Μασούτης: Οργή των καταναλωτών για το σούπερ μάρκετ – Δείτε τι έκανε

Μασούτης: Το κύμα ακρίβειας που μαστίζει την Ελλάδα οδήγησε την αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Μασούτης, στο να βάλει αντικλεπτικό σε προϊόν που κοστίζει μόλις 1,5 ευρώ.

Facebook
Twitter
Email
Εκτύπωση

Μετά τις ντροπιαστικές εικόνες με την τοποθέτηση αντικλεπτικών συσκευών στα βρεφικά γάλατα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ, σειρά πήραν οι σαρδέλες!

Και αν το βρεφικό γάλα είναι ένα ακριβό προϊόν που οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ ανησυχούν μήπως κλαπεί από απεγνωσμένους γονείς που δεν μπορούν να ταΐσουν τα παιδιά τους, αναρωτιόμαστε ποιο είναι το επιχείρημα των Σούπερ Μάρκετ για την … ταπεινή σαρδέλα;

Στις φωτογραφίες που τράβηξε ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας, Απόστολος Ραυτόπουλος, φαίνεται καθαρά η τοποθέτηση αντικλεπτικών συσκευών σε κονσέρβες, των οποίων η τιμή ανέρχεται στο …τεράστιο ποσό των 1,43 ευρώ!

Σύμφωνα με αναφορές αναγνωστών της ιστοσελίδας aftodioikisi.gr οι σαρδέλες με το αντικλεπτικό ήταν σε Σούπερ Μάρκετ της αλυσίδας Μασούτη.

Μασούτης: Δείτε πως τσάκισε τα άλλα σούπερ μάρκετ

Κίνηση – ματ από τον Μασούτη καθώς έχει καταφέρει να ελέγχει σχεδόν πλήρως την αγορά των σούπερ μάρκετ στο Αιγαίο, σβήνοντας τον ανταγωνισμό.

Την τουριστική κίνηση του φετινού καλοκαιριού, η οποία σε αρκετά σημεία της χώρας μας εκτιμάται ότι θα φθάσει σε νέα ιστορικά υψηλά, ξεπερνώντας ακόμα και τις επιδόσεις προ πανδημίας, στοχεύει να εκμεταλλευθεί η αλυσίδα Μασούτης.

Το άνοιγμα νέων καταστημάτων από τη βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σε νησιά του Αιγαίου περιλαμβάνεται στη συμφωνία της Μασούτης με τη ΣΥΝΚΑ, η οποία θυμίζουμε ότι αφορά στη μεταβίβαση των καταστημάτων της Κέρκυρας στη Μασούτης των εταιρειών Γαλαξίας και Μαρκάτο, και τη μεταβίβαση των υποκαταστημάτων που βρίσκονται στα νησιά του Αιγαίου.

Για την Κρήτη συμφωνήθηκε η συμμετοχή της Μασούτης στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, όπου και τα καταστήματα θα διατηρήσουν την υφιστάμενη ταυτότητά τους.

Εάν μερικά χρόνια πριν η δύναμη της αλυσίδας περιοριζόταν στην Βόρεια Ελλάδα, πλέον κάνει αισθητή την παρουσία της τόσο στην πρωτεύουσα, όσο και στα κορυφαία νησιά της χώρας.

Σύμφωνα με τα όσα είχε δηλώσει, μεταξύ άλλων, ο επικεφαλής της αλυσίδας, Γιάννης Μασούτης, με αφορμή τη συμφωνία με τη ΣΥΝΚΑ, «η ενίσχυση των τοπικών παραγωγών και προϊόντων θα είναι -όπως πάντα- βασικός άξονας της παρουσίας μας στα νέα σημεία, αφού η ανάπτυξη της εταιρείας μας γίνεται πάντα με όρους ανταπόδοσης στην ελληνική κοινωνία».

Οι τελευταίες προσθήκες αφορούν σε τρία νέα καταστήματα σε Κάλυμνο (Χρίστου Πόθια), Μήλο (Αδάμαντα) και Τήνο (Ακτή Νάζου), τα οποία προέρχονται από τη συμφωνία με τη ΣΥΝΚΑ, ανεβάζοντας το δίκτυο της Μασούτης σε 343 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Στα συγκεκριμένα καταστήματα, τα οποία έχουν συνολικά 11 ταμεία, απασχολούνται 69 άτομα.

Πριν από λίγες ημέρες, εξάλλου, είχε ανακοινωθεί το άνοιγμα ακόμη δύο νέων καταστημάτων: στη Χίο (Κωνσταντίνου Μονομάχου 1) με 4 ταμεία και στη Μήλο (Κεντρικό σημείο Τριοβάσαλλου) με 2 ταμεία.

Είχε προηγηθεί το άνοιγμα τριών καταστημάτων, και πιο συγκεκριμένα δύο στη Νάξο (ένα στην περιφερειακή οδό Εγγάρων-Χώρας Νάξου και ένα στην περιφερειακή οδό της Χώρας Νάξου) και ένα στη Χίο (στην περιοχή Αγίου Μηνά – θέση Βάγια) με 20 θέσεις parking.

Μέσα στον μήνα, στις 16 Ιουνίου, είχε ανοίξει και νέο κατάστημα στη Σαντορίνη, στον Πύργο Δήμου Θήρας (κεντρικός επαρχιακός δρόμος Περίσσας-Φηρών) με 3 ταμεία και 2 θέσεις parking.

Η αρχή της φετινής επέκτασης της Μασούτης στα νησιά είχε γίνει από τον περασμένο Μάρτιο, όταν η εταιρεία ανακοίνωσε το νέο της κατάστημα στη Σκιάθο, το οποίο βρίσκεται στην περιφερειακή οδό (ΟΤ 265) και διαθέτει 4 ταμεία, 15 άτομα προσωπικό και 15 θέσεις parking.

Σημειώνεται ότι στη νησιωτική Ελλάδα η αλυσίδα έχει επίσης παρουσία με καταστήματα σε Άνδρο, Λέσβο, Λήμνο και Θάσο.

Παράλληλα, συνεχίζεται και το πλάνο ανακαινίσεων. Πρόσφατα, ολοκληρώθηκε η ανακαίνιση του καταστήματος στη Σίνδο Θεσσαλονίκης (Λεωφόρο Όχι 3), ενώ τον περασμένο μήνα είχε προηγηθεί το κατάστημα στο Διδυμότειχο Έβρου (Μπεγέτη 10 & Γερμανού).

Τον ίδιο μήνα, τον Μάιο, άνοιξε πάλι τις πόρτες του το κατάστημα στην Ηρακλείτσα Καβάλας (Κρήτης & Ύδρας γωνία), ενώ τον περασμένο Μάρτιο είχε ανακοινωθεί η ανακαίνιση του καταστήματος στη Δάφνη Αττικής (Πλούτωνος 36).

Εκτός από την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό του δικτύου της, η Μασούτης επενδύει συνεχώς σε νέες τεχνολογίες και βέλτιστες πρακτικές με στόχο τη βελτιστοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας και την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή στο ηλεκτρονικό του κατάστημα.

Έτσι, έχει καταφέρει να ενσωματώσει στο eshop.masoutis.gr λειτουργικότητες που εξασφαλίζουν στον πελάτη ένα βέλτιστο αγοραστικό ταξίδι με δυνατότητα αυθημερόν παράδοσης και κάλυψη σε 45 πόλεις.

Μασούτης: Ο νέος ανταγωιστής δεν έχει… ταμεία!

Μετά από χρόνια απουσίας από την ελληνική αγορά τα Carrefour επιστρέφουν ξανά ωστόσο δεν θα έχουν… ταμίες!

Στην ελληνική αγορά επιστρέφει η Carrefour, δέκα χρόνια μετά την αποχώρησή της, εισάγοντας μάλιστα ένα νέο μοντέλο ελιτουργίας χωρίς προσωπικό με αυτόματη εξυπηρέτηση και αισθητήρες, ένα μοντέλο που είναι αρκετά διαδεδομένο στο εξωτερικό.

Σε πρώτη φάση θα ανοίξουν πέντε καταστήματα, τα οποία θα λειτουργήσουν σε τουριστικές περιοχές με ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης από ότι στο παρελθόν, ενώ οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται εντός των επόμενων ημερών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Carrefour, η επανεκκίνηση του brand στην χώρα μας και η προσφορά των προϊόντων Carrefour στους Έλληνες πελάτες αλλά και τους τουρίστες θα πραγματοποιηθεί μέχρι την Άνοιξη με τα πρώτα εγκαίνια να λαμβάνουν χώρα στην Κρήτη.

Η επίσημη ανακοίνωση

«Η συνεργασία έχει ως στόχο την τοποθέτηση και ανάπτυξη των σημάτων Carrefour στην ελληνική επικράτεια. Τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Ελλάδα έως το καλοκαίρι του 2022» αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση. Από την ίδια ανακοίνωση προκύπτει ότι τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Κρήτη.

«Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour είναι ευρέως γνωστά στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη δυνατότητα να προφέρουμε ξανά στους Έλληνες καταναλωτές ό,τι καλύτερο διαθέτουμε.

Ο Όμιλος Teleunicom και η θυγατρική του Retail & more, είναι για εμάς η καλύτερη βάση για να μπούμε γρήγορα και αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά. Με την είσοδο στην Ελλάδα το 2022, η Carrefour International Partneship ενισχύει την αναπτυξιακή της πορεία σε νέες αγορές» δήλωσε ο Patrick Lasfargues, Executive Director της Carrefour International Partnerships.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επαναφορά των σημάτων και των καινοτόμων εμπορικών μοντέλων της Carrefour στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού omnichannel οικοσυστήματος που θα προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, προσβάσιμα σε όλους», υποστήριξε ο κ. Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Retail & more.

«Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής και των τροφίμων και ήταν μεγάλη μας επιθυμία να επαναφέρουμε την Carrefour στην ελληνική αγορά. Στις συζητήσεις μας με την Carrefour International Partnership, επιβεβαιώθηκαν πλήρως ο στρατηγικός σχεδιασμός και η φιλοδοξία μας για τα brands της Carrefour» εξήγησε, από την πλευρά του, ο Βασίλης Παπαδόπουλος, CEO της Teleunicom.

Τρεις θεωρούνται οι βασικοί λόγοι πίσω από την απόφαση της Carrefour να δραστηριοποιηθεί ξανά στην ελληνική αγορά:
πρώτον, η μεγάλη δυναμική που εκτιμάται ότι υπάρχει στη μικρή λιανική, όπου και θα επιδιώξει συνεργασίες η εταιρεία.

δεύτερον, η πολύ καλύτερη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας. Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour αποεπένδυσε από την Ελλάδα στην καρδιά της ύφεσης, το 2012.

τρίτον, ο νέος συνεργάτης, η εταιρεία Retail & More, θυγατρική του ομίλου AVE, συμφερόντων Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη, θεωρείται φερέγγυος και αξιόπιστος.

Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour, η οποία είχε ξεκινήσει να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα το 1999, αποχώρησε από την ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2012, πουλώντας το μερίδιο που είχε στην Carrefour – Μαρινόπουλος (50%) στον όμιλο Μαρινόπουλου.

Μετά τις ντροπιαστικές εικόνες με την τοποθέτηση αντικλεπτικών συσκευών στα βρεφικά γάλατα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ, σειρά πήραν οι σαρδέλες!

Και αν το βρεφικό γάλα είναι ένα ακριβό προϊόν που οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ ανησυχούν μήπως κλαπεί από απεγνωσμένους γονείς που δεν μπορούν να ταΐσουν τα παιδιά τους, αναρωτιόμαστε ποιο είναι το επιχείρημα των Σούπερ Μάρκετ για την … ταπεινή σαρδέλα;

Στις φωτογραφίες που τράβηξε ο πρόεδρος της Ένωσης Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας, Απόστολος Ραυτόπουλος, φαίνεται καθαρά η τοποθέτηση αντικλεπτικών συσκευών σε κονσέρβες, των οποίων η τιμή ανέρχεται στο …τεράστιο ποσό των 1,43 ευρώ!

Σύμφωνα με αναφορές αναγνωστών της ιστοσελίδας aftodioikisi.gr οι σαρδέλες με το αντικλεπτικό ήταν σε Σούπερ Μάρκετ της αλυσίδας Μασούτη.

Μασούτης: Δείτε πως τσάκισε τα άλλα σούπερ μάρκετ

Κίνηση – ματ από τον Μασούτη καθώς έχει καταφέρει να ελέγχει σχεδόν πλήρως την αγορά των σούπερ μάρκετ στο Αιγαίο, σβήνοντας τον ανταγωνισμό.

Την τουριστική κίνηση του φετινού καλοκαιριού, η οποία σε αρκετά σημεία της χώρας μας εκτιμάται ότι θα φθάσει σε νέα ιστορικά υψηλά, ξεπερνώντας ακόμα και τις επιδόσεις προ πανδημίας, στοχεύει να εκμεταλλευθεί η αλυσίδα Μασούτης.

Το άνοιγμα νέων καταστημάτων από τη βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σε νησιά του Αιγαίου περιλαμβάνεται στη συμφωνία της Μασούτης με τη ΣΥΝΚΑ, η οποία θυμίζουμε ότι αφορά στη μεταβίβαση των καταστημάτων της Κέρκυρας στη Μασούτης των εταιρειών Γαλαξίας και Μαρκάτο, και τη μεταβίβαση των υποκαταστημάτων που βρίσκονται στα νησιά του Αιγαίου.

Για την Κρήτη συμφωνήθηκε η συμμετοχή της Μασούτης στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, όπου και τα καταστήματα θα διατηρήσουν την υφιστάμενη ταυτότητά τους.

Εάν μερικά χρόνια πριν η δύναμη της αλυσίδας περιοριζόταν στην Βόρεια Ελλάδα, πλέον κάνει αισθητή την παρουσία της τόσο στην πρωτεύουσα, όσο και στα κορυφαία νησιά της χώρας.

Σύμφωνα με τα όσα είχε δηλώσει, μεταξύ άλλων, ο επικεφαλής της αλυσίδας, Γιάννης Μασούτης, με αφορμή τη συμφωνία με τη ΣΥΝΚΑ, «η ενίσχυση των τοπικών παραγωγών και προϊόντων θα είναι -όπως πάντα- βασικός άξονας της παρουσίας μας στα νέα σημεία, αφού η ανάπτυξη της εταιρείας μας γίνεται πάντα με όρους ανταπόδοσης στην ελληνική κοινωνία».

Οι τελευταίες προσθήκες αφορούν σε τρία νέα καταστήματα σε Κάλυμνο (Χρίστου Πόθια), Μήλο (Αδάμαντα) και Τήνο (Ακτή Νάζου), τα οποία προέρχονται από τη συμφωνία με τη ΣΥΝΚΑ, ανεβάζοντας το δίκτυο της Μασούτης σε 343 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Στα συγκεκριμένα καταστήματα, τα οποία έχουν συνολικά 11 ταμεία, απασχολούνται 69 άτομα.

Πριν από λίγες ημέρες, εξάλλου, είχε ανακοινωθεί το άνοιγμα ακόμη δύο νέων καταστημάτων: στη Χίο (Κωνσταντίνου Μονομάχου 1) με 4 ταμεία και στη Μήλο (Κεντρικό σημείο Τριοβάσαλλου) με 2 ταμεία.

Είχε προηγηθεί το άνοιγμα τριών καταστημάτων, και πιο συγκεκριμένα δύο στη Νάξο (ένα στην περιφερειακή οδό Εγγάρων-Χώρας Νάξου και ένα στην περιφερειακή οδό της Χώρας Νάξου) και ένα στη Χίο (στην περιοχή Αγίου Μηνά – θέση Βάγια) με 20 θέσεις parking.

Μέσα στον μήνα, στις 16 Ιουνίου, είχε ανοίξει και νέο κατάστημα στη Σαντορίνη, στον Πύργο Δήμου Θήρας (κεντρικός επαρχιακός δρόμος Περίσσας-Φηρών) με 3 ταμεία και 2 θέσεις parking.

Η αρχή της φετινής επέκτασης της Μασούτης στα νησιά είχε γίνει από τον περασμένο Μάρτιο, όταν η εταιρεία ανακοίνωσε το νέο της κατάστημα στη Σκιάθο, το οποίο βρίσκεται στην περιφερειακή οδό (ΟΤ 265) και διαθέτει 4 ταμεία, 15 άτομα προσωπικό και 15 θέσεις parking.

Σημειώνεται ότι στη νησιωτική Ελλάδα η αλυσίδα έχει επίσης παρουσία με καταστήματα σε Άνδρο, Λέσβο, Λήμνο και Θάσο.

Παράλληλα, συνεχίζεται και το πλάνο ανακαινίσεων. Πρόσφατα, ολοκληρώθηκε η ανακαίνιση του καταστήματος στη Σίνδο Θεσσαλονίκης (Λεωφόρο Όχι 3), ενώ τον περασμένο μήνα είχε προηγηθεί το κατάστημα στο Διδυμότειχο Έβρου (Μπεγέτη 10 & Γερμανού).

Τον ίδιο μήνα, τον Μάιο, άνοιξε πάλι τις πόρτες του το κατάστημα στην Ηρακλείτσα Καβάλας (Κρήτης & Ύδρας γωνία), ενώ τον περασμένο Μάρτιο είχε ανακοινωθεί η ανακαίνιση του καταστήματος στη Δάφνη Αττικής (Πλούτωνος 36).

Εκτός από την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό του δικτύου της, η Μασούτης επενδύει συνεχώς σε νέες τεχνολογίες και βέλτιστες πρακτικές με στόχο τη βελτιστοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας και την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή στο ηλεκτρονικό του κατάστημα.

Έτσι, έχει καταφέρει να ενσωματώσει στο eshop.masoutis.gr λειτουργικότητες που εξασφαλίζουν στον πελάτη ένα βέλτιστο αγοραστικό ταξίδι με δυνατότητα αυθημερόν παράδοσης και κάλυψη σε 45 πόλεις.

Μασούτης: Ο νέος ανταγωιστής δεν έχει… ταμεία!

Μετά από χρόνια απουσίας από την ελληνική αγορά τα Carrefour επιστρέφουν ξανά ωστόσο δεν θα έχουν… ταμίες!

Στην ελληνική αγορά επιστρέφει η Carrefour, δέκα χρόνια μετά την αποχώρησή της, εισάγοντας μάλιστα ένα νέο μοντέλο ελιτουργίας χωρίς προσωπικό με αυτόματη εξυπηρέτηση και αισθητήρες, ένα μοντέλο που είναι αρκετά διαδεδομένο στο εξωτερικό.

Σε πρώτη φάση θα ανοίξουν πέντε καταστήματα, τα οποία θα λειτουργήσουν σε τουριστικές περιοχές με ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης από ότι στο παρελθόν, ενώ οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται εντός των επόμενων ημερών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Carrefour, η επανεκκίνηση του brand στην χώρα μας και η προσφορά των προϊόντων Carrefour στους Έλληνες πελάτες αλλά και τους τουρίστες θα πραγματοποιηθεί μέχρι την Άνοιξη με τα πρώτα εγκαίνια να λαμβάνουν χώρα στην Κρήτη.

Η επίσημη ανακοίνωση

«Η συνεργασία έχει ως στόχο την τοποθέτηση και ανάπτυξη των σημάτων Carrefour στην ελληνική επικράτεια. Τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Ελλάδα έως το καλοκαίρι του 2022» αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση. Από την ίδια ανακοίνωση προκύπτει ότι τα πρώτα καταστήματα θα ανοίξουν στην Κρήτη.

«Το σήμα και τα προϊόντα της Carrefour είναι ευρέως γνωστά στην Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε τη δυνατότητα να προφέρουμε ξανά στους Έλληνες καταναλωτές ό,τι καλύτερο διαθέτουμε.

Ο Όμιλος Teleunicom και η θυγατρική του Retail & more, είναι για εμάς η καλύτερη βάση για να μπούμε γρήγορα και αποτελεσματικά στην ελληνική αγορά. Με την είσοδο στην Ελλάδα το 2022, η Carrefour International Partneship ενισχύει την αναπτυξιακή της πορεία σε νέες αγορές» δήλωσε ο Patrick Lasfargues, Executive Director της Carrefour International Partnerships.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την επαναφορά των σημάτων και των καινοτόμων εμπορικών μοντέλων της Carrefour στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές θα ζήσουν την εμπειρία ενός πρωτοποριακού omnichannel οικοσυστήματος που θα προσφέρει ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, προσβάσιμα σε όλους», υποστήριξε ο κ. Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Retail & more.

«Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής και των τροφίμων και ήταν μεγάλη μας επιθυμία να επαναφέρουμε την Carrefour στην ελληνική αγορά. Στις συζητήσεις μας με την Carrefour International Partnership, επιβεβαιώθηκαν πλήρως ο στρατηγικός σχεδιασμός και η φιλοδοξία μας για τα brands της Carrefour» εξήγησε, από την πλευρά του, ο Βασίλης Παπαδόπουλος, CEO της Teleunicom.

Τρεις θεωρούνται οι βασικοί λόγοι πίσω από την απόφαση της Carrefour να δραστηριοποιηθεί ξανά στην ελληνική αγορά:
πρώτον, η μεγάλη δυναμική που εκτιμάται ότι υπάρχει στη μικρή λιανική, όπου και θα επιδιώξει συνεργασίες η εταιρεία.

δεύτερον, η πολύ καλύτερη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας. Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour αποεπένδυσε από την Ελλάδα στην καρδιά της ύφεσης, το 2012.

τρίτον, ο νέος συνεργάτης, η εταιρεία Retail & More, θυγατρική του ομίλου AVE, συμφερόντων Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη, θεωρείται φερέγγυος και αξιόπιστος.

Υπενθυμίζεται ότι η Carrefour, η οποία είχε ξεκινήσει να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα το 1999, αποχώρησε από την ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2012, πουλώντας το μερίδιο που είχε στην Carrefour – Μαρινόπουλος (50%) στον όμιλο Μαρινόπουλου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ