Ο ίδιος έκανε γνωστό ότι υπηρέτησε 40 χρόνια στον σιδηρόδρομο, ενώ κατήγγειλε: «Από το 2004 και μετά ήμουν κεντρικός σταθμάρχης, παρότι για ένα διάστημα 5 – 6 χρόνων ανετράπην ως πρόσωπο από τον συγκεκριμένο επιθεωρητή (σ.σ. τον έναν εκ των κατηγορουμένων) για να τοποθετήσει τον κουμπάρο του. Ο συγκεκριμένος με ενέργειές του με ανέτρεψε το 2010 για να τοποθετήσει τον κουμπάρο του επικεφαλής του σταθμού. Προφανώς ο ίδιος έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει πάντοτε: να ελέγχει τις ψήφους μέσα από το κόμμα το οποίο υπηρέτησε.

Πρόκειται για πρόσωπα τέτοια, με τα οποία η διοίκηση -με τους συνδικαλιστές της- κρατάει μια τέτοια στάση. Ο σιδηρόδρομος για μένα θα έπρεπε σήμερα να είναι να είναι γεμάτος με “πράσινα φώτα” και να πηγαίνει στην ανάπτυξη. Δυστυχώς, όπως είδατε είναι μόνο κόκκινα τα φώτα τα οποία παραπέμπουν σε ένα “Μουλέν Ρουζ” ή κάτι αντίστοιχο. Για μένα προσωπικά αυτές οι δύο κοινωνίες, οι οποίες συγκρούστηκαν, είναι ακριβώς αυτό το οποίο μας έφερε σήμερα στο να ψάξουμε να βρούμε και εμείς ένα πολύ μεγάλο “μπλάνκο” και να σβήσουμε κυριολεκτικά αυτή την κοινωνία».

Τι είπε για τους διαλόγους μεταξύ σταθμαρχών

Κληθείς να σχολιάσει τους νέους διαλόγους μεταξύ των σταθμαρχών, που είδαν το φως της δημοσιότητας, ανέφερε:  «Δεν υπάρχει ούτε μία δικαιολογία. Δεν μπορεί να έφυγε από το Γραφείο Κινήσεως. Δεν πήγε να δώσει ούτε καν το υπόδειγμα 1001 στον μηχανοδηγό. Δεν μπορεί να είναι έξω από το Γραφείο Κινήσεως. Δεν σταματάει η δουλειά. Ποια δουλειά όμως; Ποια ποιότητα στη δουλειά; Δεν μπορεί να μην δεν είδε ότι ήταν το 118 σε παρακαμπτήριο (…) Ανεπαρκής προφανώς. Για πάρα πολλά πράγματα».

Ο κ. Αποστολέρης είπε ακόμη:

«Υπάρχει η συνείδηση και η μη συνείδηση. Κάποιος υπηρετεί ενσυνείδητα και κάποιους ασυνείδητα. Ο κανονισμός κυκλοφορίας των σιδηροδρόμων και κάθε κανονισμός, θα πρέπει απαρεγκλίτως πιστά να τηρείται. Δεν ελέγχθηκαν ποτέ αυτοί οι καλοί συνάδελφοι. Δεν υπήρξε ποτέ υπογραφή ελέγχου και αντιπαράθεσης των τηλεγραφημάτων. (…)

Εγώ το 1984 πήρα την πρώτη μου απολογία από έναν αρχιεπιθεωρητή, διότι υποδέχθηκα ασκεπής αμαξοστοιχία στα Φάρσαλα, κρατώντας ανά χείρας το αλυσιδάκι με τη σφυρίχτρα. (…)

Για την ασφάλεια των τρένων δεν χρειάζεται να πούμε οτιδήποτε, παρά μόνον, ότι ή υπάρχει κανονισμός και κυκλοφορούν τα τρένα ή δεν υπάρχει. Όπως είδαμε δεν υπήρχε. Είναι εγκληματικές ενέργειες αυτού του μικρού αποσπάσματος. Αλλά ας μη μείνουμε στη Λάρισα, ας ελέγξουμε την Αθήνα, ας ελέγξουμε τη Θεσσαλονίκη, ας ελέγξουμε παντού. Δεν νομίζω να έχουμε αυστηρή τήρηση των κανονισμών. Πρότεινα, ας μαζευτούν όλα τα βιβλία της Ελλάδος και στα ελέγξουν ξένοι. Αφήστε τους Έλληνες. Μπορεί να πιεστούν από πολιτικούς, από κόμματα, από συνδικάτα. Ας το ελέγξουν οι ξένοι κι ας βγάλουν οι ξένοι μια γνωμοδότηση. Υπάρχουν τέτοιοι που πιστοποιούν δίκτυα».

Η εκπαίδευση των σταθμαρχών

«Έχει μία σοβαρότητα. Από ποιους εκπαιδεύτηκε; Από ανθρώπους του συστήματος, όπου τους τοποθετούμε εκεί εκπαιδευτές για να παίρνουν κάτι επιπλέον στο μισθό τους. Πρέπει να κλείσει αυτός ο οργανισμός που λέγεται ΟΣΕ. Πρέπει να κλείσει. Είναι ντροπή για τον πατέρα σας, για τον κουμπάρο σας, για τον παππού σας, για όλους αυτούς τους αγωνιστές που αγωνίστηκαν γι αυτή την Ελλάδα να έχουμε ένα τέτοιο οργανισμό.

Επιτέλους θα πρέπει να παρθεί μια απόφαση. Με τόνους μπλάνκο να εξαφανιστεί. Και να μπει μία καινούργια διοίκηση με αυτούς που έχουν πολύ καλές “συνταγές” στην κυκλοφορία στην Ευρώπη. Ας ενωθούν οι πολιτικοί άρχοντες του τόπου για να φτιάξουμε σιδηρόδρομο, γιατί εμείς σήμερα δεν έχουμε σιδηρόδρομο», είπε ο πρώην σταθμάρχης Βόλου.

«Είχα προβλέψει το δυστύχημα από το 2021»

«Όπως διαπιστώνεται, η ζημιά που έγινε με αυτό το δυστύχημα, το οποίο είχα προβλέψει στις κάμερες του το 2021, είναι τεράστια. Δεν θα αποκατασταθεί. Ενδιαφέρονται τα συμφέροντα για να ξαναμπούν οι εμπορικές αμαξοστοιχίες, όμως ο κόσμος δεν θα χρησιμοποιήσει αυτόν τον σιδηρόδρομο. Η αξία του αποτιμάται στα 5 δισεκατομμύρια ευρώ. Η κάθε διοίκηση που τοποθετήθηκε εκεί είναι άχρηστη. Δήλωση του ίδιου του διευθύνοντος συμβούλου έκανε λόγο για το ότι, οι μηχανοδηγοί, εφόσον ξέρουν το δρομολόγιο, δεν χρειάζονται τροχονόμοι. Να το επαναλάβει και σήμερα.

Ως προς το γιατί τοποθετούνται άπειροι άνθρωποι σε αυτές τις θέσεις, τόνισε: «(…) Πάρα πολύ απλά, πρέπει όλοι να παίρνουν το επιπλέον. Ο κεντρικός σταθμάρχης της Λάρισας, πήγε στο Παλαιοφάρσαλο, είκοσι λεπτά πιο πέρα, για να πάρει το κάτι επιπλέον.

Για το σύστημα τηλεδιοίκησης στον σταθμό της Λάρισας, επισήμανε: «Τίποτα από όλα αυτά δεν λειτουργεί, τίποτε (…) Ξέρετε ποια ήταν η ασφάλεια του πίνακα; Τα πώματα από τα νεράκια που πίνουμε, τα βάζανε πάνω στα κουμπιά για να μην τα πατήσουν και γίνει και κανένα δεύτερο λάθος»

«Η αλήθεια μπορεί να είναι γριά και άσχημη, αλλά πραγματικά είναι αλήθεια. Δεν είναι δυνατόν να συζητάμε για ασφάλεια και να μιλάμε για Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος. Δεν υπάρχει τρένο στην Ελλάδα.

(…) Δεν είναι μόνον η τηλεδιοίκηση. Το επίπεδο των σταθμαρχών είναι έτοιμο; Ας αξιολογηθούν από ξένους οργανισμούς. Όχι από τους συνδικαλιστές, από ξένους οργανισμούς. Πότε κλήθηκε σε απολογία τα τελευταία 20 χρόνια υπάλληλος; Οι συνδικαλιστές δεν επέτρεπαν αυτό το πράγμα.

Στο Άδενδρο είχαμε θύματα. Έγινε λάθος από τον μηχανοδηγό; Δύο ήταν μηχανοδηγοί. Ξέρετε που βρέθηκε ο ένας; Επικεφαλής, μηχανοσταρχιάρχης ελέγχου κυκλοφορίας στη Θεσσαλονίκη. Αυτή ήταν η επιβράβευση ενός ανθρώπου, που στη Γαλλία δεν ξέρω αν θα ήταν έξω, να κυκλοφορούσε ελεύθερος.

Με συγχωρείτε, αλλά αυτός ο οργανισμός πρέπει να κλείσει», συμπλήρωσε.

ΠΗΓΗ