Να είναι εύκολα προσβάσιμος ο χώρος εκγύμνασης

Ακούγεται απλό κι όμως είναι από τα πιο βασικά. Είναι σημαντικό ο χώρος που θα κάνεις την προπόνηση σου να είναι εύκολα προσβάσιμος για σένα καθώς μετά από μια κουραστική μέρα αν χρειάζεται να μπεις στο αμάξι,να πας κάπου μακριά ή να αλλάξει μέσα μεταφοράς είναι βέβαιο πως ύστερα από λίγο καιρό θα σε κουράσει και θα σταματήσεις.

Αν το γυμναστήριο που θα επιλέξεις είναι κοντά σου ή εύκολα προσβάσιμο δύσκολα θα τα παρατήσεις.

Να μπει στο πρόγραμμά σου

Είναι βασικό σε καθημερινή βάση να έχουμε μια ρουτίνα πραγμάτων που εκτελούμε και τα έχουμε βάλει σε πρόγραμμα.

Ένα από αυτά θα πρέπει να είναι και η γυμναστική, μέρος του ημερήσιου πλάνου. Συνηθίζεται, οτιδήποτε το βάζουμε σε πρόγραμμα μέσα στην ημέρα να μην το παραλείπουμε και να γίνεται μέρος της ρουτίνας μας. Βάλε πρόγραμμα λοιπόν!

Στη θεραπεία του μεταβολικού συνδρόμου συγκαταλέγεται η φυσική δραστηριότητα και η άσκηση μqζί με την προσεγμένη διατροφή.

«Βαριέμαι αλλά…θα πάω»

Είναι η φράση που θα πρέπει να λέμε στον εαυτό μας όταν μας πιάνει η βαρεμάρα ή ακόμη και η κούραση της ημέρας. Ακόμη κι αν νιώθεις πως όταν θα πας δε θα κάνεις τίποτα, θα σου πω πως και μόνο που πήρες την απόφαση να πας προπόνηση έκανες το 50% της δουλειάς!

Είναι σίγουρο πως αν έμενες σπίτι μόνο κακό θα προκαλούσε και θα οδηγούσε πιο γρήγορα στο να τα παρατήσεις.  Όταν νιώθεις ότι βαριέσαι ή νιώθεις κούραση όλα βρίσκονται στην απόφαση του να το παρακάμψεις όλο αυτό και να πας για την προπόνηση σου.

Γυμναζόμαστε παρέα

Αν γραφτείς στο γυμναστήριο με κάποιο-α φίλο-η ή  έχεις δημιουργήσει μια όμορφη παρέα στην προπόνηση είναι βέβαιο πως δε θα σου περάσει από το μυαλό να τα παρατήσεις!

Λίγο η παρέα, λίγο η επικοινωνία, λίγο η αλληλοβοήθεια στις ασκήσεις κάνουν τον στόχο της εκγύμνασης πιο εύκολη υπόθεση μη αφήνοντας περιθώρια σε κάποιο να τα παρατήσει.

Τα λεφτά μπροστά!

Μια πολύμηνη συνδρομή ή μία γενναία προκαταβολή ποσού θα σε κάνει να νιώσεις δέσμευση αλλά και να πηγαίνεις συχνότερα από ότι αν πλήρωνες μόνο ένα μήνα- βδομάδα κτλ.

Όταν ένας άνθρωπος επενδύει ένα μεγάλο ποσό σε κάτι συνήθως τείνει να νιώθει υποχρεωμένος να το φέρει εις πέρας, όπως και με τη γυμναστική.

Βαλε στόχους

Όχι έναν, πολλούς! Κι όταν λέμε πολλούς δεν εννοούμε φυσικά να επιτευχθούν όλοι μαζί, έναν κάθε φορά. Έχοντας όμως ένα πλάνο στόχων θα σε κρατήσει σε εγρήγορση και σταθερό-η στις προπονήσεις, πχ. Να χάσω βάρος, μετά από αυτί να φτιάξω τη φυσική κατάσταση κτλ.

Με τον τρόπο αυτό το ενδιαφέρον θα μένει πάντα αμείωτο, η επίτευξη του κάθε στόχου θα δίνει συνεχώς θάρρος και η συνέπεια στην άσκηση δε θα αργήσει να έρθει.

Μικρά τρικ για μεγάλους στόχους που αν τα ακολουθήσεις η παραμονή σου στο γυμναστήριο θα γίνει παιχνιδάκι και η άσκηση πλέον τρόπος ζωής σου!

Νέα σεζόν, νέοι γυμναστικοί και διατροφικοί στόχοι αφού πάντα ο Σεπτέμβρης αποτελούσε μια νέα αρχή και κυρίως η ιδιότητά του αυτή προερχόταν από τις κρεπάλες των διακοπών.

Η πρώτη φράση που οι προσωπικοί γυμναστές ακούμε από τους ασκούμενους αλλά και γενικά από τον κόσμο αυτή την εποχή είναι «πρέπει να ξεκινήσω», «θα γραφτώ γυμναστήριο», «θα ξεκινήσω προπόνηση» και είναι πραγματικά ευχάριστο να βλέπεις τέτοια διάθεση από τον κόσμο.

Το πρόβλημα βέβαια δεν είναι η εγγραφή στο γυμναστήριο ή το αν θα ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι αλλά το πώς θα παραμείνεις συνεπής στην απόφαση αυτή και στην προσπάθεια που ξεκινάς καθώς …το έργο το έχουμε ξαναδεί: γράφτηκες, ετοίμασες τα αθλητικά σου, ξεκίνησες τις προπονήσεις και…μόλις συνέβη κάτι, μια αδιαθεσία, μια αλλαγή στο πρόγραμμα, κάτι απρόοπτο έχασες τη μια προπόνηση και η μία έφερε την άλλη και δεν ξανά ίδρωσες ποτέ τη φανέλα σου.

Κι όμως υπάρχουν μυστικά που μπορούν να σε κρατήσουν σταθερό-ή στο νέο σου ξεκίνημα χωρίς να υπάρχουν πισωγυρίσματα!

Να είναι εύκολα προσβάσιμος ο χώρος εκγύμνασης

Ακούγεται απλό κι όμως είναι από τα πιο βασικά. Είναι σημαντικό ο χώρος που θα κάνεις την προπόνηση σου να είναι εύκολα προσβάσιμος για σένα καθώς μετά από μια κουραστική μέρα αν χρειάζεται να μπεις στο αμάξι,να πας κάπου μακριά ή να αλλάξει μέσα μεταφοράς είναι βέβαιο πως ύστερα από λίγο καιρό θα σε κουράσει και θα σταματήσεις.

Αν το γυμναστήριο που θα επιλέξεις είναι κοντά σου ή εύκολα προσβάσιμο δύσκολα θα τα παρατήσεις.

Να μπει στο πρόγραμμά σου

Είναι βασικό σε καθημερινή βάση να έχουμε μια ρουτίνα πραγμάτων που εκτελούμε και τα έχουμε βάλει σε πρόγραμμα.

Ένα από αυτά θα πρέπει να είναι και η γυμναστική, μέρος του ημερήσιου πλάνου. Συνηθίζεται, οτιδήποτε το βάζουμε σε πρόγραμμα μέσα στην ημέρα να μην το παραλείπουμε και να γίνεται μέρος της ρουτίνας μας. Βάλε πρόγραμμα λοιπόν!

Στη θεραπεία του μεταβολικού συνδρόμου συγκαταλέγεται η φυσική δραστηριότητα και η άσκηση μqζί με την προσεγμένη διατροφή.

«Βαριέμαι αλλά…θα πάω»

Είναι η φράση που θα πρέπει να λέμε στον εαυτό μας όταν μας πιάνει η βαρεμάρα ή ακόμη και η κούραση της ημέρας. Ακόμη κι αν νιώθεις πως όταν θα πας δε θα κάνεις τίποτα, θα σου πω πως και μόνο που πήρες την απόφαση να πας προπόνηση έκανες το 50% της δουλειάς!

Είναι σίγουρο πως αν έμενες σπίτι μόνο κακό θα προκαλούσε και θα οδηγούσε πιο γρήγορα στο να τα παρατήσεις.  Όταν νιώθεις ότι βαριέσαι ή νιώθεις κούραση όλα βρίσκονται στην απόφαση του να το παρακάμψεις όλο αυτό και να πας για την προπόνηση σου.

Γυμναζόμαστε παρέα

Αν γραφτείς στο γυμναστήριο με κάποιο-α φίλο-η ή  έχεις δημιουργήσει μια όμορφη παρέα στην προπόνηση είναι βέβαιο πως δε θα σου περάσει από το μυαλό να τα παρατήσεις!

Λίγο η παρέα, λίγο η επικοινωνία, λίγο η αλληλοβοήθεια στις ασκήσεις κάνουν τον στόχο της εκγύμνασης πιο εύκολη υπόθεση μη αφήνοντας περιθώρια σε κάποιο να τα παρατήσει.

Τα λεφτά μπροστά!

Μια πολύμηνη συνδρομή ή μία γενναία προκαταβολή ποσού θα σε κάνει να νιώσεις δέσμευση αλλά και να πηγαίνεις συχνότερα από ότι αν πλήρωνες μόνο ένα μήνα- βδομάδα κτλ.

Όταν ένας άνθρωπος επενδύει ένα μεγάλο ποσό σε κάτι συνήθως τείνει να νιώθει υποχρεωμένος να το φέρει εις πέρας, όπως και με τη γυμναστική.

Βαλε στόχους

Όχι έναν, πολλούς! Κι όταν λέμε πολλούς δεν εννοούμε φυσικά να επιτευχθούν όλοι μαζί, έναν κάθε φορά. Έχοντας όμως ένα πλάνο στόχων θα σε κρατήσει σε εγρήγορση και σταθερό-η στις προπονήσεις, πχ. Να χάσω βάρος, μετά από αυτί να φτιάξω τη φυσική κατάσταση κτλ.

Με τον τρόπο αυτό το ενδιαφέρον θα μένει πάντα αμείωτο, η επίτευξη του κάθε στόχου θα δίνει συνεχώς θάρρος και η συνέπεια στην άσκηση δε θα αργήσει να έρθει.

Μικρά τρικ για μεγάλους στόχους που αν τα ακολουθήσεις η παραμονή σου στο γυμναστήριο θα γίνει παιχνιδάκι και η άσκηση πλέον τρόπος ζωής σου!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ