Μετά από συνολικά 1.392χλμ. οδήγησης σε 3 ημέρες (τα 305χλμ. από αυτά ήταν οι Ε.Δ.), το EKO Rally Acropolis 2024 ολοκληρώθηκε με τον Neuville και τη Hyundai να θριαμβεύουν.
Δεκάδες εγκαταλείψεις πληρωμάτων, ακόμα περισσότερα κλαταρίσματα και πολλές ώρες οδήγησης χωρίς την δυνατότητα επίσκεψης στο service park συνέθεσαν το σκηνικό του φετινού Ράλλυ των Θεών.
Ακόμα και η τελευταία Ε.Δ. Ελευθεροχώρι 2 Wolf Power Stage δεν κύλησε απροβλημάτιστα.
Αρχικά υπήρξε διακοπή μισής ώρας καθώς σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση πέτρα χτύπησε στο κεφάλι θεατή, αφήνοντας τον αναίσθητο. Αμέσως το ελικόπτερο έσπευσε, τον παρέλαβε και η Ε.Δ. συνεχίστηκε.
Στη συνέχεια, ο Ogier, ο οποίος είχε κερδίσει 10 από τις 14 Ε.Δ. και ήταν δεύτερος στη γενική κατάταξη του Ράλλυ, στην τελευταία Ε.Δ. τούμπαρε με αποτέλεσμα να τερματίσει με τεράστια καθυστέρηση και λαβωμένο όχημα, εξασφαλίζοντας έτσι τους βαθμούς της Υπερειδικής. Απίστευτο δράμα για τον Γάλλο οδηγό που «πετούσε» το Σαββατοκύριακο με στόχο να προσπεράσει τον πρωτοπόρο Neuville.
Ο Neuville με τη σειρά του πανηγυρίζει τη μεγάλη νίκη, ενώ ακόμα περισσότερους λόγους να χαμογελάει έχει η Hyundai καθώς στο βάθρο, δίπλα από το κινητή Neuville, στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο Daniel Sordo επίσης με Hyundai i20N και τρίτος ο Tanak επίσης με Hyundai i20N.
72 ποιοτικά πληρώματα αναμετρήθηκαν στο Ράλλυ των Θεών με αξιοπρεπέστατη παρουσία ωστόσο στην κορυφή των νικητών στάθηκε ο Νeuville ο οποίος κέρδισε τον αγώνα και πολύτιμους βαθμούς στο κυνήγι του τίτλου, με βαθμολογικό άλμα επί ελληνικού εδάφους. Ο Βέλγος που είχε το σωστό ρυθμό και απέφυγε τα λάθη σε ένα σκληρό αγώνα, αξιοποίησε περίφημα την αστοχία των Τοyota, τα δυο λάστιχα του Τanak στο Ρεγκίνι και του Sordo στους Αγίους Θεοδώρους. Στο βάθρο μαζί του ο Sordo και ο Τanak και είναι γεγονός πως τα Hyundai i20N Rally 1, διεκδικούν και τον τίτλο των κατασκευαστών.
Ο Τhierry Neuville απέδειξε πως αν δεν ανήκε στην ελίτ των οδηγών του WRC, θα μπορούσε να είναι ένας διακεκριμένος δρομέας μεγάλων αποστάσεων! Οδήγησε συνετά, αποφεύγοντας το περιττό ρίσκο, χωρίς να παρεκκλίνει στιγμή από το πλάνο του, διατήρησε την ψυχραιμία του στις λεκτικές προκλήσεις του Sebastien Ogier, που προσπάθησε επανειλημμένα να του “χαλάσει” το μυαλό και την αυτοσυγκέντρωση, και δικαιώθηκε σε απόλυτο βαθμό: φιγουράρει πλέον στην κορυφή της γενικής κατάταξης.
«Είμαστε περήφανοι που καταφέραμε να επανακτήσουμε την ειδική διαδρομή της Θήβας και να επιστρέψει το Ράλλυ των Θεών στην πόλη μας, ο ενθουσιασμός του κόσμου και ο τρόπος που εναγκάλισε την κορυφαία αυτή διοργάνωση είναι για εμένα η υψηλότερη ανταμοιβή», σχολίασε μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος Θηβαίων, Γιώργος Αναστασίου.
Η τελική κατάταξη
Στις απονομές των νικητών, βρέθηκε και ο Δήμαρχος Καρπενησίου Χρήστος Κακαβάς.
Ο Δήμος Καρπενησίου στηρίζοντας τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα συμμετείχε στην προγραμματική σύμβαση για τη διοργάνωση του Ράλλυ Ακρόπολις μαζί με τους Δήμους Μακρακώμης, Καμένων Βούρλων, Θηβαίων και τον Αναπτυξιακό Οργανισμό Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας ΣΚΑΠΑΝΗ Α.Ε., ενώ κάτοικοι και επισκέπτες της περιοχής απόλαυσαν την Παρασκευή (6/9) υψηλό θέαμα στην ειδική διαδρομή του “Ταρζάν”.
Οι δηλώσεις των οδηγών
Takamoto KATSUTA / Aaron JOHNSTON
«Στην αρχή της ειδικής κάναμε μισό τετ-α-κε, μετά πίεσα και είχαμε κλατάρισμα. Κρίμα. Θα προσπαθήσω περισσότερο στο επόμενο ράλλυ».
Adrien FOURMAUX / Alexandre CORIA
«Είναι κρίμα αυτό που συνέβη την Παρασκευή. Το Σάββατο σημειώσαμε καλές επιδόσεις. Είμαι ευχαριστημένος από το ρυθμό μου, αλλά έτσι είναι τα ράλλυ. Πίεσα εδώ, αλλά η ειδική ήταν πολύ σκληρή».
Elfyn EVANS / Scott MARTIN
«Είναι απογοητευτικό, τα πράγματα δεν πάνε καλά τελευταία. Πρέπει να επανέλθουμε, να δουλέψουμε».
#17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS
Τουμπάρισαν στην ειδική.
Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA
«Πολύ δύσκολη ειδική, λοταρία. Δυστυχώς είχαμε κλατάρισμα».
Daniel SORDO / Cándido CARRERA
«Λυπάμαι για τον Seb, είναι μαχητής. Εμείς θα θέλαμε να έχουμε παλέψει περισσότερο. Είμαι πολύ χαρούμενος για τον Thierry».