H COSCO έρχεται στη Χαλκίδα;

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η Κινεζική εταιρία COSCO που διαχειρίζεται το λιμάνι του Πειραιά εξετάζει την περίπτωση του λιμανιού της Χαλκίδας προκειμένου να δημιουργήσει έναν καινούργιο τερματικό σταθμό μεταφοράς container. Η εξέταση περιλαμβάνει και τις εγκαταστάσεις του εργοστασίου της

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Εκτύπωση

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η Κινεζική εταιρία COSCO που διαχειρίζεται το λιμάνι του Πειραιά εξετάζει την περίπτωση του λιμανιού της Χαλκίδας προκειμένου να δημιουργήσει έναν καινούργιο τερματικό σταθμό μεταφοράς container. Η εξέταση περιλαμβάνει και τις εγκαταστάσεις του εργοστασίου της ΑΓΕΤ-ΗΡΑΚΛΗΣ (πρ. Τσιμέντων Χαλκίδας), που παραμένει κλειστό και αυτό που δελεάζει τους Κινέζους είναι η εύκολη πρόσβαση με την εθνική οδό, η ύπαρξη της βιομηχανικής περιοχής των Οινοφύτων, όπως και η γειτνίαση με το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Όλα αυτά τα γνωρίζει η εταιρία και για το λόγο αυτό έχει επιλέξει να προχωρήσει σε συζητήσεις για να προχωρήσουν τους σχεδιασμούς τους. Μπορεί βέβαια να υπάρχουν προβλήματα με τα αβαθή νερά του διαύλου, κάτι που όμως ξεπερνιέται, αφού δεν πρόκειται να φτιαχτεί ένα λιμάνι για μεγάλα πλοία, αλλά για όσα μπορούν να καταπλεύσουν σ’ αυτό.

Μια άλλη τοποθεσία που συζητείται, είναι αυτή της Λάρυμνας, στις εγκαταστάσεις της ΛΑΡΚΟ, όμως εκεί δεν υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση.

Το που τελικά θα καταλήξουν θα φανεί σύντομα.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η Κινεζική εταιρία COSCO που διαχειρίζεται το λιμάνι του Πειραιά εξετάζει την περίπτωση του λιμανιού της Χαλκίδας προκειμένου να δημιουργήσει έναν καινούργιο τερματικό σταθμό μεταφοράς container. Η εξέταση περιλαμβάνει και τις εγκαταστάσεις του εργοστασίου της ΑΓΕΤ-ΗΡΑΚΛΗΣ (πρ. Τσιμέντων Χαλκίδας), που παραμένει κλειστό και αυτό που δελεάζει τους Κινέζους είναι η εύκολη πρόσβαση με την εθνική οδό, η ύπαρξη της βιομηχανικής περιοχής των Οινοφύτων, όπως και η γειτνίαση με το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Όλα αυτά τα γνωρίζει η εταιρία και για το λόγο αυτό έχει επιλέξει να προχωρήσει σε συζητήσεις για να προχωρήσουν τους σχεδιασμούς τους. Μπορεί βέβαια να υπάρχουν προβλήματα με τα αβαθή νερά του διαύλου, κάτι που όμως ξεπερνιέται, αφού δεν πρόκειται να φτιαχτεί ένα λιμάνι για μεγάλα πλοία, αλλά για όσα μπορούν να καταπλεύσουν σ’ αυτό.

Μια άλλη τοποθεσία που συζητείται, είναι αυτή της Λάρυμνας, στις εγκαταστάσεις της ΛΑΡΚΟ, όμως εκεί δεν υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση.

Το που τελικά θα καταλήξουν θα φανεί σύντομα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΣΤΕ