Αναγκαστικές απαλλοτριώσεις για 7 οδικά έργα εισηγήθηκε ο Καραμανλής – Ε65 και ΠΑΘΕ Σχηματάρι-Χαλκίδα

Μέχρι τη Σκάρφεια στον Μαλιακό...

Facebook
Twitter
Email
Εκτύπωση

Υπουργικό Συμβούλιο συνεδρίασε υπό τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, σήμερα Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής πραγματοποίησε εισήγηση για την υπαγωγή αναγκαστικών απαλλοτριώσεων ακινήτων στην παρ. 1 του άρθρου 7Α του Κώδικα Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων για την εκτέλεση έργων γενικότερης σημασίας για την οικονομία της χώρας, πραγματοποίησε στο Υπουργικό Συμβούλιο.

Αντίστοιχα ζητήματα έχουν συζητηθεί άλλες έξι φορές σε Υπουργικά Συμβούλια και σήμερα ο κ. Καραμανλής πρότεινε ένα συμπληρωματικό κατάλογο, που αφορά σε οδικά έργα που υλοποιούνται από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, καθώς κι ένα -κτιριακό- από τον Δήμο Νεάπολης – Συκεών.

Ο κ. Καραμανλής εισηγήθηκε ειδικότερα την υπαγωγή στη διαδικασία του άρθρου 7Α, των αναγκαστικών απαλλοτριώσεων, που αφορούν στην εκτέλεση επτά οδικών έργων, καθώς επίσης και στην κήρυξη των τυχόν συμπληρωματικών απαλλοτριώσεων που θα απαιτηθούν για αυτά.

Ο Κώστας Καραμανλής μίλησε συγκεκριμένα στο Υπουργικό Συμβούλιο για:

  • Τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδος (Ε65).
  • Τον Αυτοκινητόδρομο Ιόνιας Οδού από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα, τον ΠΑΘΕ από τον Ανισόπεδο Κόμβο της Μεταμόρφωσης μέχρι τα Σκάρφεια στον Μαλιακό, καθώς και του Συνδετήριου Κλάδου του ΠΑΘΕ Σχηματάρι – Χαλκίδα.
  • Τον Αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα.
  • Τον Αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Εύζωνοι (ΠΑΘΕ) στο τμήμα του Μαλιακός – Κλειδί.
  • Τον Αυτοκινητόδρομο Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και τον Κλάδο Λεύκτρο – Σπάρτη.
  • Τον Νέο Διεθνή Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης και των Οδικών του Συνδέσεων.
  • Τη βελτίωση της 9ης Εθνικής Οδού, στο τμήμα της Παράκαμψης της Γιάλοβας στη Μεσσηνία. Ο κ. Καραμανλής τόνισε τη γενικότερη σημασία του τελευταίου αυτού έργου για την οικονομία της χώρας και ειδικότερα της ευρύτερης περιοχής της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας, καθώς κι όλης της Περιφέρειας Πελοποννήσου, αφού, όπως επισήμανε, το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο έχει μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο, λόγω της έντονης τουριστικής ανάπτυξης και της ιδιαίτερης προβολής της περιοχής.

Υπουργικό Συμβούλιο συνεδρίασε υπό τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, σήμερα Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής πραγματοποίησε εισήγηση για την υπαγωγή αναγκαστικών απαλλοτριώσεων ακινήτων στην παρ. 1 του άρθρου 7Α του Κώδικα Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων για την εκτέλεση έργων γενικότερης σημασίας για την οικονομία της χώρας, πραγματοποίησε στο Υπουργικό Συμβούλιο.

Αντίστοιχα ζητήματα έχουν συζητηθεί άλλες έξι φορές σε Υπουργικά Συμβούλια και σήμερα ο κ. Καραμανλής πρότεινε ένα συμπληρωματικό κατάλογο, που αφορά σε οδικά έργα που υλοποιούνται από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, καθώς κι ένα -κτιριακό- από τον Δήμο Νεάπολης – Συκεών.

Ο κ. Καραμανλής εισηγήθηκε ειδικότερα την υπαγωγή στη διαδικασία του άρθρου 7Α, των αναγκαστικών απαλλοτριώσεων, που αφορούν στην εκτέλεση επτά οδικών έργων, καθώς επίσης και στην κήρυξη των τυχόν συμπληρωματικών απαλλοτριώσεων που θα απαιτηθούν για αυτά.

Ο Κώστας Καραμανλής μίλησε συγκεκριμένα στο Υπουργικό Συμβούλιο για:

  • Τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδος (Ε65).
  • Τον Αυτοκινητόδρομο Ιόνιας Οδού από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα, τον ΠΑΘΕ από τον Ανισόπεδο Κόμβο της Μεταμόρφωσης μέχρι τα Σκάρφεια στον Μαλιακό, καθώς και του Συνδετήριου Κλάδου του ΠΑΘΕ Σχηματάρι – Χαλκίδα.
  • Τον Αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα.
  • Τον Αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Εύζωνοι (ΠΑΘΕ) στο τμήμα του Μαλιακός – Κλειδί.
  • Τον Αυτοκινητόδρομο Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και τον Κλάδο Λεύκτρο – Σπάρτη.
  • Τον Νέο Διεθνή Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης και των Οδικών του Συνδέσεων.
  • Τη βελτίωση της 9ης Εθνικής Οδού, στο τμήμα της Παράκαμψης της Γιάλοβας στη Μεσσηνία. Ο κ. Καραμανλής τόνισε τη γενικότερη σημασία του τελευταίου αυτού έργου για την οικονομία της χώρας και ειδικότερα της ευρύτερης περιοχής της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας, καθώς κι όλης της Περιφέρειας Πελοποννήσου, αφού, όπως επισήμανε, το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο έχει μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο, λόγω της έντονης τουριστικής ανάπτυξης και της ιδιαίτερης προβολής της περιοχής.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ