Ως ο πρώτος ολοκληρωμένος πάροχος ενεργειακών λύσεων τεχνητής νοημοσύνης στη χώρα, η Avokado δημιουργεί νέα, καινοτόμα προϊόντα, ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες στην ενέργεια από την κατανάλωση, την παραγωγή, την αποθήκευση, τη μετακίνηση ως την ανταλλαγή ενέργειας.

Το πλεονέκτημα και τα 3 ψηφιακά προϊόντα της Avokado
Η Avokado έχοντας ως επενδυτή την MYTILINEOS και πρώτο της πελάτη την Protergia, διαθέτει ουσιαστικά τη δυνατότητα να συγκεντρώνει δεδομένα από εκατοντάδες πελάτες και να μπορεί να κατανοεί και να προσεγγίζει την ενεργειακή αγορά κατάλληλα.

Πιθανοί πελάτες της εταιρείας είναι μεγάλοι retailers, εταιρείες αλλά και Δήμοι, καθώς απευθύνεται κυρίως στη B2B αγορά στην Ελλάδα κα παγκοσμίως. Η πορεία της Avokado έχει ξεκινήσει με 3 ψηφιακά προϊόντα. Συγκεκριμένα:

Το AVOS είναι το λειτουργικό σύστημα τεχνητής νοημοσύνης για συστήματα οικιακής μπαταρίας και μεγαλύτερα συστήματα αποθήκευσης ενέργειας (BESS) που μπορεί να πολλαπλασιάσει την ζωή στις συσκευές αποθήκευσης, να τις κάνει πιο αποδοτικές με ένα «έξυπνο» σύστημα διαχείρισης.

Το AVOΧ αποτελεί την πλατφόρμα ολοκληρωμένων λύσεων τεχνητής νοημοσύνης για την πράσινη ενεργειακή μετάβαση. Σε αυτή την πλατφόρμα απεικονίζονται όλα τα ενεργειακά assets του πελάτη ενώ μπορεί να τα διαχειριστεί με δυναμικό τρόπο σε πραγματικό χρόνο.

Το AVOKADO AI είναι η «έξυπνη μηχανή» αλγορίθμων τεχνικής νοημοσύνης. Μια εργαλειοθήκη αλγορίθμων από τους οποίους ο πελάτης θα μπορεί να καλύπτει εξειδικευμένες ανάγκες, όπως για παράδειγμα είναι η βραχυπρόθεσμη πρόβλεψη τιμών στην χονδρεμπορική αγορά ενέργειας, πότε και πώς θα φορτίσει η «μπαταρία» αποθήκευσης και άλλα πολλά.

Η επόμενη μέρα
Πρόσφατα ο CTO και Co-Founder της Avokado, Βασίλης Νικολόπουλος, στο πλαίσιο παρουσίασης του case της Avokado στην έκθεση Renewables EnergyTech ανέφερε πως ετοιμάζεται να λανσαριστεί μέσα στο επόμενο διάστημα, μια υπηρεσία που θα συνομιλεί μέσω της τεχνητής νοημοσύνης με τους χρήστες των προϊόντων ενεργειακής μετάβασης. Όσο το conversational technology κερδίζει έδαφος, η Avokado προσπαθεί να κάνει ευκολότερη την κατανόηση της πληροφορίας μεταξύ πλατφόρμας και τελικού πελάτη.