ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Ατυχία για Loeb, λάθος για Rovanpera, καταστροφή για Loubet

Ο Sebastien Loeb δεν κατάφερε να ξεκινήσει την 9η Ε.Δ. με πρόβλημα στο Ford Puma, ατύχημα είχε ο Rovanpera

10 Σεπτεμβρίου 2022

του/της Ανδρέας Κούκουρας

Όπως όλα τα Ράλλυ Ακρόπολις που… σέβονται τον εαυτό τους, έτσι και αυτό του 2022 δικαιώνει τον τίτλο του πιο σκληρού Ράλλυ στον κόσμο του WRC. Θύματα του Σαββάτου στα βουνά της Λαμίας ήταν οι Loeb, Rovanpera και Loubet. Μετά το τέλος της 8ης Ε.Δ. του αγώνα και πριν την εκκίνηση της 9ης Ε.Δ. ο Sebastien Loeb σταμάτησε έχοντας μια ένδειξη στο Ford Puma του ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.

Ενημερώθηκε από την ομάδα ότι το πρόβλημα ήταν στον ιμάντα του δυναμό και προσπάθησε να το διορθώσει, αλλά έχασε αρκετό χρόνο και ουσιαστικά έχασε κάθε ελπίδα να διεκδικήσει κάτι καλό στο φετινό EKO Ράλλυ Ακρόπολις. Τελικά, ο Γάλλος ενημέρωσε την ομάδα ότι δεν μπορεί να το επισκευάσει και εγκατέλειψε την προσπάθεια την 3η ημέρα.

Αυτοκίνητο Citroen C3, με το πλήρωμά του, συμμετέχει στην 3η μέρα του Ράλλυ Ακρόπολις, στον Πύργο, Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2022. Από τις 8 έως τις 11 Σεπτεμβρίου διεξάγεται το EKO Acropolis Rally, που αποτελεί τον 10ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA (WRC) για το 2022. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ

Τα πράγματα δεν κύλησαν ομαλά ούτε για τον έτερο οδηγό της Ford, Pierre-Louis Loubet. Στην 9η Ε.Δ. ο Γάλλος έκανε λάθος υπολογισμό και έπεσε σε ένα χαντάκι με αποτέλεσμα να αποκτήσει ένα κλαταρισμένο εμπρός δεξί ελαστικό. Ο Loubet έχασε αρκετό χρόνο και έπεσε στην 7η θέση της Γενικής Κατάταξης.

Ο Pierre Louis Loubet από τη Γαλλία , με συνοδηγό τον Vincent Landais, oδηγώντας Ford Puma Rally 1 HYBRID, συμμετέχει στην 3η μέρα του Ράλλυ Ακρόπολις, στον Πύργο, Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2022. Από τις 8 έως τις 11 Σεπτεμβρίου διεξάγεται το EKO Acropolis Rally, που αποτελεί τον 10ο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA (WRC) για το 2022. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ

Λάθος έκανε στην 9η Ε.Δ. και ο Kalle Rovanpera. Δεν υπολόγισε σωστά σε μια στροφή της ειδικής, χτύπησε με δύναμη το πίσω μέρος του Toyota Yaris του και έσπασε την πίσω ανάρτηση. Πολύ δύσκολα θα συνεχίσει την προσπάθειά του ο Φινλανδός καθώς θα πρέπει να διανύσει και την επόμενη ειδική Ταρζάν 1 για να μπορέσει να φτάσει στο Service Park για να διορθώσει το πρόβλημα.

Το EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2022 αποδεικνύεται για μια ακόμα χρονιά πολύ σκληρό ακόμα και για τα πιο ανθεκτικά αγωνιστικά αυτοκίνητα στον πλανήτη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

27 Μαρτίου 2024